Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη
παρουσίαση του βιβλίου της συγγραφέως, Ανδρομάχης Σαββοπούλου, με τίτλο
«Μπορούσαν να ονειρευτούν ξανά», το πρωί της Κυριακής 27 Οκτωβρίου στο Πνευματικό Κέντρο Αμυνταίου.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...
Τον συντονισμό της ενδιαφέρουσας αυτή εκδήλωσης
ανέλαβε η δικηγόρος, Ευδοξία Ζαφειρίδου, ενώ για το βιβλίο μίλησαν ο Λάζαρος
Μέλλιος, Ιστορικός – Λαογράφος και ο Ηλίας
Χασιώτης, Ερευνητής Ιστορίας της Δυτικής Μακεδονίας.
Λίγα
λόγια για το βιβλίο:
Πρόκειται
για ένα μυθιστόρημα με ιστορικά στοιχεία και έντονο πολιτιστικό ενδιαφέρον,
καθώς μέσα από τις αλληλεπιδράσεις των χαρακτήρων αναδεικνύονται οι
ιδιαιτερότητες της περιοχής μας.
Χαρακτηριστική είναι η μνεία της συγγραφέως
στις επιρροές που δέχθηκαν οι τοπικοί γηγενείς πληθυσμοί κατά τη διάρκεια της
οθωμανικής αυτοκρατορίας και της βουλγαρικής κυριαρχίας, καθώς και στις
αναφορές γεγονότων από τη γερμανική κατοχή και τη μεταπολεμική περίοδο, που
έπληξαν τη σύγχρονη Ελλάδα.
πολυ κουραστικη παρουσιαση.
ΑπάντησηΔιαγραφήη παρουσιαστρια εκλεψε την παρασταση..!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΙΣΧΟΣ,ΑΙΣΧΟΣ,ΑΙΣΧΟΣ,ντροπη για οσουςπαρεβρεθησαν,η νοημοσηνη στα ταρταρα.Απενοχοποιησατε με τα λεγομενασας την καταγωγη σας ,τη γλωσσα σας ,αΙντε πατε σημερα στην παρελαση να ολοκληρωσετε την εθνικη σας περιφανεια.ΑΞΙΟς Ο ΜΙΣΘΟς ΣΑΣ,ΒΓΕΛΑΤΕ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά, πολύ εντυπωσιακή η παρουσιάστρια, Μεγάλη άνεση και καλός τόνος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό έναν παλιό φίλο που την γνώρισε ως απόφοιτη του γυμνασίου στο Αμύνταιο,συγχαρητήρια στην για ολα τα εργάτης..
ΑπάντησηΔιαγραφήδημοσιογραφος που δεν ξερει να διαβαζει μια αγγλικη λεξη; η συγγραφεας απογοητευσε και με το λογο της και με την εν γενη παρουσια της
ΑπάντησηΔιαγραφήτο εν γενη γράφεται ως "εν γένει". Μάθε να γράφεις σωστά ελληνικά και μετά μίλα για λογοτεχνία
Διαγραφήβρε αντε απο δω. εξαλλου εγω δεν εγραψα βιβλιο ουτε ειπα οτι ειμαι δημοσιογραφος. η αλλη δεν ηξερε να μιλαει , θες να μην το κριτικάρω επειδη δεν ξερω πως γραφεται το εν γενει;
Διαγραφήαν μη τι αλλο το να μενουμε σε χαζομαρες οπως πχ ορθογραφικα απο το να μπαινουμε στην ουσια των λογων του αλλου ειναι κουραστικο και εκνευριστικο
ΔιαγραφήΤι μαθαμε συμπερασματικα αγαπητοι μου,οτι η γλωσσα καθιερωθηκε τον 17 αιωνα μετα απο τηλεδιασκεψη μεσω σκαιπ και αποφασισαν για να συνενουνται μεταξυ τους να δημιουργησουν μια γλωσσα και ω του θαυματος εγενετο ,θαυμα ,θαυμα,θαυμα σου λεω.ΗΛΙΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ.Εσυ ομορφη,τι δουλεια εχεις με τα σκ@@@@?
ΑπάντησηΔιαγραφήπια νομιζεις πως εισαι κυρια μου,η Ζηρανα Ζατελη?καψε το αισχρο σου βιβλιο,προσβαλεις την ελληνικη γλωσσα και γραμματια
ΑπάντησηΔιαγραφήτο καψιμο βιβλιων παραπεμπει αλλου.απλως δεν προκειται να ασχοληθουμε περαιτερω μ αυτο
ΔιαγραφήΔεν μπορεις να πεις κατι καλο,μην εκτιθεσαι?η σιωπη ειναι χρυσος.κρατα ενα επιπεδο στη κριτικη σου??? Παρατηρητης
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρητη μπερδευεσαι. Η κριτικη δεν ειναι απαραιτητα καλη και αν δεν εχεις να πεις κατι καλο πρεπει να σιωπας.
Διαγραφήτο καψιμο απο την ιδια και οχι δημοσια πυρα6΄37
ΑπάντησηΔιαγραφήαν ειναι ετσι μαζι σου!
ΔιαγραφήΑΞΙΟΛΟΓΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΟΥΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ.!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι πολλούς ενόχλησε ο Ευαγγελίδης, του οποίου οι απόψεις είναι γνωστές. Αν διαβάσετε το βιβλίο, πράγμα το οποίο το συστήνω, αν θέλετε να εκφράζετε δίκαιη κριτική, θα δείτε ότι η συγγραφέας χειρίζεται τα θέματα αυτά με πολύ μεγάλη διακριτικότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια κυρία Σαββοπούλου για την τολμηρή σας κίνηση. Εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ με τους παραπάνω. Καλή σας επιτυχία στο επόμενο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτρέψτε μου να σας διορθώσω: ο χαρακτηρισμός σας "τολμηρή κινήση" που αναφέρεται; Νομίζω πως δεν χρειάζεται ιδιαίτερη τόλμη να παρουσιάσεις το βιβλίο σου στο κοινό.
ΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σας. Δεν αναφερόμουν όμως στην παρουσίαση, αλλά στο βιβλίο. Θεωρώ τολμηρό να γράφεις και να δημοσιεύεις την άποψή σου για τόσο ευαίσθητα ζητήματα της περιοχής.
Διαγραφήstelios,mpoympoynise to,dimosieyse to
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμμία φορά ακόμη και τα αρνητικά σχόλια καλό κάνουν στην προώθηση ενός βιβλίου. Οπότε η παρουσίαση ύστερα από τόσο θόρυβο που προκλήθηκε κρίνεται επιτυχημένη
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βιβλίο της κα Σαββοπούλου είναι ένα μυθιστόρημα - αξιοπρεπές γραπτό, μέτριας λογοτεχνικής αξίας - αλλά δεν έχει καμμία σχέση με την εισήγηση του ασθενούντος Ευαγγελίδη περί του ντόπιου ιδιώματος, που άναψε τις φωτιές. Πάντως αποδεικνύεται ότι ο φασισμός είναι - ανεξάρτητα κομματικής ταυτότητας - ίδιος και απαράλλαχτος.Είδα πολλούς "αριστερούς" και δη παλαιούς ΚΚΕδες να φεύγουν αγανακτισμένοι, μην αντέχοντας τη διαφορετική θέση.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτο ειναι φασισμος; το να αποχωρεις; νομιζω οτι ηταν η πιο αξιοπρεπης κινηση οταν βλεπεις τη γη να φευγει κατω απο τα ποδια σου με τα τερατωδη που ακους. Απο το να κατσεις και να κανεις φασαρια ειναι πολυ προτιμοτερο
ΔιαγραφήΣοβαρα ανωνυμε 10 59; αλλο ο ευαγγελιδης αλλο η σαββοπουλου; μπερδευομαστε; μονος του θα ερχοταν να μιλησει ο κ ευαγγελιδης; για να του κανει την τιμη να τον καλεσει να παρουσιασει το βιβλιο της κατι σημαινει. Μαλλον δεν ειναι τοσο αμοιρη ευθυνων η συγγραφεας οσο λες
ΔιαγραφήΜπηκε στον αγωνιστικο χωρο με αυτογκολ,τι τους ηθελε τους ευγγελοχασιομελλους?αυτοι δεν εκαμαν τον κοπο να διαβασουν το βιβλιο.Ειπαν αυτα που εντεταλμενα λεγουν σε καθε δημοσια παρουσια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ δεν ήμουν στην παρουσίαση, αλλά πραγματικά κοιτώ τα σχόλια στο blog τόση ώρα και σκέφτομαι γιατί τόσος φανατισμός; Ακόμη και με αυτόν τον Ευαγγελίδη, γιατί; Μία κυρία έγραψε αυτό που πιστεύει. Εάν δεν συμφωνείτε, μην το διαβάσετε! Γιατί θα πρέπει να βλέπουμε εκφράσεις, όπως στην πυρά και κάψτε το; Γιατί είναι διαφορετικές; Στο κάτω κάτω υπάρχουν και αρκετοί που συμφωνούν με αυτές.
ΑπάντησηΔιαγραφή12΄47εαν δεν γνωριζεις αναγνωση,ψαξε τους δασκαλους σου,να το καψει η ιδια και οχι δημοσια πυρα που ειναι φασιστικο,ξαναδιαβασε το
ΑπάντησηΔιαγραφή10΄59 χαφιεδουλης,χαφιεδουλης,εντεταλμανη υπηρεσια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ανώνυμε 5.11 καταρχήν ψυχραιμία! Ο Ευαγγελίδης είναι γνωστός στον χώρο της εθνογλωσσολογίας για τις απόψεις του και τώρα πλέον που δεν υπάρχει η "λευκή τρομοκρατία" του παλιού εθνικοπατριωτικού κράτους των πρώτων μετεμφυλιακών πολέμων πρέπει να μάθουμε να ανεχόμαστε και τέτοιες απόψεις, όχι να τις δεχόμαστε. Το "χαφιεδούλης" το επιστρέφω σ' αυτόν που στο έβαλε στο μυαλό σου, γιατί αν έχεις - έστω και λίγο δράμι- τσερβέλο θα καταλάβαινες τι ήθελα να πω.
Διαγραφήτο θεμα δεν ειναι οι αποψεις του Ευαγγελιδη που ειναι γνωστες, αλλα γιατι η κυρια σαββοπουλου τον επελεξε να την προλογησει. Αρα συμμεριζεται κι αυτη τις συγκεκριμενες αποψεις. Δεν νομιζω να εφερε καποιον με τον οποιον διαφωνει καθετα να την προλογησει. Αν κανω λαθος σχωρατε με
ΔιαγραφήTENARIOS 44 Συνήθως οι ιστορικοί συγγραφείς κατά κανόνα εξιστορούν καί αναλύουν τα γεγονότα με βάσει τα υπάρχοντα ιστορικά στοιχεία- ευρήματα, καθώς και με την πολιτική τους οπτική γωνία. Ας σεβαστούμε λοιπόν την εξαίρεση του κανόνα την αντικειμενική και τεκμηριωμένη άποψη , την ανάλυση των ιστορικών γεγονότων της Κας Σαββόπουλου, και ας της ευχηθούμε για το αξιόλογο αυτό έργο Bona fortuna , bene meriτus.
ΑπάντησηΔιαγραφήμυθιστορημα ηταν οχι ιστορικο κειμενο, μπερδευεσαι
Διαγραφήtenarios44,αν ηταν ντικειμενικη η αφηγηση της,τοτε καλλο θα ηταν να αφηγηθει γιατι οι προγωνοι της,εκδιωχθησαν βιαιως εκ του αμυνταιου και δημευθησαν οι περιουσιες τους απο το ελληνικο κρατος την δεκετια 30?τοσο αντικειμενικη ειναι η αφηγηση της λοιπον,ουτε για τους προγωνους της μεριμνησε να ανφερει,ΜΟΥΓΓΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή