Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Τα πρόβατα προγκήξανε και τα σκυλιά γαβγίσανε…



Στιχάκι (αλλά και τραγουδάκι), αφιερωμένο…
(για … την παγκόσμια ημέρα Ποίησης - λέμε τώρα)!
- γεια μου.
- μαύρα μάτια κάναμε να με δούμε.
- τι κάνω; καλά είμαι;
- καλά. για την ακρίβεια πολύ καλά. και όμορφα. και υπέροχα και λίγο δύσκολα. αλλά όμορφα δύσκολα.
- και δε μου λέω;
- τι;
- γιατί χάθηκα έχασα, τρελό πάρτυ με γερά μπινελίκια;
- ε, εντάξει δεν χάθηκα ακριβώς. μπαίνω στα βλογ ψιλοβλέπω τι γίνεται.
- ούτε και στα ποστ στων άλλων δηλαδή δεν μπορούσα να αφήσω καμιά εξυπνάδα; τόση απαξίωση πια;
- κάνω λάθος. δεν είναι απαξίωση. Απλώς έτσι ήθελα. Αυτό ήθελα αυτό έκανα. Να παρακολουθώ σιωπηλά. Παρών στην απουσία μου.
- και τώρα τι;
- τι τι;
- τι μου τα λέω αυτά;
- ξέρω γω;
- ............ (καλά....)
- ............
- να μου πω κάτι;
- τι να μου πω; θα αρχίσω πάλι τα μπινελίκια!
- όχι. αλλά να. ήθελα να πω κάτι.
- άντε να το πω. με έπρηξα.

- είμαι πρόβατο!
- τι;
- είμαι πρόβατο!
- γι’ αυτο χάθηκα;
- ναι γι΄αυτο.
- πρόβατο ε, πρόβατο!
- ε, αυτό είναι επί προσωπικού!
- καλά, διακόπτω την κουβέντα μας για να ηρεμίσω….
 ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ, ΕΔΩ

1 σχόλιο:

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.