Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Ευχαριστήρια Επιστολή προς το Κέντρο Υγείας Αμυνταίου και το Νοσοκομείο Φλώρινας…

   Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου και του Γενικού Νοσοκομείου Φλώρινας, για το αμέριστο ενδιαφέρον, τον σεβασμό, την στοργική φροντίδα, τον άριστο επαγγελματισμό και την επιστημονική τους κατάρτιση, που επέδειξαν κατά την περιπέτεια της υγείας μου.
  Τέτοιες πράξεις τιμούν την ιατρική και νοσηλευτική επιστήμη και αποτελούν λαμπρό παράδειγμα για τους νέους ιατρούς και νοσηλευτές.
   Ευχαριστώ θερμά και το ΕΚΑΒ για την άμεση ανταπόκριση και τον υψηλό βαθμό επαγγελματισμού, καθώς και την προσεκτική φροντίδα για τη διακομιδή μου.
   Εύχομαι υγεία, δύναμη και κάθε ευλογία στη ζωή τους.
 Με εκτίμηση
 Γρηγόρης Τσαγκίδης
 Ιατρός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.