Στην αρχή της παρουσίας της, η Βουλευτής Φλώρινας
του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ανέφερε: «Υπάρχουν διαχρονικές αστοχίες, πλην της περιόδου της
διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. Μιλάμε με αποδείξεις. Να πούμε τα τελευταία 20
χρόνια; Τα τελευταία 50 χρόνια; Ποιοι κυβέρνησαν τον τόπο; Πώς πάρθηκαν οι
αποφάσεις για τον σιδηρόδρομο και τι έγινε τα 4,5 χρόνια της διακυβέρνησης του
ΣΥΡΙΖΑ;»
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ…
Γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλήθηκε μόνο έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ
ΑπάντησηΔιαγραφή07:25 | 15 Ιουλ. 2016 Τελευταία ανανέωση 07:27 | 15 Ιουλ. 2016
Πριν από 3 χρόνια, όπως έσπευσε να υπενθυμίσει πρώτος ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης και κατόπιν, επισήμως, και το κόμμα του, ο νυν υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης κατήγγειλε ως «προκλητικά χαμηλό το τίμημα των 300 εκατομμυρίων ευρώ» με το οποίο η κυβέρνηση Σαμαρά προτίθετο τότε να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλείται στην ιταλική Ferrovie, την τρίτη μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρία της Ευρώπης έναντι μόνον (;) 45 εκατομμυρίων ευρώ, πυροδοτώντας έκρηξη οργής από την αξιωματική αντιπολίτευση
Είναι ένα τίμημα που η ανάγνωσή του, όντως, προκαλεί ερωτήματα όχι μόνον σε ό,τι αφορά την αξία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και τις αποτιμήσεις κάθε δημόσιου περιουσιακού στοιχείου που, στο πλαίσιο της συμφωνίας με τους δανειστές, παίρνει τον δρόμο της ιδιωτικοποίησης