Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

Συγχαρητήριο μήνυμα στην Ελένη Παπαθεοδώρου, μέλους της Ομάδας Δημιουργικής Γραφής της Λέσχης Πολιτισμού Φλώρινας…

   Η Ελένη Παπαθεοδώρου με το δοκίμιό της «Πώς η καλή επικοινωνία με το γιατρό μου βελτίωσε τη ζωή μου με ένα Ρευματικό Νόσημα» επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει την Κύπρο στον «Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δοκιμίου για τις Ρευματοπάθειες» διεκδικώντας το βραβείο «Edgar Stene 2023».
  Η Ομάδας Δημιουργικής Γραφής της Λέσχης Πολιτισμού Φλώρινας συγχαίρει την Ελένη Παπαθεοδώρου και της εύχεται πολλές ακόμα δημιουργίες στο μέλλον.
Λίγα λόγια από την συγγραφέα…
  Ονομάζομαι Ελένη Παπαθεοδώρου και κατάγομαι από την Κύπρο. Γεννήθηκα τον μήνα των λουλουδιών και αυτός είναι ο λόγος που μου αρέσουν τόσο πολύ τα χρώματα και οι μυρωδιές αυτής της εποχής. Σπούδασα Ελληνική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και κατέχω μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Εκπαίδευση από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
  Η μεγαλύτερη επιτυχία όμως στη ζωή μου είναι η κόρη μου . Εργάζομαι στην ειδική αγωγή για τη δημοτική εκπαίδευση. Έχω γράψει το παιδικό παραμύθι «Ο υιός ο Κορονοϊός», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Υδροπλάνο.
  Συνυπογράφω «Το σημειωματάριο ενός booklover» με την αγαπημένη μου Μαρία Γκεράλντα Ζύκα Νίκιτς και συμμετέχω με τρία ποιήματά μου στο συλλογικό έργο των εκδόσεων Αλάτι. Έχω πάρει βραβεία σε διάφορους ποιητικούς διαγωνισμούς. Αρθρογραφώ στο site «Αuthoring Μelodies» και αξιολογώ τις εκθέσεις για τον ευρωπαϊκό διαγωνισμό «Eular» του Συνδέσμου Ρευματοπαθών Κύπρου. Επίσης είμαι υπεύθυνη της παιδικής γωνιάς στη σελίδα Βιβλιοφάγοι. 
  Λατρεύω την ποίηση, τα ταξίδια και τον καφέ! Απεχθάνομαι τη ζήλεια και το ψέμα. Συγκινούμαι με τα πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.