Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Ανοιχτή ευχαριστήρια επιστολή προς τον Γ. Λιάση…


  Με έκπληξη πληροφορήθηκα χθες Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018, για την απόφαση περί μη συμμετοχής στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές και αποχώρησής του από την ενεργό ενασχόληση με τα κοινά, του αγαπητού μου φίλου κ. Γιάννη Λιάση.
 
  Θα ήθελα, ως ενεργό μέλος της αυτοδιοικητικής κοινότητας, να εκφράσω την λύπη μου για την πρόωρη κατά την άποψη μου αποχώρηση  του από τα κοινά, η οποία αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό στο δυναμικό  του προσωπικού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης της περιοχής μας.
  Εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες για την προσφορά του στα κοινά του Δήμου Αμυνταίου, για την συνεργασία και τη συμπόρευση που είχαμε κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου την περίοδο 2011 – 2014, αλλά και την πρόθυμη παροχή της χρήσιμης, λόγω και της εμπειρίας του γνώμης και άποψης, για οιοδήποτε θέμα και αν του ζητήθηκε από εμένα προσωπικά, τα  μετέπειτα  χρόνια μέχρι και σήμερα.
  Επίσης θα ήθελα ειλικρινά και ταπεινά, να δεχθεί την  συγνώμη μου αν τον έχω στεναχωρήσει οποτεδήποτε.
  Τέλος, θέλω  να  του ευχηθώ υγεία και ευτυχία στον ίδιο και την οικογένειά του, καθώς και επιτυχία σε οποιοδήποτε στίβο και τομέα δράσης αποφασίσει να διοχετεύσει την πραγματικά μεγάλη ενέργεια που διαθέτει.
Με ειλικρινή
Αγάπη και  Εκτίμηση,
Βολιώτης Αργύριος
Ταξίαρχος ε.α
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Αμυνταίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.