Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Γιάννης Λιάσης: «Ο κύκλος της δωδεκαετούς παρουσίας μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση κλείνει εδώ»…


  Από την πρώτη μέρα της συμμετοχής μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, λειτούργησα πάντοτε με γνώμονα την  εντιμότητα, τη διαφάνεια και την αγάπη μου για τον τόπο μας. Αξίες διαχρονικές που ποτέ δεν διαπραγματεύτηκα στη δωδεκαετή ενασχόλησή μου με τα κοινά.
 
  Παρά τη θετική μου πρόθεση για ενεργό συμμετοχή μου στις επικείμενες δημοτικές εκλογές, συνειδητοποιώ και έχω ανάγκη να το δηλώσω δημόσια ότι ο κύκλος αυτής της δωδεκαετούς  παρουσίας και προσφοράς κλείνει εδώ.

  Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου, τους συνδημότες, τις φίλες και τους φίλους, που συμπορεύτηκαν μαζί μου, σε όλη την αυτοδιοικητική μου πορεία, υπηρετώντας ένα κοινό πλαίσιο αρχών και αξιών. Ήταν ένα υπέροχο ταξίδι που θα το κρατώ για πάντα στην καρδιά μου.

  Θέλω, επίσης, να ζητήσω την πιο ειλικρινή μου συγγνώμη, από όσους, ενδεχομένως, δυσαρέστησα ή και στενοχώρησα —άθελά μου— μέχρι σήμερα.

  Εύχομαι τα καλύτερα για τον τόπο μας και για τον καθένα ξεχωριστά.

Με ειλικρίνεια και σεβασμό

Γιάννης Λιάσης

3 σχόλια:

  1. πριν κανα χρόνο ακουμε να λέει οτι θα κατέβει. Μετά ακούμε να λέει οτι δεν θα κατέβει. Μετά οτι θα κατέβει. Τωρα ξανά οτι δεν θα κατέβει
    Ο Μεγας Αντιπρόεδρας ήρθε στο Αμυνταιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην εκπαγείτε αν τον δείτε υποψήφιο στην περιφέρεια. Αν και γενικά είναι σταθερός στις απόψεις του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εσύ μη μπερδεύεσαι με τον Ερντογαν, ο οποίος παραιτήθηκε από το Δήμο, αφοί έχασε τις εκλογές, λέγοντας ότι έκλεισε ο κύκλος του, ΗΘΕΛΕ να κατέβει στην περιφέρεια άλλα έφαγε ΑΚΥΡΟ, και τώρα ξύνεται πάλι στο Δήμο, άλλα δεν τον θέλει ΚΑΝΕΝΑΣ! Μακάρι πάντως να κατεβεί, θα θυμηθεί τα παλιά του ποσοστά στο Μαρούσι(μονοψήφιο νούμερο θα πάρει!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.