Στα πλαίσια της συνεργασίας του Συλλόγου με
τους φορείς – συλλόγους που δραστηριοποιούνται γύρω από την Βεγορίτιδα
κατατέθηκε στην κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Έδεσσας μηνυτήρια αναφορά μέσω της
οποίας ζητείται να διερευνηθεί εάν υπάρχει άδεια παροχέτευσης του νερού από την
Σήραγγα της Άρνισσας στην λίμνη Άγρα Βρυττών Νησίου.
Εάν οι παραπάνω ενέργειες δεν είναι σύμφωνες
με την κείμενη νομοθεσία για τα ύδατα, ζητείται να επιβληθούν οι νόμιμες
κυρώσεις στους υπαίτιους και μάλιστα με την αυτόφωρη διαδικασία λόγω του
επείγοντος.
Οι υπογράφοντες την αναφορά είναι οι
παρακάτω:
1) Τοπική Κοινότητα Αγίου
Παντελεήμονα
2) Αλιευτικός Σύλλογος Αγίου
Παντελεήμονα
3) Αγροτικός Συνεταιρισμός
Αγίου Παντελεήμονα
4) Πολιτιστικός Μορφωτικός
Σύλλογος Αγίου Παντελεήμονα
5) Αστική Μη Κερδοσκοπική
Εταιρεία Λιμναίου Τουρισμού Βεγορίτιδας – Πετρών
6) Μορφωτικός Εκπολιτιστικός
Σύλλογος Νέων Άρνισσας
7) Ναυτικός Όμιλος Έδεσσας
8) Σύλλογος Προστασίας
Βεγορίτιδας
9) Σύλλογος Προστασίας
Υδρολογικού Συστήματος Εδεσσαίου Ποταμού «νεοSOS».
Διοργανώνεται ενημερωτική σύσκεψη σχετικά με
την Βεγορίτιδα στην Άρνισσα στο Πνευματικό κέντρο Σάββατο 9 Μαϊου στις 20:00
κατόπιν Πρόσκλησης των Βουλευτών Πέλλας Κυρίων Σηφάκη και Σμία και του Βουλευτή
Φλώρινας κ. Σέλτσα με τη συμμετοχή εκπροσώπων των Δήμων, υπηρεσιακών
παραγόντων, εκπροσώπων της ΔΕΗ, Φορέων, Συλλόγων αλλά και κάθε ενδιαφερόμενου
πολίτη της περιοχής.
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ του Συλλόγου Προστασίας Βεγορίτιδας
Επιτελους περα απο λογια θεωριες και συμφεροντα...καποτε ασ λειτουργησουν εκεινοι οι ερμοι νομοι που καθοριζουν τις σχεσεις ανθρωπων-περιβαλοντος..και χαραχτηριζουν πολιτισμενες χωρες...αν ειμαστε μεσα σ αυτες κι εμεις..Α.Θ.Ρ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κρινουμε απο εσενα δεν ειμαστε πολιτισμενη χωρα...
ΔιαγραφήΗ περιοχη αμυνταιου δεν εχει ποταμια να ρεουν χειμωνα καλοκαιρι, για να ποτίζουν οι καλομαθημένοι μας αγροτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήTο πολυπλοκο οικοσυστημα με τις λιμνες λειτουργει για χιλιετίες, σαν αποθηκη νερου.
Τον χειμωνα βρεχει, μαζευονται τα νερα το καλοκαιρι το νερο εξατμιζεται το νερο κατι που βοηθαει παρα πολυ τα αμπελια.
Σε βροχερες δεκαετιες ανεβαίνει η στάθμη, σε περιοδους ξηρασιας πεφτει. Μέρος του νερου φιλτράρεται απο τα πετρωματα και εισρεει στον υδροφορο οριζοντα. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΠΙΝΟΥΜΕ:
Αν συνεχίσουμε την κοντοφθαλμη πολιτικη: Θα πουμε το νερο νερακι:
Επιτελους υπαρχει και κρατος, γιατι το παρακρατος ειναι μόνο για τους λιγους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ολοφάνερο ότι ορισμένοι έχουν βάλει το χέρi πολύ βαθιά στην τσέπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταχρεωμενοι πολιτικοι, αχορταγοι δημαρχοι, καταπατητες τσιφλικαδες,
δημιούργησαν μια τεχνητη κατασταση πανικου, που θυμιζει αφρικανικη χωρα.
Με τετοιους ηγετες, το μελλον της περιοχής .... "ο θεος βοηθος":