Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

Νίκος Τούλιος - Μικρό αφιέρωμα στον αξέχαστο συνεργάτη μας…



«Οι αρχές και αξίες του αξέχαστου Νικόλα, ανεκτίμητη κληρονομιά μας»…


 Συμπληρώθηκαν τρία χρόνια (14 Ιουνίου 2011), απο τότε που «έσβησε» μια από τις πιο αιχμηρές, πιο Αριστοφανικές και ανατρεπτικές πένες της Φλωρινιώτικης -και όχι μόνο- δημοσιογραφίας, εκείνη του μόνιμου συνεργάτη της εφημερίδας μας, συγγραφέα και ασυμβίβαστου δημοσιογράφου Νίκου Α. Τούλιου.
Η μορφή του παραμένει στη
σκέψη μας και η γραφή του
στην καρδιά μας…
  Εις ανάμνηση του ανεκτίμητου φίλου και συνεργάτη μας Νικόλα, αναδημοσιεύουμε ένα από τα τελευταία του κείμενα που δημοσιεύθηκαν στη μόνιμη στήλη του «ΠΕΡΙΣΚΟΠΤΙΚΑ»…
Η δική μου Ελλάδα…
  Η δική μου Ελλάδα δεν αντιπροσωπεύεται από οσφυοκάμπτες, γραφειοκράτες, χαρτογιακάδες, γραικύλους, γιάπηδες, αμερικανοτραφείς και σπουδαγμένους στα «εκτροφεία» γνώσης της Δύσης.
  Η δική μου Ελλάδα είναι σκαλισμένη στα γέρικα πρόσωπα αυτών που θυσίασαν τα νιάτα τους για την ελευθερία της χώρας, αρνούμενοι να διαπραγματευτούν με τα πορνεία της διεθνούς πολιτικής σκηνής.
  Η δική μου Ελλάδα είναι ακόμη ελεύθερη, ονειρεύεται, ελπίζει, κοιτάζει έξω από το παράθυρο τον ήλιο που ανατέλλει, διαβάζει Σολωμό, Ελύτη, Ρίτσο, Παλαμά, Σεφέρη και Καβάφη, νοσταλγεί, οργίζεται, ερωτεύεται, αναπολεί «ακόμη τούτην την άνοιξη».
  Η δική μου Ελλάδα είναι έτοιμη να θυσιάσει και να θυσιαστεί σε βωμούς κόκκινους από αίματα ηρώων, δεν πουλάει τα ιερά και τα όσια, δεν ντρέπεται ούτε για τα πάθη ούτε για τους χαμένους απατηλούς έρωτές της.
  Η δική μου Ελλάδα δεν εξιστορείται από μίζερους κοντυλοφόρους ιστορικούς, τραγουδιέται, ξεχύνεται σαν ξωτικό στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου και ταξιδεύει στους αιώνες.
  Η δική μου Ελλάδα δεν διαπραγματεύεται, απαιτεί, πολεμάει, μιλάει τις νύχτες με τον Μακρυγιάννη, τον Κολοκοτρώνη, τον Παναγούλη, τον Τάσο Ισαάκ, τον Σολωμό Σολωμού.
  Η δική μου Ελλάδα είναι γένους θηλυκού και είναι μια περήφανη, όμορφη γυναίκα, όμοια με αυτές της Σπάρτης, της Πίνδου, της Αντίστασης, και όχι μια πόρνη στα κόκκινα φανάρια των Βρυξελλών υπό την επίβλεψη των νταβατζήδων του ΔΝΤ. 

ΥΓ.1. Αφιερώνεται στους «κοπρίτες» του χθες και του σήμερα, που κατάντησαν μια περήφανη χώρα υποζύγιο των βαρβάρων.
ΥΓ.2. Η δική μου Ελλάδα δεν είναι ούτε στο κόμμα, ούτε σε κώμα.

Με εκτίμηση και σεβασμό
Ο Εκδότης Στέλιος Γαβριηλίδης
Η συντακτική ομάδα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.