Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Υποχρεωτικά …δεξιά!



  Και εν τω μεΤΑΞΙ, ενώ εμείς γλεντάμε με πίπες πίτες, με πρωϊνάδικα και τούρκικα σίριαλ, αυτοί συνεχίζουν να ψηφίζουν για μας, 
χωρίς εμάς…
Πάρτε λοιπόν ατάκες…

- Ποιος κυβερνάει αυτό το φόρο; Είπε ο Αντωνάκης και ξανακοιμήθηκε.
- Εντάξει, τα μαντριά γλυτώνουν τον φόρο ακινήτων. Όποιον όμως βγαίνει από το μαντρί τον τρώει το φόρος!!!
Και στα δικά σας…
- Ποια είναι αυτή η πουτάνα η νύφη που την πληρώνω πάντα εγώ;
Δεν υπάρχει σάλιο…
- Αν σε πάρει για εύκολο η εφορία θα σε πηδήσει χωρίς σάλιο!!!
ΕΡ.: Γιατί δεν πληρώνουν φόρους οι πλούσιοι;
ΑΠΑΝΤ.: Μάθε πρώτα για ποιο λόγο τα καθαρότερα και πιο έξυπνα ζώα της φάρμας είναι τα γουρούνια!!!
- ΠΑΣΟΚ-ΝΔ που συμφώνησαν να πολεμήσουν την ανεργία συμφωνούν στην απελευθέρωση ομαδικών απολύσεων για να λιγοστέψουν όπως έγινε με την τιμή της βενζίνης. Γιατρέ μου είσαι εδώ ή μόνος μου μιλάω; -Μπαμ- Αυτοκτόνησε κι αυτός!!!
ΕΡ.: Τι σχέση με την πραγματικότητα έχει ο Στουρνάρας;
ΑΠΑΝΤ.: Κακή.
- Εγώ πάντως έχω υπομονή. Ξέρω ότι αύριο - μεθαύριο θα κλείσουν τα εργοστάσιά τους Βούλγαροι επιχειρηματίες και θα τα κουβαλήσουν στη φτηνότερη Ελλάδα!!!
- Μουσική ανάσα: Γιε μου, είν' ο φόρος μου αβάστακτος φτηνέ μου, σε πουλάω για να κάνω το σεφτέ μου, γιε μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.