Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Πέρασε ένας χρόνος και αντί το σφύριγμα του τραίνου ακούμε το σφύριγμα της …χύτρας!


Μετωπική σύγκρουση Βοσκόπουλου και «Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας»…
Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας: «Τελικά όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 44 μέρες κοσκινίζει»!
Γ. Βοσκόπουλος: «Στόχος της Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας δεν είναι η ενημέρωση αλλά να λύσουν υπαρξιακά τους προβλήματα…»

 Γραφείο Τύπου Δήμου Φλώρινας:
  «Τελευταία διαβάσαμε στον έντυπο και ηλεκτρονικό τοπικό τύπο επιστολή η οποία υπογράφεται από την «Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας».
  Λυπούμαστε ειλικρινά που με την συγκεκριμένη «Κίνηση», ενώ έχουμε ως στόχο την επαναλειτουργία της Γραμμής Θεσσαλονίκης - Φλώρινας, βρισκόμαστε σε αντιπαράθεση. Και αυτό γιατί προσπαθεί να εμφανίσει εαυτήν ως τη μόνη ενδιαφερόμενη για την υλοποίηση του στόχου αυτού. Προσπαθεί να υποβαθμίσει, να απαξιώσει το ρόλο και τη δράση του Δημάρχου Φλώρινας.
  Φυσικά, ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Βοσκόπουλος δεν περίμενε και δεν περιμένει τις παρατηρήσεις, τις προτροπές της «Κίνησης», γιατί στην ατζέντα των συνομιλιών του με την κυβέρνηση, η επαναλειτουργία της γραμμής έχει κυρίαρχη θέση.
  Αυτό που δεν έκανε ο Δήμαρχος και δεν πρόκειται να κάνει είναι οι κούφιες υποσχέσεις και η διαφορετική ερμηνεία των όσων λέει ο Υπουργός Μεταφορών ή οι άλλοι αξιωματούχοι της κυβέρνησης.
  Η «Κίνηση Φίλων Τρένου Φλώρινας» στο δημοσίευμα της αναφέρεται στην επίσκεψη των Δημάρχων και των Βουλευτών στον Υπουργό Μεταφορών κ. Βορίδη  στις 07 Φεβρουαρίου 2012 και πως ο Δήμος Φλώρινας δεν έχει απαντήσει αν διαθέτει ή όχι τα λεωφορεία του Δήμου, για τις συνδυασμένες συγκοινωνίες τρένου - λεωφορείου στους τουριστικούς προορισμούς της περιοχής μας, ενώ ο Δήμος Αμυνταίου έχει απαντήσει.
  Ας γνωρίζουν λοιπόν, ότι ο Δήμαρχος Φλώρινας δεν έχει απαντήσει τώρα γιατί την απάντηση του την έστειλε στις 16 Ιανουαρίου 2012, ένα μήνα νωρίτερα, και είναι θετική:
«Φλώρινα, 16- 01 -2012
Θέμα: Διάθεση Λεωφορείων.
Αξιότιμε κύριε Ζηλιασκόπουλε,
Σας γνωρίζουμε ότι ο Δήμος Φλώρινας προτίθεται να διαθέσει λεωφορεία για τη μεταφορά μαθητών σχολικών μονάδων και μελών ΚΑΠΗ, οι οποίοι θα επισκεφθούν το Δήμο Φλώρινας με τη χρήση τρένου, προκειμένου να επισκεφθούν τουριστικές περιοχές του Δήμου Φλώρινας, καθώς και το Χιονοδρομικό Κέντρο Βίγλας Πισοδερίου και την περιοχή των Πρεσπών.
Παρακαλούμε για τις από μέρους σας ενέργειες και παραμένουμε στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε».
  Όμως πρέπει να γνωρίζουν οι Δημότες μας και οι άνθρωποι της «Κίνησης», ότι το πρόβλημα των συνδυασμένων συγκοινωνιών δεν λύνεται μόνο με τη διάθεση των λεωφορείων. Είναι πολύ πιο σύνθετο. Και είναι σοβαρή παράμετρος η λειτουργική δαπάνη.
  Θα μπορούσαν οι επικεφαλής της «Κίνησης» πριν αρθρογραφήσουν, πριν «λιθοβολήσουν» το Δήμαρχο, πριν εκτεθούν και γίνει πρόδηλος ο στόχος τους, να τηλεφωνήσουν ή να επισκεφθούν  το Δήμαρχο, για να πληροφορηθούν σε ποια φάση βρίσκεται η υπόθεση. Φαίνεται όμως, ότι ο στόχος τους δεν ήταν η ενημέρωση αλλά να λύσουν υπαρξιακά τους προβλήματα, μέσα από την άσκηση φτηνής αντιπολίτευσης, που είναι ανούσια και ατελέσφορη.
  Οι πολίτες θέλουν αποτελέσματα και όχι κούφια λόγια. Ο Δήμος Φλώρινας έχει ως στόχο να ξανασφυρίξει το τρένο στο σταθμό της Φλώρινας και με αυτό τον στόχο πορεύεται. Όσοι θέλουν μπορούν να συστρατευτούν με το Δήμαρχο και  το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Φλώρινας και ενωμένοι να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα».


Κίνησης Φίλων Τρένου Φλώρινας: «Τελικά όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 44 μέρες κοσκινίζει»!

  Κατ’ αρχήν αντιπαρερχόμαστε τις κατηγορίες και τις προσβολές που δεχτήκαμε από το Δήμο της Φλώρινας. Δύο σκασίλες είχαμε, η μια ήταν να απαξιώσουμε το ρόλο του Δημάρχου και η άλλη να ασκήσουμε φτηνή αντιπολίτευση. Είναι κρίμα μονάχα που ο Δήμαρχος ψάχνει να βρει αντιπάλους εκεί που θα υπήρχαν δυνητικά οι σύμμαχοι του Δήμου στον κοινό αγώνα των Φλωρινιωτών για το τραίνο.
  Δυστυχώς ο Δήμαρχος Φλώρινας επιβεβαίωσε σε μεγάλο βαθμό τους φόβους μας σε σχέση με τις προθέσεις του:
 - Επιβεβαιώνει ότι δεν έχει στείλει δεσμευτική επιστολή για τα λεωφορεία που διαθέτει για τη μεταφορά επιβατών στη Βίγλα και τις Πρέσπες (πως, πόσα, τι είδους και πότε, έστω με την αίρεση της έγκρισης από το ΔΣ). Αντ’ αυτής παρουσιάζει επιστολή εκδήλωσης προθέσεων που είχε στείλει τον Ιανουάριο πριν από την συνάντηση στο Υπ. Μεταφορών και στην βάση της οποίας έγινε η συνάντηση που κατέληξε σε συμφωνία.
- Θέτει, για πρώτη φορά, θέμα κόστους. Σήμερα τελειώνει ο Φεβρουάριος και κανονικά τα δρομολόγια θα έπρεπε να είχαν ήδη ανακοινωθεί. Ο Δήμαρχος είχε τουλάχιστον από τότε που έστειλε την αρχική επιστολή προθέσεων δηλαδή 44 μέρες να λύσει τα πρακτικά θέματα των συνδυασμένων μεταφορών. Να απευθυνθεί στους άμεσα ωφελούμενους να συνδράμουν, να ψάξει εναλλακτική χρηματοδότηση, να δει τι διαθέσιμους πόρους έχει και να φτιάξει ένα πακέτο που να προσφέρει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Δημοτικό Συμβούλιο για έγκριση. Ο Δήμαρχος όμως αντί να έχει κάνει την προεργασία του για να μπορεί να στείλει την δεσμευτική επιστολή καταλήγει στο τέλος του μήνα να αναρωτιέται δημόσια για το θέμα του κόστους.
  Λυπούμαστε λοιπόν, αλλά απ’ ότι φαίνεται, στο ερώτημα που θέσαμε: «μήπως ο Δήμος δεν θέλει το τρένο στη Φλώρινα;» η απάντηση που φαίνεται να δίνει η ανακοίνωση του Δημάρχου είναι: …μάλλον όχι!
  Εμείς όμως επιμένουμε να περιμένουμε επιτέλους μια σοβαρή απάντηση  με ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα άμεσων στόχων και ενεργειών. Επίσης περιμένουμε και τις τοποθετήσεις των υπόλοιπων μελών του Δημοτικού Συμβουλίου σχετικά με το θέμα και με το αν είναι ευχαριστημένοι ή όχι με τον χρόνο και τον τρόπο που εξελίσσονται τα πράματα, όπως και αν η επιτροπή αγώνα προέβη σε οποιαδήποτε ενέργεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.