Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Αποστόλης Θεοδώρου: «Η απάντησή μου μετά την δικαίωση»

  Σε επιστολή του προς την εφημερίδα μας ο Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Αμυνταίου, Αποστόλης Θεοδώρου, μετά την αθωωτική απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κοζάνης -κατηγορείτο για υπηρεσιακή του υπόθεση- και την επιστροφή του στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου Αμυνταίου, αναφέρει τα εξής:  
  «Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τους συμβούλους της αντιπολίτευσης, αλλά και ορισμένους της συμπολίτευσης, για τη συμπαράστασή τους όλο αυτό το δύσκολο για μένα χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα τον κ. Κώστα Θεοδωρίδη. Στάθηκαν δίπλα μου και αυτό δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ.
  Επίσης, οφείλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους συνδημότες μου, που πίστεψαν από την αρχή στην αθωότητά μου και δεν επηρεάστηκαν ούτε το παραμικρό από κάποιες σειρήνες που πάσχισαν να περάσουν άλλα μηνύματα, καταργώντας, πετώντας στα σκουπίδια κυριολεκτικά το τεκμήριο της αθωότητας, που κανένας δεν έχει το δικαίωμα να παραβλέψει και πολύ περισσότερο όσοι ασχολούνται με τα κοινά και οφείλουν να σέβονται τις δημοκρατικές κατακτήσεις. Να θυμίσω ότι το τεκμήριο αυτό κατοχυρώνεται από την Ευρωπαϊκή Συνθήκη για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου. Όλοι γνωρίζουμε ότι το τεκμήριο αυτό σημαίνει ότι κάθε άνθρωπος θεωρείται αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου και η πολιτεία μέσω των οργάνων της, οφείλει να αποδείξει την ενοχή του κατηγορουμένου και όχι ο κατηγορούμενος την αθωότητά του.
  Αισθάνομαι την ανάγκη, αλλά και οφείλω να ενημερώσω όλους τους συνδημότες μου που με ρωτούν σε ποιο σημείο βρίσκονται οι έρευνες για τις ανώνυμες επιστολές, εκείνα τα λιβελογραφήματα που διανεμήθηκαν ταχυδρομικώς προεκλογικά σε δημότες όλου του δήμου. Οι έρευνες λοιπόν προχωρούν και βρίσκονται σε πολύ καλό στάδιο, χάρη στην τεχνολογία της βιντεοσκόπησης των ΕΛ.ΤΑ. από όπου στάλθηκαν οι επιστολές και είναι πλέον γνωστά στις διωκτικές αρχές πολλά στοιχεία που διευκολύνουν την έρευνα. Σύντομα πιστεύω θα κληθούν οι εμπλεκόμενοι αλλά και όσοι γνωρίζουν λεπτομέρειες, οι οποίοι θέλουν να καταθέσουν και είναι στη διάθεση των αρχών.
  Πιστεύω ότι είναι άκρως απαραίτητο και χρήσιμο για την κοινωνία μας να βγουν όλα στην επιφάνεια, όλα στο φως. Θα πρέπει να λογοδοτήσουν στη δικαιοσύνη όσοι ενέχονται στην υπόθεση αυτή, όχι μόνο επειδή με κατασυκοφάντησαν με τον πιο χυδαίο τρόπο προσπαθώντας να διαλύσουν την προσωπικότητά μου, όχι μόνο επειδή δεν σεβάστηκαν ούτε την οικογένειά μου, αλλά και για να δοθεί ένα τέλος, οριστικά και αμετάκλητα, στις υπόγειες πρακτικές, στη γκεμπελική προπαγάνδα και στις φασιστικές μεθοδεύσεις, που δυστυχώς εμφανίστηκαν στην προεκλογική περίοδο και με τη μορφή των ανώνυμων επιστολών. 
  Πιστεύω ότι η τιμωρία των άνανδρων συκοφαντών, αυτών των γκεμπελιστών δεν θα είναι απλά άλλη μια δικαίωση για μένα, αλλά θα προσφέρει πολλά περισσότερα στην ίδια την κοινωνία του δήμου μας και στο αύριο του τόπου, διότι, θα αποκλειστούν από την ενασχόληση με τα κοινά όσοι δεν αξίζουν να ασχολούνται, θα εξαφανιστούν οι αντιδημοκρατικές προεκλογικές πρακτικές και μεθοδεύσεις και θα ανοίξει η πόρτα στους νέους και στους ικανούς που δεν αντέχουν αυτή την ασχήμια που τους οδηγεί μακριά από την ενεργή συμμετοχή στα κοινά.
  Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω ακόμη και αυτούς που συμβάλλανε με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο στην αργία μου, διότι όπως λένε, ότι δεν σε σκοτώνει, σε κάνει πιο δυνατό.
  Κλείνοντας, σας λέω ότι επιστρέψω πιο δυνατός και αυτό για μένα σημαίνει να είμαι πάντα δίπλα στους συνδημότες μου, να βάζω πάνω από όλα το συμφέρον του τόπου και να είμαι πάντα απέναντι σ’ όλα αυτά που έβλαψαν χτες και βλάπτουν σήμερα το μέλλον του δήμου μας.
  Θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους εσάς τους φίλους, για την εμπιστοσύνη και τη συμπαράσταση σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.