Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

Είναι κάτι παιδιά… (που δε γίνονται άντρες) - Παιδικό τραγουδάκι (πάμε, τα χεράκια σας ψηλά!)

(Από το ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ που κυκλοφορεί)…
Χαρωπά τα δυο μου χέρια 
τα χτυπώ, (κλαπ – κλαπ)
χαρωπά τα δυο μου χέρια 
τα χτυπώ, (κλαπ – κλαπ)
μιας και είναι όλα κλειστά 
και δεν έχω άλλα να πω,
 
χαρωπά τα δυο μου χέρια τα χτυπώ... (κλαπ – κλαπ)
 
Χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ, (ντουπ – ντουπ)
χαρωπά τα δυο μου πόδια τα χτυπώ, (ντουπ – ντουπ)
μιας και είναι όλα κλειστά, δε μπορώ να πιω ποτό,
γράφω «6» και μονάχος περπατώ… (ω – ω)
 
Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ, (ντοκ – ντοκ)
χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ, (ντοκ – ντοκ)
φούλαρε από ψεκασμένους,
που γνωρίζουν πιο πολλά, που γνωρίζουν πιο πολλά κι από γιατρό!
 
Χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ, (εν δυο)
χαρωπά τα δυο μου δάχτυλα χτυπώ, (εν δυο)
μια κουβέντα για να πω μήπως κάνω μαγικά,
να μη θέλω άδεια από τον Χαρδαλιά…
 
Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά, (χα – χα)
χαρωπά θε να γελάσω δυνατά, (χα – χα)
δε μπορώ να κρατηθώ από χαρά,
όταν βλέπω των δημάρχων τα παιδιά! (και των δυο)
 
Χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ, (ντοκ – ντοκ)
χαρωπά τα δυο μου γόνατα χτυπώ, (ντοκ – ντοκ)
τώρα πια δε θα κρυώνω, θα ‘χω σπίτι πιο ζεστό,
θα ‘χω Ντάνη στη ΔΕΤΕΠΑ αρχηγό!
 
Χαρωπά τα χέρια μου ξανά χτυπώ, (κλαπ – κλαπ)
χαρωπά τα χέρια μου ξανά χτυπώ, (κλαπ – κλαπ)
κάνω και μια μαντεψιά θα τον δείτε τον Χρηστάκη στο Ξινό! (δις)
 
Χαρωπά θε να γελάσω δυνατά, (χα – χα)
χαρωπά θε να γελάσω δυνατά, (χα – χα)
δεν το πήρατε χαμπάρι, θα το πω άλλη μια φορά,
το Αμύνταιο πάλι ο Μούφας κυβερνά… (αχ – αχ)!
Αφτός Ο. Ταίτιος
(Τρέμω από συγκίνηση, μη κάνει κι άλλη κίνηση…)

2 σχόλια:

  1. Η συναλλαγή, της συναλλαγής, ω συναλλαγή!!! Κανενας για αυτον τον τοπο; ακουει κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριε Μπιτακη, δυστηχως δεν μπορεις να προφέρεις τιποτα εκτος απο βολέματα. Δυστυχώς μας εξέθεσες. Αλλη μια μεγάλη ευκαιρία του Αμυνταίου,χαμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.