Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Δήλωση υποψηφιότητας – Βιογραφικό της Ελένης Αλεξανδρίδου, υποψήφιας Περιφερειακής Συμβούλου με το συνδυασμό του Γ. Κασαπίδη, «Αλλάζουμε Πορεία»…


  Αγαπητοί συντοπίτες, όλα τα χρόνια της δραστηριοποίησης μου στην περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας, έρχομαι καθημερινά σε επαφή με υφιστάμενα ζητήματα μικρά και μεγάλα που ταλανίζουν τους κατοίκους της περιοχής μας και απαιτούν πολυεπίπεδη αντιμετώπιση.
 
  Τα ζητήματα του τομέα υγείας, η  υψηλή ανεργία (ιδίως  των νέων), το δημογραφικό ζήτημα, η πληθυσμιακή αφαίμαξη της περιφέρειας μας, η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, είναι ορισμένα από αυτά.
  Από την άλλη πάλι υπάρχουν οι προκλήσεις του μέλλοντος που επιζητούν την καλύτερη δυνατή προετοιμασία και σχεδιασμό για να μην καταλήξουμε ουραγοί των εξελίξεων.
  Για την αντιμετώπιση όλων αυτών με τον καλύτερο τρόπο και έχοντας βαθιά την πίστη μέσα μου πως όλοι μαζί μπορούμε να αξιοποιήσουμε τον τόπο και τις δυνατότητες του, θεωρώ ότι το πρόγραμμα του συνδυασμού «Αλλάζουμε πορεία» προσφέρει την πλέον αξιόπιστη λύση και επιλογή.  Εισέρχομαι συνεπώς στο στίβο της τοπικής αυτοδιοίκησης για πρώτη φορά και ενώνω τις δυνάμεις μου με το συνδυασμό «Αλλάζουμε Πορεία» και τον Γιώργο Κασαπίδη επιδιώκοντας ένα ελπιδοφόρο μέλλον για μας και τα παιδιά μας.

Βιογραφικό
  Γεννήθηκα στη Γερμανία το 1973 και μεγάλωσα στην τοπική κοινότητα Φιλώτα Φλώρινας, είμαι πτυχιούχος ιατρικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος του τίτλου ιατρικής ειδικότητας Ιατρού Γενικής Ιατρικής, είμαι επίσης πτυχιούχος του τμήματος Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και είμαι μέλος του ΔΣ του συλλόγου ιατρών Γενικής Ιατρικής  Δυτικής Μακεδονίας. Επίσης είμαι μέλος του Ιατρικού Συλλόγου Φλώρινας.
  Εργάστηκα ως καθηγήτρια Νοσηλευτικής στις σχολές ΠΑΣΤΕΡ στη Θεσσαλονίκη και ως θεράπων ιατρός στο ΚΕΦΙΑΠ  (πρώην Κάφκα) Αμυνταίου.
  Από το 2009 εργάζομαι ως Γενική Ιατρός στο Περιφερειακό Ιατρείο Λεβαίας του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου.
  Είμαι υπεύθυνη για τη λειτουργία του Ιατρείου διακοπής Καπνίσματος του Κέντρου Υγείας Αμυνταίου.
  Γνωρίζω την Ιταλική και Γαλλική γλώσσα.
  Διαμένω μόνιμα στην Τ.Κ. Φιλώτα Φλώρινας και είμαι παντρεμένη με τον Τάσο Αμοιρίδη Αστυνομικό Διευθυντή ε.α  με τον οποίο έχω αποκτήσει δύο παιδιά, την Ελπίδα, Πτυχιούχο Νομικής του Α.Π.Θ. και ασκούμενη δικηγόρο και τον Γιάννη, τριτοετή φοιτητή του τμήματος Χρηματοοικονομικών και Λογιστική στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.