Συμπληρώνουμε σήμερα (22/8/18) 53 ημέρες, από την Κυριακή 1 Ιουλίου, όταν στην εθνική οδό Κοζάνης – Φλώρινας, στη γέφυρα στο
ύψος του συνοικισμού Σωτήρα του Δ. Αμυνταίου, μετά από καθίζηση της ασφάλτου
δημιουργήθηκε μια μεγάλη τρύπα και είχε ως επακόλουθο τη διακοπή της κυκλοφορίας
από το 31ο χλμ.
(α/κ κεραμοποιείων) μέχρι το 34ο χλμ.
(α/κ Αμυνταίου – Λεβαίας – ΚΕΦΙΑΠ) της Ε.Ο. 3 Φλώρινας – Κοζάνης (νέο τμήμα), με
αποτέλεσμα η κυκλοφορία προς Φλώρινα – Καστοριά
- τελωνείο Νίκης και αντίστροφα να διεξάγεται μέσω του Αμυνταίου.
Ανέτοιμη η κωμόπολη να εξυπηρετήσει το μεγάλο
όγκο των οχημάτων που διέρχονται από το κέντρο (ελλιπή σήμανση – στενότητα δρόμων
- πεζοδρόμια - διαβάσεις), υποβάλει σε σκληρή δοκιμασία κατοίκους και διερχόμενους οδηγούς.
Η δε τροχαία, τοποθετεί πλαστικές κορδέλες κατά
μήκος του δρόμου και απαγορεύει τη στάθμευση, για την ομαλότερη κυκλοφορία, απαγόρευση
που όλοι μας παραβιάζουμε…
10
Αυγ. 2018. Ο Δήμος Αμυνταίου, 41 ημέρες μετά το συμβάν, ανήσυχος για την
αργοπορία της αποκατάστασης, επισημαίνει την αγωνία του και εγγράφως προς την
Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας, αναφέροντας πως ο μεγάλος αριθμός φορτηγών και
αυτοκινήτων που διέρχονται από την πόλη, εγκυμονεί κινδύνους για τους κατοίκους
της αλλά και για το οδικό δίκτυο και τα υπόγεια δίκτυα κοινής ωφέλειας (ύδρευση
– αποχέτευση).
16
Αυγ. 2018. Η Δ/νση Τεχνικών έργων της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας, 47 ημέρες
μετά το συμβάν, σε απάντηση της προς τον Δ. Αμυνταίου, τονίζει πως στις 7 Αυγούστου, 38 μέρες δηλαδή μετά το συμβάν, υπογράφηκε η σύμβαση του έργου με
τίτλο «Κατεπείγουσα ανάγκη
αποκατάστασης μεταβατικού επιχώματος γέφυρας στο 32ο χλμ της Ε.Ο. 3
Φλώρινας – Κοζάνης»!!! ενώ οι
εργασίες, σύμφωνα πάντα με το έγγραφο της Περιφέρειας, θα ξεκινήσουν στις 20 Αυγούστου (51 μέρες μετά το συμβάν)!!! με προθεσμία εκτέλεσης …ενός μηνός!
Ήδη,
συνεργεία της Περιφέρειας εργάζονται στο σημείο για την αποκατάσταση της Εθνικής
Οδού…
Όπως όλοι αντιλαμβανόμαστε, η κατεπείγουσα ανάγκη αποκατάστασης του έργου, για την Περιφέρεια μεταφράζεται σε:
38 ημέρες για υπογραφή της σύμβασης
και έναρξη εργασιών 51 μέρες μετά
την καθίζηση του δρόμου και τη διακοπή κυκλοφορίας μιας Εθνικής Οδού!!!
Πιο απλά …το άκρον άωτον της ταχύτητας! Και
πιο λαϊκά …τρέχεις μόνος στο στίβο και βγαίνεις δεύτερος!!!
ΥΓ:
Να τονίσουμε ότι η όλη ιστορία έχει και τα καλά της! Το ότι το έργο
χαρακτηρίστηκε «κατεπείγον» και φυσικά …το ότι βγήκαμε από τα Μνημόνια!
Είναι τόσο δύσκολο να τοποθετήσουν δυο πινακίδες που να γράφουν ΑΡΓΑ SLOW στις εισόδους της πόλης και να γίνει μια υποτυπώδης αστυνόμευση? Ειδικά οι νταλίκες που κουβαλάνε κάρβουνο τρέχουνε απ' τις έξι το πρωί να προλάβουν να πιάσουνε σειρά. Πρέπει να γίνει κάποιο ατύχημα για να επιληφθεί η τροχαία της κατάστασης? Τόσο καιρό που υπάρχει το πρόβλημα ένα περιπολικό δεν είδαμε. Ας βάλουν ένα περιπολικό, ακόμα και άδειο, απλά να το βλέπουνε κάποιοι ασυνείδητοι και να κόβουν ταχύτητα. Τις ζημιές στα σπίτια μας από τις ρωγμές άραγε θα τις πληρώσει ο δήμος ή η περιφέρεια? Τις ζημιές στην τηλεθέρμανση θα τις καταλάβουμε όταν πιάσουν τα κρύα. Δεν μιλάμε για την φασαρία που είναι σαν να ζείς μέσα σε κατσαρόλα που κυλάει στον κατήφορο ούτε για τη σκόνη. Α, ξέχασα. Βγήκε ο αντιδήμαρχος και έριξε μερικά δοχεία πίσσα μπροστά απ' το ξενοδοχείο του Ιωσηφίδη και στο δρόμο μπροστά απ' το ταχυδρομείο !!!! Κι έτσι το πρόβλημα των δρόμων εισόδου-εξόδου λύθηκε!! Μπροστά απ' τα σπίτια στους δρόμους ειδόδου-εξόδου όπου κάθε πέντε μέτρα υπάρχει λακούβα από τις τομές της τηλεθέρμανσης δεν χρειαζόταν μάλλον η πίσσα. Έτσι όταν δε θά χουμε τηλεθέρμανση (αφού το εργοστάσιο της ΔΕΗ στο Φιλώτα εξαντλεί τις ώρες του) θά φταίνε οι βλάβες στο δίκτυο. Ότι νά 'ναι για άλλη μια φορά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς ξεκίνησε το κράξιμο και αμέσαως μετά τα μπάνια του λαού ίσως ξεκινηση η αποκαταστασση της ντουπκας .Αλήθεια πόσο χρόνο πηρε να γίνουν τα μπαλώματα στο Δρόμο βευη Αμμοχώρι που μας τα πλασαραν σαν μεγάλο εργο
ΑπάντησηΔιαγραφή