Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Ξύπνα μικρό μου κι άκουσε..



(Από το ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ που κυκλοφορεί)…

Οι εκλογές ξεκίνησαν και δε σας λέω λόγια,
ο Μούφας τρέχει σε χωριά,
σ’ ανώγια και κατώγια…
Τάζει τα πράσιν’ άλογα, 
λαγούς με πετραχήλια
κι οι υποψήφιοι κρέμονται 
απ’ τα δικά του χείλια…
  

Μαζί με το σινάφι του δεν άφησαν σοκάκι,
πάλι τον βλέπω να νικά μόνο με το σακάκι…

Γιατί πολλά ακούσαμε για δυνατούς στην κόντρα,
αλλά απ’ ότι φαίνεται όλοι τους είναι μόνο για τη μόστρα…

Ο ένας θέλει να ‘ναι fit, πιάνει βουνά και δάση,
πάλι σε βλέπω Γιάννη μου
να μένεις απ’ τη μέση…

Τον άλλον πάλι, ξέρω ‘γω! μου είπαν, δεν τον είδα,
δε βγαίνεις Ζιάννη* μου
δήμαρχος απ’ τη Πτολεμαΐδα!

Για κάτι άλλους λέγανε πως είναι πιθανοί,
Ντανούλη, δεν αρέσουνε πολύ οι μαϊντανοί…

Αυτές είναι οι σκέψεις μου και με βαθιά τη γνώση,
ξυπνάτε δημαρχάκια μου, πάλι θα σας σαρώσει…

* (Ιωάννη στα Φιλωτιανέζικα)

Αφτός  Ο. Ταίτιος
Εκλογολογών και εξομολογών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.