Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Ψάξε, ψάξε, δεν θα με βρεις…



Έμαθα αναρωτιέσαι

ποιος να είναι ο ποιητής

που όλους μας κακομιλάει

κι είναι πάντων τιμητής;
  



Πρόσεχε μη μουρμουρίζεις

στο αυτί τα μυστικά

μπορεί να’ μαι να σ’ ακούω

κάπου κάτω απ’ τον γιακά.



Όταν θα βροντοφωνάζεις

κάπου μες στο καφενείο

κοίτα λίγο παραπίσω

μη την έκανες λαχείο.



Στις κρυφές συνεδριάσεις

εκεί στο ξενοδοχείο

σας ακούω ότι κι αν λέτε

είμαι στο ανθοδοχείο…



Στα συμβούλια του δήμου

αν ακούω ανοσίες

θα κουνάω θορυβώντας

τις παλιές φωτογραφίες…



Σ’ όλα αυτά εγώ είμαι υπαίτιος

είμαι ο αφτός ο ταίτιος

όταν θα παραφουσκώνεις από τη δημοφιλία

τότε εγώ θα σου θυμίζω  που έλεγες για Γερμανία

σ’ άσχετους και συνταξιούχους να μη δίνεις  τις δουλειές σου

έχει άνεργους καμπόσους που τρέχαν στις εκλογές σου…



Όταν θα φωνάζεις  από τσίπουρο γεμάτος

για το τι καλός που είσαι ότι είσαι ο γαμάτος

εκεί είμαι και θα λέω …ξέρω γω τι έχεις κάνει

τότε που ‘χες γονατίσει γλυφες τον θείο Λιάνη!



Όταν μέσα στα χοτέλια

θα μαλώνετε οι δελφίνοι

-ξέρεις το χωριό το αγόρι δε τα’ αφήνει-

από του χοντρού του Βλάχου θα σου γράφω δυο γραμμούλες

και θα σου υπενθυμίζω πως χαλάνε οι παρεούλες…



Τώρα πάνω στην εξέδρα φούσκωσες στις παρελάσεις

και τον στρατηγό ρωτούσες …αν είναι καλά τι κάνει;

εσύ είσαι που φώναζες πιο πριν …φονιάδες των λαών Αμερικάνοι!



Και σε κάθε αλαζόνα

για να ξέρει η κοινωνία,

θα του φτιάχνω μια κορόνα

κάθε του ανοησία.



Μη με ψάξεις

δε θα μ εύρεις,

είμαι μακριά κρυμμένος

πρόσεχε μπορεί να σου έρθω

όταν θα σαι κοιμισμένος…



Είμαι ο αφτος ο ταιτιος

όπου έχει συναντήσεις

που πουλάνε συνειδήσεις

έρχονται τα οι κολλητοί σου κ μου λένε τις ειδήσεις…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.