Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Οι δημαρχολόγοι…



Αφιερωμένο σε όλους αυτούς πού μονίμως σουτάρουν το πέναλτι στο δοκάρι και μόνιμα φταίει …το δοκάρι!
(Από το ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ που κυκλοφορεί)…
  
Συνταξιούχοι δημοσίου διορισμένοι επί Ανδρέα
τότε γράφανε στους τοίχους ‘καναν γράμματα ωραία
της αριστεράς καμάρια αραχτοί απ’ τα πενήντα
όλοι με καφέ στο χέρι και με γνώσεις Πρετεντέρη.

Βγάζουν δήμαρχο στο φρέντο, βουλευτή στο καπουτσίνο
επαναστατώντας πάντα «εγώ ψήφο δε του δίνω»
όταν έρθει η σερβιτόρα «το κερνάει ο υποψήφιος»
«είδες το λεβεντόπαιδο!!! στα ‘λεγα  δεν είναι  ηλίθιος»
πάντα αριστερή η παρέα αναλύουμε ωραία.

Γνώσεις έχουνε τεράστιες για το κάθε που συμβαίνει,
μες τον κόσμο στην Ευρώπη στην αυλή τους ότι μπαίνει.

«Ξέρω εγώ ποιος κατεβαίνει, ξέρω και τον συνδυασμό του
ήμουν πρώτος στην ομάδα είμαι φίλος με τον γιό του.

Άκουσες πως με καλούσαν συνεχώς από Ρηγίλλης,
για τα πράματα του δήμου με ρωτάει κι η Μαξίμου».

Έχω σπίτι στην Αθήνα, μεζονέτα  Σαλονίκη
δε πιστεύω να πειράζει που εδώ μένω στο νοίκι.

Τα παιδιά μου τα σπουδάζω στην Ευρώπη όλο κόπο,
στο Αμύνταιο γυρνάνε σαν τουρίστες για τον τόπο.

«Αγαπώ πολύ το μέρος γι’ αυτό θέλω να προσφέρω,
την ανάπτυξη για όλους μόνο εγώ μπορώ να φέρω»

Αφτός Ο. Ταίτιος

1 σχόλιο:

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.