Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Κάλεσμα στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ για την ανάδειξη προέδρου της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης του δήμου Αμυνταίου…



  Αγαπητοί φίλες και φίλοι συνδημότες του δήμου Αμυνταίου, νιώθοντας ιδιαίτερη τιμή σας ανακοινώνω ότι θα είμαι υποψήφιος πρόεδρος για την δημοτική τοπική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας της ευρύτερης περιοχής του δήμου Αμυνταίου (ΔΗΜΤΟ).
  
  Ονομάζομαι Φωκάς Θεόδωρος, είμαι γιος του Δημητρίου Φωκά (πρώην αγροφύλακα) κατάγομαι και κατοικώ στο Φιλώτα Φλώρινας, είμαι παντρεμένος και έχω δυο παιδιά.
Από το 2011 είμαι απόστρατος Αξιωματικός του ΕΣ προερχόμενος από το όπλο των Διαβιβάσεων.
  Από το 2003 είμαι ωρομίσθιος εισηγητής πληροφορικής, κυρίως σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης και επόπτης εξετάσεων πιστοποίησης του ECDL.
  Έχω διατελέσει μέλος του ΔΣ της Ευξείνου Λέσχης Φιλώτα το 1998 και από το 2014 έως το 2015, πρόεδρος στο αθλητικό σωματείο  «ΘΥΕΛΛΑ» Φιλώτα, από το 2008 μέχρι το 2012, πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του Μουσικού σχολείου Αμυνταίου την διετία 2014-2015 και μέλος του ΔΣ του Φιλώτα ΠΑΣ (χάντμπολ γυναικών) από το 2015 μέχρι σήμερα.
  Ασπαζόμενος τις διακηρύξεις του προέδρου μας κου Κυριάκου Μητσοτάκη για ανανέωση των προσώπων, για τις διαφορετικές πολιτικές προσεγγίσεις απέναντι στα οικονομικά και κοινωνικά θέματα που μαστίζουν την πατρίδα μας, διεκδικώ την ψήφο σας, απέναντι σε καθ’ όλα άξιους υποψήφιους, με την ελπίδα να αλλάξουμε,  ξεκινώντας από τη βάση του εκλογικού σώματος, τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και αντιμετωπίζουμε την ευθύνη για την διακυβέρνηση της χώρας μας.
  Πιστεύοντας στο αισθητήριο σας, σας καλώ να στηρίξετε την προσπάθειά μου και να προσπαθήσουμε από κοινού να ανεβάσουμε και πάλι την κεντροδεξιά παράταξή μας στη συνείδηση του ελληνικού λαού και να την αναδείξουμε ως την επόμενη κυβέρνηση της χώρας.
  Οι εκλογές θα διεξαχθούν την 3η Απριλίου από τις 10:00 το πρωί έως το απόγευμα στις 19:00 και δικαίωμα στην ψηφοφορία έχουν όσοι είναι εγγεγραμμένα μέλη του κόμματος.
  Εύχομαι καλό αγώνα στους υπόλοιπους διεκδικητές της ΔΗΜΤΟ.

Με τιμή
Φωκάς Θεόδωρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.