Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Τέσσερις Αμυνταιώτες στη νέα Βουλή!!!



  Το ‘δα εγώ το όνειρο χρονιάρες μέρες… Έξω να ‘χει πολλά (-), τα κανάλια να μην εκπέμπουν και ‘γω, τυλιγμένος στο από πούπουλα χήνας πάπλωμα μου Carven Paris(1), στην αγκαλιά του Ορφέα, να ταξιδεύω νοερά…
  Και ξαφνικά, πετάχτηκα μέχρι επάνω. Χτύπησα στο πολυτελείας πολύφωτο(2) της κρεβατοκάμαρας και οι πέτρες Swarovski σκορπίστηκαν στο πάτωμα...
  
Τι είχα δει στ’ όνειρό μου; Τι ήταν αυτό που τάραξε τον γαλήνιο ύπνο, που σου προσφέρει μόνον το …Jack Daniels;
  Είδα τον Ιωσηφίδη και τον Στάϊο να κοκορομαχούν στα έδρανα της νέας Βουλής!
  Στο βήμα ο Μάκης (Υπέρ - Τομεάρχης Μεταφορών, Θέρμανσης, Στρατοπέδων και Επενδύσεων της ΝΔ), να καταθέτει επερώτηση –δεν άκουσα το περιεχόμενο της- και από κάτω, απ’ τα έδρανα του «Νέου ΠΑΣΟΚ, της ΑΛΛΑΓΗΣ του ΓΑΠ ντε» ο Γιάννης ο Στάϊος να τον διακόπτει συνεχώς, υποστηριζόμενος …κάτι άλλο –πάλι δεν άκουσα, λόγω φασαρίας-!
  Λίγο αριστερότερα δε, στα έδρανα του κυβερνώντος κόμματος, τον doctor τον Κώστα τον Σέλτσα να μειδιά με τα τεκταινόμενα…
  Πολύ δεξιότερα, την Μέλη την Γιαννιτσοπούλου, «κρεμασμένη» απ’ τα χείλη του Μάκη και εμφανώς ενοχλημένη από το όλο σκηνικό…
Όμως, δεν ήταν αυτό που διέκοψε τον ύπνο μου…
  Τα δυνατά χειροκροτήματα του Κώστα Θεοδωρίδη, η ιαχή του Άγγελου Ρακόπουλου «Εγώ σε έκανα βουλευτή ρε μπαγάσα» και τα εκκωφαντικά κορναρίσματα της …αλατιέρας, που οδηγούσε ο Αποστόλης, ήταν αυτά που τάραξαν τον ύπνο μου, χρονιάρες μέρες του 2014…
  Αυτή η οχλαγωγία ήταν και η αιτία που δεν μπόρεσα να ακούσω την εισήγηση του Μάκη και την ένσταση του Γιάννη
  Δεν ξέρω αν αυτό μου το όνειρο βγει αληθινό, αν όλα αυτά –ή μέρος αυτών(3)- πραγματοποιηθούν στο μέλλον. Εγώ το ερμηνεύω ως …είδηση!!!

(1, 2) Εννοείται, ότι οι αγορές τους έγιναν επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ…
(3) Εννοείται, ότι ενδεχόμενο κόμμα με ηγέτη τον ΓΑΠ, θα δει την Βουλή με το κιάλι…

  ΥΓ: Καλή χρονιά και με το συμπάθιο… Για τους καλούς ανθρώπους, «τραβάω φύλλο», απ’ τα 19!!!

3 σχόλια:

  1. " Για τους καλούς ανθρώπους, «τραβάω φύλλο», απ’ τα 19!!!"
    από αυτούς μόνο ο Σέλτσας δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να φυγετε κυριοι να πατε αλλου οπως ελεγε κ ο παππους στην τελεοραση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..Γιαννη Σταιο..τωρα ειναι η ωρα για σενα για το Γιωργο και τη χωρα...Ζουμε φιλε μου.βουλευτη για να σε δουμε...οΜητσος ο παλιοφιλος σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.