Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Η κατάρρευση των μύθων και των «κλισό»…

Γράφει ο ΑΘΡ (στο ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ που κυκλοφορεί)

  Όταν κτυπήθηκαν οι δίδυμοι πύργοι της Νέας Υόρκης απ’ τους τρομοκράτες, όλοι πίστευαν, ακόμη και η πιο οργανωμένη πυροσβεστική του κόσμου που έχασε τελικά εκατοντάδες ηρωικούς άνδρες της, ότι η καταστροφή αφορούσε έναν – δύο ορόφους των ουρανοξυστών που φλέγονταν θεαματικά μετά την πρόσκρουση των αεροπλάνων.


  Κανείς δεν φανταζόταν ότι οι δύο κολοσσοί –σήμα της Νέας Υόρκης- θα κατέρρεαν σαν τραπουλόχαρτα και σήμερα ο χώρος τους θα είναι, ένα ισοπεδωμένο οικόπεδο, το «Σημείο Μηδέν».

  Η οικονομική μας κατάρρευση, που συνεχίζεται ακάθεκτη 3-4 χρόνια τώρα, συμπαρασύρει και κατακρημνίζει στην καταστροφική της πορεία μύθους και «κλισέ», που κτίστηκαν αλλοτινές εποχές σε τελείως διαφορετικές συνθήκες.  

  Μύθους και «κλισέ» που μοιάζαν αδιαμφισβήτητα, αδιαφιλονίκητα, παρουσιάζονταν σαν «δόγμα», κατέρρευσαν και καταρρέουν στην ορμή του χειμάρρου της οικονομικής κρίσης.

  Α. …Του Έλληνος ο τράχηλος, ζυγόν δεν υπομένει

  Μωρέ και υπομένει και χειροκροτεί και καλοδέχεται, κι αν δεν ήταν εκείνος ο Παναγούλης, οι τρακοσαριά ηρωικοί αντιστασιακοί και μετέπειτα δεσμώτες στα κολαστήρια του ΕΑΤ – ΕΣΑ και της Μπουμπουλίνας κι εκείνοι οι 2-3000 δημοκράτες του Πολυτεχνείου, η μόνη εικόνα που θα ’χαμε απ’ την χούντα, θα ήταν τα   αστεία  τσάμικα  των Παπαδοπουλο-Πατακέων, με μαύρα κουστούμια και μαύρα γυαλιά, όλη η συμμορία, να τσουγκρίζει πασχαλιάτικα αυγά με ευτυχισμένους φαντάρους.

  Κι ακόμα χειρότερη εικόνα, με τον Παπαδόπουλο στο βήμα της Ακαδημίας Αθηνών, μ’ εκείνο τον παραληρηματικό λόγο, να κάνει κήρυγμα σε ασπρομάλληδες φασιστο-δειλούς καθηγητές πανεπιστημίου, που χειροκροτούσαν μ’ ενθουσιασμό στ’ ακατάληπτα που τους εκσφενδόνιζε!!!

  Κι αν για τα τοτινά υπήρχε μια μικρή έστω δικαιολογία για φασιστο-ιστορίες, αφού ο εμφύλιος είχε μόνο 20 χρόνια τελειωμένος, ο αντικομουνισμός κι ο ψυχρός πόλεμος ήταν στο ζενίθ τους και το παρακράτος ήταν περίπου θεσμοθετημένη εξουσία. Τώρα, με ποια δικαιολογία βρέθηκαν μισό σχεδόν εκατομμύριο Έλληνες, να θέλουν και να προσμένουν λύση στο πρόβλημα τους απ’ τον Καιάδα, τον Κασιδιάρη, την Ζαρούλια και τον Ναζιστο-θαυμαστή Μιχαλολιάκο;

  …Εγέρθητω!! Μάρς…  εν .. δυό.. εν δυό…

  Το δολοφονικό μαχαίρι κατευθείαν στην καρδιά εκείνου του άτυχου νέου, του Παύλου Φύσσα, απ’ το χέρι ψυχρού εκτελεστή της Χρυσής Αυγής, μακάρι να συνεφέρει τους αφελείς, απολιτίκ «αγανακτισμένους» και τους ψιλο-φασίστες, που κρυμμένοι πίσω από ένα δήθεν αθώο εθνικισμό, κατέληξαν συνοδοιπόροι εγκληματικής οργάνωσης.

  Γνωστός μου, οπαδός φανατικός της Χρυσής Αυγής, μισοαστεία – μισοσοβαρά όταν τον ρωτούσα γελώντας «…και τι θα κάνετε ρε Τ…, όταν πάρετε την εξουσία;», μου έλεγε όλο υπονοούμενο, που μέχρι τη δολοφονία του Π. Φύσσα έμοιαζε για αστείο, ενώ τώρα ανατριχιάζεις «…κομ – κομ, κύριε Ρακόπουλε… (Έλα εδώ)».

  Είναι πλέον κοινοτυπία να πούμε ότι, η μεγάλη μερίδα ψηφοφόρων της Χ.Α. είναι απλά «αγανακτισμένοι» με την οικονομική κρίση και θέλαν να τιμωρήσουν το «σάπιο πολιτικό σύστημα». Και πιθανώς κάποιοι να προχώρησαν πιο βαθειά, στο απροχώρητο, που κρύβονταν πίσω από ελληνικές σημαίες για καμουφλάζ.

  Μόνο, που κάπως έτσι, κάποιοι, το ’44-’45, κρυμμένοι πίσω από κόκκινες σημαίες της ΟΠΛΑ, ιδίως στην Αθήνα, σκέφτηκαν κι έδρασαν… κι είναι μια μαύρη σελίδα για τους αγώνες της Αριστεράς, με τις ακρότητες κάθε λούμπεν στοιχείου που προσχώρησε στις τάξεις της κι απέδιδε δήθεν «λαϊκή δικαιοσύνη», κόβοντας λαιμούς, επί δικαίων και αδίκων, στα σκοτεινά.

  Δικαιοσύνη στις Δημοκρατίες αποδίδει μόνο η Δικαιοσύνη κι ας μην την αποδέχονται ούτε ο Τσοχατζόπουλος, ούτε ο Μιχαλολιάκος.

  Την αποδέχεται με εμπιστοσύνη, η μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού.

  Ούτε βέβαια και με τον αχυρώνα, για να καούνε μαζί του τα ποντίκια…

  Εκείνο το δήθεν αυθόρμητο κι αθώο, …να καεί να καεί, το μπουρδ… η βουλή, αποδείχτηκε ότι πίσω του έκρυβε σκοτεινούς ινστρούχτορες.

  Όπως διόλου αθώες δεν ήταν οι φωτιές της Αθήνας το ’65-’66. Απλά ζέσταιναν τις μηχανές των τανκς, που τα αφιλότιμα, έως τα τώρα, ευτυχώς ή δυστυχώς, μόνο Έλληνες έχουν στον στόχο τους…

  Τανκς τότε, ξιφολόγχες ακονισμένες στα πεζοδρόμια τώρα (κατά Μιχαλολιάκο)… Μια χαρά περνάμε στην Ελλάδα. Μπρρρ…



  Β. …Ο Έλληνας, δεν είναι ρατσιστής…

  …Απλά πιστεύει ότι ανήκει στον περιούσιο λαό του θεού και ως εκ τούτου, πρέπει όλοι να τον αγαπούν, να τον θαυμάζουν, να τον κανακεύουν …και να του δίνουν… δανεικά! (Μακεντόντσι, Τούρκοι, Βούλγαροι, Αλβανοί, Πακιστανοί και Αφγανοί).

  Αυτό βέβαια, χωρίς να υπολογίζουν τα δικά του αισθήματα απέναντί τους, που είναι έμπλεα αγάπης, φιλίας, κατανόησης κτλ, με μπροστάρηδες τους πλείστους των ιεραρχών μας.

  Ρατσιστής σίγουρα δεν ήταν, όταν για να δεις μαύρο –όπως εγώ στα ‘68-, έπρεπε να πας στο πανεπιστήμιο.

  Αλβανούς είδαμε στα τέλη δεκαετίας του ’80, κάποιους απόμακρους οδηγούς φορτηγών που κάναν στάση στη βρύση προς Κλειδί και στο ζαχαροπλαστείο των Αφών Γεωργίου, που τους μιλούσαν αρβανίτικα και τους φίλευαν και κανά γλυκό.

  Ο πιο γνωστός μαύρος ήταν ο Βουτσάς, σ’ εκείνη τη σαχλή φαρσοκωμωδία της εποχής.

  Και για να σοβαρευτούμε.

  Εκείνη η σκοτεινή σελίδα της ιστορίας της κατοχικής Σαλονίκης, που έχασε από τους Ναζί το 1/3 του πληθυσμού της (45.000 Εβραίους), στο Νταχάου και στο Άουσβιτς, πότε αλήθεια θα φωτιστεί σε βάθος, να γνωρίσουμε τον αντι-ρατσίστα, τον αντι-Ναζί, τον φιλεύσπλαχνο Έλληνα;

  Πόσο τραγικά – ρεαλιστικά τα γράφει ο Σαλονικιός πεζογράφος Γ. Ιωάννου στο «Κρεβάτι», για το ξεκλήρισμα των γειτόνων του Εβραίων.

  …Πριν χαθούνε στη γωνιά του δρόμου οι τραγικοί Οβριοί, οι γείτονες του χίμηξαν στο πλιάτσικο του σπιτικού τους, πρώτα οι πιο μακρινοί και μετά οι κοντινοί γείτονες τους…

  Ακόμα και ο ίδιος πήρε λάφυρο, το σιδερένιο κρεβάτι του συμμαθητή του Ιζζου (ΙΖΖΟΥ).

  Τι απέγιναν αλήθεια οι περιουσίες, τα υπάρχοντα, τα σπίτια, τα μαγαζιά των κυνηγημένων και χαμένων Σαλονικιών Εβραίων;

  Ναιαιαι, βέβαια, σίγουρα, τις άρπαξαν οι συνεργάτες, οι ταγματαλήτες, οι μαυραγορίτες, οι Γερμανοί.

  Ποιοι αλήθεια είναι αυτοί; Ονόματα δεν έχουν; Δεν έχουν απογόνους να τους θαυμάσουμε;

  Ποιοι Έλληνες πλούτισαν απ’ το Ναζιστικό έγκλημα; Το μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο της Ελλάδας είναι θρονιασμένο πάνω στα κόκαλα του συλημένου Εβραϊκού νεκροταφείου…

  Τα μάρμαρα των τάφων, ντύσανε όμορφα την τεράστια αυλή του Αη Δημήτρη!

  Τον Ρατσισμό και την ιεροσυλία την καλύπτει ένοχη – βρόμικη σιωπή και ατιμωρησία. Γι’ αυτό και θεριεύει και γιγαντώνεται, όταν οι συνθήκες των πραγμάτων το επιτρέπουν.

  Η ιστορία των βιβλίων των Σχολείων, μέχρι το Γυμνάσιο, θα πρέπει να διαφέρει απ’ τις αλήθειες της ιστορίας για μεγάλους. Δεν φταίει μόνο ο Μιχαλολιάκος…

  Η κάθαρση της Τραγωδίας ήταν ανακάλυψη σωτήρια, εκείνων των μυστήριων Ελλήνων, αυτούς ξέρετε…

  Είναι εύκολο ν’ αποφύγεις τους πειρασμούς, τα «γούστα», τη βία, αν ζεις ασκητής στην Έρημο του Σινά ή σ’ ένα ειρηνικό, δημοκρατικό, πλούσιο κράτος. Το δύσκολο είναι να κρατήσεις την αξιοπρέπεια και την τιμή σου μέσα στο γενικό χαλασμό, αν είσαι «τραγουδιάρα» κι όμορφη σε σκυλάδικο ή ρημάζει ο τόπος γύρω σου απ’ την παρανομία.

  Φυσικά, όλοι μας ανακαλύψαμε σαν Ρατσιστές τους Χρυσαυγίτες κι αγανακτήσαμε με την προκλητική, την ορατή, την εγκληματική τους συμπεριφορά απέναντι στους ξένους αρχικά και στους δικούς μας τώρα, σ’ όσους δηλώνουν την απέχθεια τους στις αφεντομουτσουνάρες τους. 

  Η δική μας, στην πρώτη ευκαιρία, δουλική εκμετάλλευση του ανίσχυρου ξένου, περνάει στο απυρόβλητο.

  Οι υστερικές υπερβολές των ΜΜΕ για τη «Βαγδάτη» του κέντρου της Αθήνας απ’ τους παράνομους μετανάστες, ξεχάστηκαν τώρα, αλλά φτιάξαν κάποτε το «κλίμα».

  Τώρα πουλάει το ξεκατίνιασμα της Χ.Α., που έως τα χθές ήταν, περίπου, κάτι σαν τα «κατηχητικά» της νιότης μας.

  Κι όλο αυτό το πλαίσιο ν ‘ απευθύνεται σ’ έναν λαό, που μεγάλο μέρος του, υπήρξε ο ίδιος μετανάστης…



  Γ. …Ο Έλληνας είναι φιλόπατρις…



      (Φυσικά μιλάμε για τον σύγχρονο).  

  Μπούρδα τεράστιας ισχύος.

  Φιλοτομαριστής, εγωϊστάκιας, καλοπερασάκιας… και …μακριά από μένα και την οικογένεια μου το κακό…

  Ποιος δεν φίλησε κατουρημένες ποδιές να μην υπηρετήσει ο κανακάρης του στον Έβρο, στα νησιά;

  Μέσα σ’ αυτό το κλίμα του βολέματος, ακόμα και επαγγελματίες του στρατού, θεωρούν δικαίωμα τους αναφαίρετο, να υπηρετούν δίπλα στο σπίτι τους!

  Είμαι σιγουρότατος ότι το Επιτελείο του στρατού μας, περισσότερο χρόνο καταναλώνει στην αντιμετώπιση κι εξυπηρέτηση μεταθέσεων (βυσμάτων), παρά σε επιτελικά σχέδια άμυνας, για τα οποία και υφίσταται.

  Το πάρτυ το μεγάλο βέβαια, εκεί που το «γραδόμετρο» φιλοπατρίας πιάνει πάτο, είναι η ειλικρίνεια μας στη δήλωση των εισοδημάτων μας (αυτό βέβαια για όσους μπορούν).

  Κατά τα άλλα, στις συζητήσεις μας, ιδίως στα blog, «κόβουμε φλέβες» για την Ελλάδα… ιδίως κάτι «επαγγελματίες Έλληνες».



  Δ. Κατέρρευσαν «κλισέ» θεμελιωμένα, δεκαετίες τώρα, αδιαμφισβήτητης εγκυρότητας.



  …Κανείς δεν έχασε απ’ την κατοχή γης και κτισμάτων (οικόπεδα, σπίτια, μαγαζιά).

  Στα τάρταρα και τα σπίτια και τα μαγαζιά και τα οικόπεδα, λόγω φόρων, αναδουλειάς, απενταρίας.

  Κανείς δεν αγοράζει, κανείς δεν πουλάει. Και μένουν με τον «μουντζούρη» στο χέρι, όσοι βρέθηκαν με μεγάλο σπίτι και μικρό εισόδημα.

  Σταυρόλεξο για δύσκολους λύτες, η κατοχή περιουσίας πλέον.

  Ε. Ο μύθος της «γερής μετοχής» κι   

αυτός στον πάτο.

  Μετοχές των Τραπεζών, του ΟΤΕ, της ΔΕΗ, μεγάλων επιχειρήσεων, που μοιάζανε δυνατά και χρυσοφόρα χαρτιά, γίναν κουρελόχαρτα.

  Και είν’ αλήθεια ότι, τέτοια πολλά – γερά χαρτιά είχαν οι οικονομικά ισχυροί κι όχι ο μέσος ή μικρομεσαίος πολίτης της χώρας.

  Υπάρχει, κακά τα ψέματα, μια διάχυση της κρίσης που πλήττει Πατρικίους και Πληβείους.



  ΣΤ. Ο μύθος της «άφεσης αμαρτιών», σ’ όσους κράδαιναν επιδεικτικά – μέχρι απειλητικά κι επαγγελματικά την έρμη την Ελληνική σημαία.



  Από μισο-παρανοϊκούς εθνικιστές –έτοιμους να εισβάλουν στην Αλβανία ή την FYROM-, την Τουρκία την αποφεύγουν σκόπιμα, μέχρι σκληρούς νέο-Ναζιστές και κατ’ επάγγελμα νονούς της νύχτας.

  Το δολοφονικό μαχαίρι που καρφώθηκε εν ψυχρώ στο στήθος του άμοιρου Παύλου Φύσσα, άδειασε την κολυμπήθρα του Σιλωάμ απ’ το καθαρτήριο νερό της, που εξάγνιζε κάθε εγκληματικό στοιχείο που κρύβονταν πίσω απ’ την αθώα γαλανόλευκη.

  Από τον Κοτζαμάνη, τον Εμμανουηλίδη μέχρι τον Ρουπακιά, τουλάχιστον στη σύγχρονη ιστορία μας, η Ελληνική Σημαία λειτούργησε σαν «φερετζές» κάθε εγκληματικού στοιχείου, που είχε για επάγγελμα μια μαύρη – μισάνθρωπη ιδεολογία.

  Θα καθαριστεί από κάθε βρωμιά η γαλανόλευκη, όταν φύγει απ’ τα χέρια των εκμεταλλευτών της και μείνει στα καθαρά του σημαιοφόρου –πρώτου στα μαθήματα και το ήθος μαθητού- και τα τίμια του υπερασπιστή των συνόρων μας στρατιώτη.

  Και βέβαια, εκείνη η μοναδικής ομορφιάς εικόνα να κυματίζει περήφανη μέσα στον καταγάλανο Αττικό ουρανό, στο βράχο της Ακρόπολης.

  Τα άλλα είναι θέατρο κακής ποιότητας, σκοπιμότητες και φαρισαϊσμός που βγάζουν μάτι.



  Ζ. Κατέρρευσε ο μύθος της γκλαμουριάρας Ελλάδας.



  Τα χαϊτιλίκια, η μόστρα, η βεντετοσύνη, το Life Style, μιας γύφτισσας Ελλάδας, που έγινε σε 5-10 χρόνια ντίβα – πριμαντόνα της όπερας.

  Ατέλειωτες συνεντεύξεις, δίπλα στην πισίνα, το τζάκι, το σαλόνι του νέου σπιτικού, ξιπασμένα κακοαντιγραμμένο από τις σπιταρώνες των αστέρων του Beverly Hills.

  Χιλιάδες «Μαντόνες» της συμφοράς περιέφεραν την απύθμενη ματαιοδοξία τους, σ’ ένα κόσμο που πίστεψε ότι χωρίς σκληρή δουλειά, υπομονή κι επιμονή, μπορεί με λαμογιές και επικοινωνιακά τρυκ, να γίνεις αναγνωρίσιμος, πλούσιος, όμορφος, πετυχημένος.

  Η κρίση μπορεί να γίνει μια σωτήρια αφετηρία για ένα νέο ξεκίνημα, έναν επανακαθορισμό του ρόλου, των αξιών, των δυνατοτήτων όλων μας, χωρίς τους μεγεθυντικούς και παραμορφωτικούς φακούς του παρελθόντος, τα αποτελέσματα των οποίων βιώνουμε οικτρά σήμερα (…άτιμε Σόϊμπλε, μας χάλασες το όνειρο, τη παραμύθα μας…).

31 σχόλια:

  1. ====== ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ή ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΛΑΠΤHΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ =====
    Διαβάζοντας κανεις το αρθρο του ως ανω αξιότιμου κυρίου, αρχιζει απο τους 300 πρασινους σωτηρες της ελλας σας και αλλα μερικα προσωπα επισης της ιδίας κατηγορίας αξιολογοντας τους σαν σωτηρες της Ελλάς σας ξεχνοντας βεβαια αυτοι ηταν οι αιτιοι της δυναστειας της 21Απριλιου, αλλα και -- Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ == ειναι και αυτή κυηση των 300 πρασινων που με τα λεφτα υπαρχουν επιτελους ανετειλε η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και συνεχιζοντας ανακατευει τα ιστορικα γεγονοτα χωρις καταταξεις.
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ αξιοτιμε κύριε ειναι δικαιοσυνη και η οποια εκλειπη σε πολλα
    σημεια και μην αποδιδεται ευθυνες μόνο εις τους ανω 2 αναφερομενους διοτι
    και ΥΜΕΙΣ το γνωριζετε οτι οι υπολοιποι ΛΗΣΤΕΣ τησ πατριδος σας κατω
    απο την προστασια του εκλεγμενου βουλευτικου ΜΑΝΔΥΑ κυκλοφορουν
    ελευθεροι στο Συνταγμα .ΑΛΗΘΩΣ θεσατε ποτε αυτο το ερωτημα εις τον
    ευατόν σας και μετα να παρετε την αποφασην ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ το ως ανω
    αξιολογον κατα την γνωμην σας αρθρον : ασφαλως οχι. και τουτο διοτι εις την
    κολυμπηθρα του Σιλωαμ δεν μπηκανε ολοι οι αμαρτωλοι εθνοπατερες οπως
    ΥΜΕΙΣ φενεται να τους αποκαλειται κυριε Ρακ........
    ΟΙ αρχαιοι ΑΘΗΑΙΝΟΙ έλεγαν γνωθι σ¨αυτον και μηδεν αγαν μετρον αριστον
    πραττειν. αν δεν το γνωριζεται καλα θα κανετε να το μαθετε.
    ΑΝ Η ΕΛΛΑΣ ΣΑΣ πάσχει απο αυτα που πραγματι πασχει εχετε και ΥΜΕΙΣ
    ακεραιαν ευθυνην διοτι ΥΜΕΙΣ ειχατε την ευκαιρια να γινεται ο αξονας
    τις ολεθριας οικονομικης καταστασεως της ελλαδος σας αγνοωντας τους νομους και καταπατοντας την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ την οποιαν ονομασατε
    αναρχια, και σημερα ατενιζεται μια ελλας στα προθυρα της καταστροφης διοτι
    η υπερβολικη σας απερικσεψια των καταναλωτικων αγαθων ειχε σαν αποτελεσμα να κατασκεψεται απειρες ΓΕΝΕΕΣ ελληνων.
    Καποιος αρχαιος Αθηναιος (δεν θα ελεγα Ελλην διοτι τοτε δεν υπηρξε η ελλας)
    ονοματι ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ ειχεν ειπει.
    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΕΧΡΑΣΘΗ ΤΟ
    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΜΑΘΕ ΤΟΥΣ
    ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΘΑΔΕΙΑΝ ΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΝ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ, ΤΗΝ ΑΝΑΙΔΕΙΑΝ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΩΣ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΑΝΑΡΧΙΑΝ ΩΣ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ.==.
    Μήπως εχω άδικο αξιοτιμε κύριε , μήπως ως γραφών εχετε καποιαν ευθήνην
    εναντι του συμπολίτη σας, μηπως εχετε ποτε σκεφθει τι σημαινει δημοκρατια
    και ποια παραγωγα εχει.
    Αν και δεν διαβιω εν ελλαδι παραταυτα επισκεπτομενος ταυτην μπορω να
    βγαλω μερικα συμπερασματα σχετικα με όλην την καταστασην .
    Μφχ
    Konstantin Schnell


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδα παρακάτω πως το έχεις κάνει συγκεκριμένο...

      Διαγραφή
  2. ποσο μα ποσο λαθος ειστε Ιατρε σε πολλα σημεια.Μα παρα πολλα σημεια!!!!!! εχετε μνημες σαν μεγαλυερης ηλικιας απο εμενα αλλα οχι ορθη σκεψξ πια! Ωραια τα ανδρομικης μνημης κειμενα σας που παντα τα διαβαζω γιατι γνωριζω ενα Αμυνταιο το οποιο δεν εζησα μεσα απο ιστοριες ανθρωπων τους οποιους εχω ακουστα μα οταν γραφετε για το παρον ή το μελλον να ξερετε οτι σας εχει αφησει πισω...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατρέ, τώρα έχεις δίκιο για τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης, και όχι παλαιότερα που έκανες αναφορά για την ειρηνική συνύπαρξη μεταξύ των τριών πολιτισμών στην Θεσσαλονίκη, όπου έλεγες ότι ζούσαν μονιασμένοι. Τι σε έκανε να αλλάξεις γνώμη βέβαια δεν ξέρω, αλλά έστω και αργά χαλάλι σου.
    Για τον ρατσισμό όμως των Ελλήνων ενάντια στους ξένους, κοίτα λίγο τα στατιστικά εγκλημάτων των ξένων ενάντια στους Έλληνες και εκεί θα καταλάβεις πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η χωρα διαλυθηκε για να πληρωθει και να μη χασει τα προνομια του το πελατειακο κρατος- απλα πραγματα... τα υπολοιπα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όλοι ξέρουν που το πάνε. Το ΝΔ-πασοκ ξέρει πολύ καλά που το πάει και το έχουμε καταλάβει. Η φτωχοποίηση του λαού και η κερδοφορία από την φορολογική ασυλία των πλουσιών είναι ο δρόμος τους και τον δια βαίνουμε όλοι.
    ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ αφορούν αποκλειστικά τα μεσαία, μοκρομεσαία και κυρίως φτωχά εισοδήματα με συνεχή τάση προλεταριοποίησης τους.
    Eίμαστε παρα πολλοί , που δεν φταίξαμε σε τίποτα, κ ξαφνικά λόγω των υπάκουων πολιτικών μας στα ανώτερα αφεντικά , γιναμε οφειλέτες... προκειμένου να κρατήσουμε αυτά που πασχίσαν να μας αφήσουν οι έντιμοι γονείς μας... προκειμένου να περισώσουμε την δουλειά μας....... .ε λοιπόν , τώρα δεν ελπιζουμε σε τιποτα με αυτην την πολιτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αξιοτιμε κύριε απο τα σχολια ειδα οτι ανηκετε σε εναν κλαδο επιστημονικό
    οπερ και θα ητο ευκολον να ειχατε καποιαν αλλην μορφην που θα επρεπε
    να δωσετε εις το σχολιόν σας, διοτι πραγματι τα πργμα εχουν παρη αλλο
    νόημα και αν η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΑΣ ως αναφερει ο ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ εχει χασει
    πλεον το νοημαν της , τότε εαν στραφητε και εις τον αλλον δημοκρατικον
    ορκον του ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ τοτε και εκει θα δητε οτι οι παρεμβασεις εχουν κατα
    πολυ αλλειωθη και μαλιστα σε μεγιστον βαθμόν.
    Σημερα ο καθε ελληνας πολίτης λεει
    = ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙΠΟΤΕ,ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ =
    σκεφθητε λιγακι και θα καταλαβετε διατι
    μφχ
    konstantin schnell

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα κείμενα του ιατρού είναι μόνο προπαγανδιστικά καθόλου ιστορικά και άκρως παραπλανητικά.Οι αναμνήσεις του μπερδεμένες με τον υποκειμενισμό του και τις συμπάθειες ή αντιπάθειες βγαίνουν στη δημοσιότητα προσπαθώντας να δημιουργήσουν κλίμα ιστορικό. Οι εμπάθειες δε γράφουν ιστορία αλλά και οι αφηγήσεις κάποιων γεροντότερων επίσης. Αυτά είναι μυθοπλασίες και ναχαμε να λέγαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω απολυτα. Ο εμπαθεστερος ανθρωπος της πολης ο οποιος εχει μετελθει ολα οσα σημερα αποστρεφεται οχι μονο δεν πειθει κανεναν αλλα προκαλει αηδια με τον υποκειμενισμο και την προβοκατορικη αποψη του, κατα το δοκουν φτιασιδομενη καθε φορα. Ειναι,νομιζω, μεγαλη αδικια για το Περισκοπιο να εχει αρθρα του συγγκεκριμενου ατομου. Μονον για φυλλαδες τυπου βουκινο κανουν τα αρθρα του εν λογω Απιστευτα Θρασυ Ρασπουτιν. Και βεβαια επειδη μικρος ειναι τουτος ο ντουνιας και τον κυριο αυτο τον βλεπουμε και τον ακουμε κανεναν δεν πειθει οτι ο ιδιος γραφει τα αρθρα του "ξερω γω...ναπουμε".Αυτος ειπαμε βουκινο και κατω...

      Διαγραφή
  8. Ρακοπουλε εχεις παραγινει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί ο γιατρος να γραφει κατι που δεν αρέσει σε ορισμενους, αλλα το γραφει σε παρα πολυ καλο λογοτεχνικο επιπεδο, Συγχαρητήρια Γιατρέ..
    "αυτοι που κανουν κριτικη δεν ειναι καν σε θέση να κατανοήσουν το επιπεδο".
    οσοι δεν συμφωνουν, μπορουν να αντικρούσουν με επιχειρηματα.
    ο ανθρωπος απλος σχολιαζει, δεν γραφει ιστορια; η ιστορια φαινεται οτι για ορισμενους οτι ειναι κατι σαν ιδιοκτησια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ συμπολίτη δίνεις συγχαρητήρια για το τρόπο που λέιε αυτό το "κάτι" , με το καταπληκτικό λογοτεχνικό επίπεδο?Αυτή τη δεινότητα λόγου και την καταπληκτική λογική του?
      Προφανώς δεν κάνεις κριτική γιατί δεν μπορείς να κατανοήσεις το επίπεδο, οπότε "απλέ σχολιαστή" περιορίσου στα ημών.
      Επίσης, αν ερεθίζεσαι με τα λεγόμενα των σχολιαστών, ορίστε το βήμα σου να τους αντικρούσεις.
      Ειδάλλως περιορίσου στα ημών.

      Διαγραφή
  10. Eαν μας ελεγε οτι, ειμαστε οι καταπληκτικότερη φυλη του κοσμου, ενας υπερλαός ηροων, μία εθνότητα απεραχραντοσύνης, δοτες φωτός ανα την υφηλιο.............. Θα μας άρεσε όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...αλήθεια θα ήταν χρήσιμα τα φώτα σου εσύ πολυταξιδεμένε στο να καθοδηγήσεις εμάς την χειρότερη φυλή,τον υπολαό δειλών, μια αντιεθνότητα υπερβρωμιοσύνης...
      Ουγκ?

      Διαγραφή
  11. Παππούκα η συμμορία θέλει άκρα για να υπάρξει.
    Διάλεξε με ποιούς θα πας.Ποτέ δεν είναι αργά.

    Ξεκινάς με το εξής : Οι τρομοκράτες χτύπησαν τους δίδυμους πύργους...! Που ζεις αλήθεια?
    Συνεχίζεις και λες πως η οικονομική μας κατάρευση άρχισε πριν από 3-4 χρόνια...! Που ζεις ή μάλλον καλύτερα που ζούσες όταν ΟΛΟΙ μετά τον Καποδίστρια έκαναν τα ίδια και χειρότερα? ΟΛΟΙ έπαιρναν δάνεια με ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΥΨΗΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ από τα "κορόιδα" τους ξένους τύπου Goldman Sachs. ΚΑΙ οι πρώτοι αλλά ΚΑΙ οι δεύτεροι λες να μην γνώριζαν πως από τη στιγμή που υπάρχει το ΕΠΙΤΟΚΙΟ, ότι δεν μπορούν να αποπληρωθούν? Είσαι τόσο αφελής?Για τον Παναγούλη που λες και κάτι εατ-εασ δεν έχω ιδέα,αλλά όταν λες για 2-3000 δημοκράτες είναι που από τη μια γελάω αλλά από την άλλη ΛΥΠΑΜΑΙ. Αυτή η γενιά παπανδρεομητσοτακηκαραμανλοδαμανακορεπουσοβενιζελοπαλιωνκαινεων(!) μαζί με το μεγάλο και τρανό μικυ (από δική του ομολογία στις 17-1-2011) έφεραν τον εθνάρχησωτηραδημοκρατη εξόριστο από τας Παρίσιας τας πεφωτισμένας. Θυμάσαι? ΉκαμανλήςΉτανκς!!!!
    ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΑΥΤΑ ή κλείνεις μάτι-α-ά?
    Συμφωνώ πως με ατάκες πεζοδρομίου πολιτική δεν γίνεται.
    Γράφεις μετά για δικαιοσύνη...Αχ αυτή η δικαιοσύνη η πολύπαθη, η κοπιάζουσα για μισθούς και εφάπαξ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ.
    Διαβάζω μετά και λες μακεντόντσι με Μ κεφαλαίο! Πραγματικά η ανθελλική σου στάση εδώ από που πηγάζει?Αμορφωσιά?Εγωισμό?Αμάθεια?Ημιμάθεια?
    Στο συγκεκριμένο ζήτημα είσαι ανάξιος σχολιασμού.
    Συνεχίζεις και γράφεις διάφορα για το ποιοί Έλληνες πλουτίσαν από τη συνεργασία τους με τους γερμανούς,κατατρώγοντας τις περιουσίες αυτών που λες.ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ πως είναι οι ίδιοι με το σήμερα ή τέκνα αυτών.Κατάλαβες ή ακόμα σφυρίζεις αδιάφορα?Η μνήμη σου πάει μέχρι εκεί ή θυμάσαι μόνο τα τελευταία "3-4 χρόνια"?
    Σε προκαλώ να δώσεις μια ετυμολογία ελληνική για τη λέξη "ρατσισμός".
    Για Γ σχόλιο θα μείνω μόνο στην παρένθεσή σου "(Μιλάμε για τον σύγχρονο)"
    Θεωρείς εαυτόν σύγχρονο ή όχι? Υποθέτω πως όχι. Το μόνο που θα σου πω είναι "μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια".
    Συνεχίζεις και θεωρείς κλισέ τη μη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας!!! Θεωρείς κλισέ το αυτονόητο!!!!!!
    Παρακάτω το μόνο που σε πείραξε είναι το ότι έπεσαν οι "γερές μετοχές" Αν δεν σε πείραξε παρατηρώ πως το διασκεδάζεις και το ευχαριστιέσαι που απλός κόσμος έχασε πραγματικά μόχθους ζωής.Το ότι το χρηματηστήριο είναι τζόγος αυτό καθαυτό το παραβλέπεις.
    Πάλι το ίδιο θα σου "μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια".
    Η υποκρισία σου δεν έχει όριο όταν αναφέρεσαι και στη γαλανόλευκη σημαία της Ελλάδος.Από τη μια μακεντοντσι από την άλλη μαθήματα φιλοπατρίας...
    ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ ΤΟ Ζ !!!!!
    Στο ξαναγράφω μπας και το ξαναδιαβάσεις.
    "Η κρίση μπορεί να γίνει μια σωτήρια αφετηρία για ένα νέο ξεκίνημα, έναν επανακαθορισμό του ρόλου, των αξιών, των δυνατοτήτων όλων μας, χωρίς τους μεγεθυντικούς και παραμορφωτικούς φακούς ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ (ΤΟ ΑΚΟΥΣ????? ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΌΝΤΟΣ), το αποτέλεσμα των οποίων βιώνουμε οικτρά σήμερα.

    Παππού η συμμορία θέλει άκρα για να υπάρξει.
    Διάλεξε με ποιούς θα πας.Ποτέ δεν είναι αργά.
    Υ.Γ. 1.Προσπάθησα να είμαι κόσμιος στις εκφράσεις μου και πραγματικά σέβομαι την ηλικία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μονο που αναφερεσαι στον γραφωντα αποκαλωντας τον παππουκα και παππου δειχνει ποσο αναξιο σχολιασμου ειναι το κατεβατο σου. Δεν μπηκα καν στον κοπο να το διαβασω. Αν επικαλεισαι σοβαροτητα μεσα στο σχολιο την εχεις χασει υποτιμωντας τον απεναντι σου. Οχι οτι το παπους ειναι προσβλητικη ως λεξη καθαυτη αλλα ο τροπος που τη χρησιμοποιεις εχει σιγουρα στοχο να προσβαλει. Το υστερογραφο σου ειναι για γελια. Αυτα

      Διαγραφή
    2. Εσύ λοιπόν από που το παππού πως το ερμήνευσες ως προσβλητικό ήθελα να ήξερα.
      Το έγραψα με όλη μου την καλή διάθεση για να μην τον προσβάλω. Στο χωριό μου εμείς λέμε παππού κάποιον που τον σεβόμαστε.Αν ήθελα να τον προσβάλλω θα τον έλεγα γέρο.
      Αλλά είσαι κακοπροαίρετος τελείως και φοβάσαι τον αντίλογο.
      Είσαι όχι μόνο για γέλια αλλά για κλάματα και το σχόλιό σου δεν είναι τίποτα άλλο, παρά μια έκφραση του συναισθηματικού άδειου κόσμου σου.
      Δεν σχολιάζεις γιατί δεν έχεις τα κότσια, αλλά ούτε και τα επιχειρήματα να το κάνεις.

      Διαγραφή
    3. και μόνο που εσύ κρίνεις ένα κείμενο από την επικεφαλίδα του, χωρίς να διαβάσεις το ίδιο το κείμενο δείχνει πόσο ρηχός και επιφανειακός είσαι. Γρήγορα στο μαντρί

      Διαγραφή
  12. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ? ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΙΣ 2 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.
    ΦΟΒΑΣΤΕ? ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχα χουχα,ΑΓΓΕΛΕ,πες στους ελληναραδες τελειωσαν,αν δεν ξαναγινουν ελληνες,δεν εχουν παρον και μελλον,καταλαβατε εσεις αγαπητοι μου τι θελει να πει ο παππους?προσπαθουν με λογικες μεσαιωνα να ερμηνευσουν τον 21 αιωνα,η αναγεννηση και ο διαφωτισμος,δεν τους εχει αγγιξει.Μη κολωνεις ,που θα παει καποτε θα κοταχτουν σε καθρευτη κανινικο και οχι παραμορφωτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "προσπαθουν με λογικες μεσαιωνα να ερμηνευσουν τον 21 αιωνα,η αναγεννηση και ο διαφωτισμος,δεν τους εχει αγγιξει.Μη κολωνεις ,που θα παει καποτε θα κοταχτουν σε καθρευτη κανινικο και οχι παραμορφωτικο"

      Μα καλά, διαβάζεις αυτά που γράφεις?
      Ποιά είναι η λογική του μεσαίωνα?Δώσε μου έναν ορισμό για αυτό που λες. Ποιά αναγέννηση και ποιό μεσαίωνα. Διαφώτισέ μας αν έχεις την ευγενέστατη καλοσύνη σε παρακαλώ.
      Μάθε μας να είμαστε Έλληνες.Δείξε το δρόμο, τον τρόπο ζωής που πρέπει να ακολουθήσουμε.
      Έμαθες όμως μια ατάκα και θεωρείς εαυτόν γραμματιζούμενο.

      Διαγραφή
  14. Γεια σου ρε παλληκαρι Ελληνα καφενοβιε και αιωνιο θυμα ..... Κατατροπωσες τον καπιταλισμο και τους "κακους εχθρους" της Ελλαδος απο τον καναπε σου . Με τετοιο λαο ντενεκεδων την εχουμε βαψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μεσαιωνας ειναι το βυζαντιο,η τουρκοκροτια και αυτο που εχεις στο κεφαλι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποστομωτική απάντησή σου δείχνει τι έχεις εσύ στο άδειο κεφάλι σου.
      Επι της ουσίας δεν έδωσες ούτε ένα σχόλιο επί του θέματος.
      Α-γελάδι τραπρρρρ

      Διαγραφή
  16. Μια τυπική ημέρα ενός Ελληνα άνεργου-Ενα προφίλ με πικρό χιούμορ.

    Ο Γιάννης άρχισε την ημέρα του νωρίς βάζοντας το ξυπνητήρι του (MADE IN SWITCHERLAND) για τις 6 το πρωί.......


    Σηκώθηκε από το κρεβάτι του (MADE IN SWEDEN).

    Έφτιαξε τον καφέ του (PRODUCED IN BRASIL).

    Ξυρίστηκε με την ηλεκτρική του μηχανή (MADE IN GERMANY).

    Έβαλε αποσμητικό (MADE IN BELGIUM).

    Φόρεσε το πουκάμισό του (MADE IN TURKEY),

    τα jean με φίρμα (MADE IN SRI LANKA),

    κάλτσες (MADE IN EGYPT),

    παπούτσια (MADE IN ITALY).

    Έφτιαξε τα αυγά του στην καινούρια ηλεκτρική κουζίνα (MADE IN KOREA).

    ΕΦΑΓΕ ΛΙΓΟ ΤΥΡΙ GOUDA ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ KAI ΜILNER ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.

    ΜΑΖΙ ΜΕ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΦΡΑΚΦΟΥΡΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.

    ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΜΗΛΑ ΧΙΛΗΣ, ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ.

    Έριξε μία ματιά στο laptop του (MADE IN JAPAN).

    Ήλεγξε τα email του κοιτάζοντας συγχρόνως το ρολόι του (MADE IN TAIWAN).

    Μετά κλείδωσε την πόρτα (MADE IN CANADA),

    ενεργοποίησε το συναγερμό (MADE IN USA),

    μπήκε στο αυτοκίνητό του (MADE IN SPAIN),

    το γέμισε με βενζίνη (από SAUDI ARABIA),

    και συνέχισε το ψάξιμο για μια καλή δουλειά στην ΕΛΛΑΔΑ.

    Στο τέλος μιας ακόμα άκαρπης και αποκαρδιωτικής προσπάθειας για εύρεση εργασίας και αφού εκτύπωσε μερικά ακόμα αντίγραφα συστατικών επιστολών σε εκτυπωτή (MADE IN MALAYSIA), ο Γιάννης αποφάσισε να ξεκουραστεί λίγο.

    Έβαλε τις παντούφλες του (MADE IN BRAZIL),

    άνοιξε μια μπύρα (MADE IN ENGLAND),

    έφαγε μια μπριζόλα (PRODUCED IN BULGARIA),

    και άνοιξε την τηλεόραση (MADE IN INDONESIA).

    Καθώς παρακολουθούσε τα ΤΟΥΡΚΙΚΑ σίριαλ προσπαθούσε να σκεφτεί τί φταίει και δεν μπορεί να βρει μια δουλειά στην ΕΛΛΑΔΑ...

    Το προφίλ του Ελληνα άνεργου κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

    apokalipseto.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μετά ξύπνησες.
      Να πας να το δείξεις αυτό σε οικογένειες που δεν έχουν να βάλουν πετρέλαιο.

      Διαγραφή
  17. Μετά από τα τέλη του 16ου με αρχές 17ου αιώνος ήρθε ο λεγόμενος Διαφωτισμός. Ο Διαφωτισμός είναι η κυριαρχία του λογικού, η αυτοθεοποίηση του ανθρώπου. Μάλιστα στην Γαλλική Επανάσταση, που είναι η απόληξη του Διαφωτισμού, αυτή τη κυριαρχία της λογικής του ανθρώπου την εξέφρασαν ο μασόνος Ροβεσπιέρος (το κύριο χαρακτηριστικό του Διαφωτισμού είναι η Μασονία), οι Ιακωβίνοι. Ο Ροβεσπιέρος ανεκήρυξε την λατρεία, adoration, της θεάς Λογικής. Είναι η Raison, ο Λόγος, η Λογική, η απολυτοποίηση της λογικής του ανθρώπου. Και μάλιστα, επειδή ήταν μασόνος είχε κάποια θρησκευτικά. (ακούει ο άλλος «ο Θεός και ο Θεός». Μα για «θεό και θεό» μιλούν και οι μασόνοι. Εμείς δεν έχουμε «θεό». Έχουμε τον Πατέρα του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, τον Πατέρα, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα. Αυτός είναι ο Θεός μας. Δεν είναι ο Θεός αόριστος.) Οπότε τι κάνανε; Στην Παναγία των Παρισίων, τον παπικό ναό –δε φταίει βέβαια ο ναός– κάμανε μια γιορτή του Υπερτάτου Όντος. Είναι αυτό που λέγεται «μια ανωτέρα Δύναμη» κ.τ.λ. (αυτά είναι μασονικά. Αν ακούτε κάποιον να λέει –εκτός κι αν είναι ανίδεος ο άνθρωπος και το λέει επειδή δεν ξέρει– «πιστεύω σε μια ανωτέρα Δύναμη, σε ένα ανώτερο Όν, κ.τ.λ.», αυτό είναι Μασονισμός, είναι η ορολογία του Μασονισμού). Στην εορτή του Υπερτάτου Όντος πήρανε μια πόρνη, κοινή γνωστή πόρνη στη Γαλλία της υψηλής αριστοκρατίας. Οι Γάλλοι είχανε πολλούς «οίκους». Οι οίκοι αυτοί ήταν οίκοι ανοχής αριστοκρατικοί. Πηγαίνανε εκεί για να παίξουν μπιλιάρδο και διάφορα άλλα και είχανε και προμήθεια γυναικών και αγοριών. Αυτά τα έχει γράψει ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος στην Ιστορία του Ευρωπαϊκού Πνεύματος, δεν είναι εφευρήματα δικά μου. Και όποιος διαβάζει ιστορία ξέρει τα πράγματα, Την γύμνωσαν [την πόρνη] και την έβαλαν γυμνή πάνω στην αγία τράπεζα της Παναγίας των Παρισίων. Και μετά τρέχαν όλοι και την προσκυνούσαν, την φιλούσαν, κ.ά., ως θεά Raison, θεά Λογική. Έτσι λατρεύτηκε η θεά Λογική από την Γαλλική Επανάσταση. Ήταν η κορύφωση του Διαφωτισμού.

    Ο Διαφωτισμός είχε, ως μόνο θετικό στοιχείο, την εξέλιξη στις επιστήμες. Γι’ αυτό και ο Ευγένιος Βούλγαρης, ο Νικηφόρος Θεοτόκης κ.ά. εδέχτηκαν την πρόοδο της επιστήμης, όπως ο Μέγας Βασίλειος, ο Χρυσόστομος, οι Γρηγόριοι κ.ά.. Άλλο η επιστήμη που πρέπει να ενισχυθεί, να προοδεύσει ως έρευνα και άλλο αυτά τα αίσχη. Ο Διαφωτισμός έχει ένα επίπεδο στην πολιτική ζωή, στις διαλεκτικές μεταξύ Φεουδαρχίας-Αστισμού, Αστισμού-Σοσιαλισμού, Σοσιαλισμού-Μαρξισμού, κ.τ.λ.. Όλα αυτά μας ήρθαν από τη Δύση. Ποιος θα μας σώσει πιο γρήγορα και περισσότερο. Μετά ήταν ένα επίπεδο εκκλησιαστικο-πνευματικό και ένα επίπεδο κοινωνικό, κοινωνικής μεταρρυθμίσεως. Τότε για πρώτη φορά με την Γαλλική Επανάσταση, εισήχθη ο όρος «αλλαγή». Γι’ αυτό και ο μακαρίτης ο Ανδρέας επανέφερε το σύνθημα της Γαλλικής Επανάστασης. «Αλλαγή» από τι και σε τι; «Αλλαγή» απ’ ό,τι θεωρείται γι’ αυτούς καθυστερημένο, πεπαλαιωμένο όπως λέγανε οι Προτεστάντες για τον Καποδίστρια. Ότι ήταν «obsolete», πεπαλαιωμένος, διότι έβαζε στα παιδιά να διαβάζουν τους βίους και το παράδειγμα των Αγίων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τα αποστολικά κείμενα (ευαγγέλια, πράξεις, επιστολές), που διαβάζονται εμμελώς στις εκκλησιές μας, γράφτηκαν αιώνες (τουλάχιστον δεκαεφτά) προτού ο Kοραής αποφασίσει (από το γραφείο του στο Παρίσι) να αλλάξει τη ζωντανή γλώσσα των Eλλήνων με μια φτιαχτή «καθαρεύουσα» γλώσσα. Τα αποστολικά κείμενα είναι γραμμένα στην «κοινή» ελληνική: τη μετακλασική γλώσσα της ελληνόφωνης τότε (ίσως και για χίλια χρόνια) «οικουμένης» – γλώσσα άλλη από το πλαστό κοραϊκό κατασκεύασμα, στο οποίο αντιτάχθηκε ο δημοτικισμός.

    Σίγουρα απέκτησε ο κοραϊσμός ερείσματα και στον εκκλησιαστικό βίο των Nεοελλήνων – δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση η εκκλησία όταν ο κοραϊσμός επιβλήθηκε ως επίσημη κρατική ιδεολογία και η κοραϊκή «καθαρεύουσα» ως επίσημη (υποχρεωτική) γλώσσα του κράτους (της εκπαίδευσης, των δικαστηρίων, της διοίκησης, των εφημερίδων, της πολιτικής). Aπέκτησε ερείσματα η κοραϊκή ιδεολογία στους αυτουργούς και θιασώτες του θρησκευτικού εθνικισμού (αυτοκεφαλία), όπως και σε οργανώσεις ή «κινήματα» που συνέχισαν το έργο των προτεσταντών μισσιονάριων στην Eλλάδα. Aπέκτησε ερείσματα και η ξύλινη «καθαρεύουσα» στο κήρυγμα, στα εκκλησιαστικά έντυπα, στην πανεπιστημιακή θεολογία – όχι όμως στη λατρεία.

    (Oι «προοδευτικοί διανοούμενοι» αποσιωπούν μεθοδικά –ή μήπως αγνοούν;– ότι δημοτικιστές ήταν οι κατασυκοφαντημένοι αντίπαλοι του «προοδευτικού» Kοραή, οι «Kολλυβάδες». Aυτοί –με κορυφαίο τον Nικόδημο Aγιορείτη– έγραφαν και κήρυτταν στη ζωντανή λαϊκή γλώσσα της εποχής τους, επιτελώντας ταυτόχρονα τεράστιο μεταφραστικό έργο – μετέφεραν σε χυμώδη δημοτική κορυφαία πατερικά έργα και θρησκευτικά βιβλία της εποχής, μεγάλης λαϊκής κυκλοφορίας). Όμως η ιδεολογία τού Κοραή επεκράτησε λόγω τής ξενολαγνείας, και τού μιμητισμού. Και ως σήμερα δημιουργεί προβλήματα.

    Ο Αδαμάντιος Κοραής, ήταν η μορφή εκείνη της ιντελλιγκέντσιας του νεοελληνικού Διαφωτισμού που σφράγισε την Επανάσταση δίνοντας της εθνικό χαρακτήρα. Η έννοια όμως του «Έθνους» (ως φυλετικού μορφώματος) κυοφορήθηκε στα πλαίσια της Γαλλικής Επανάστασης και συνιστά «όρο» κατεξοχήν της Αστικής Σκέψης, της οποίας εκπρόσωπος υπήρξε και ο Κοραής. Όσοι, λοιπόν, συγκινημένοι τον χρησιμοποιούν, ας γνωρίζουν ότι δεν ανήκει στην ελληνική πνευματική παράδοση, αλλά είναι αντιδάνειο από τη γαλλική κουλτούρα.

    Ο Αδ. Κοραής «δεν έδωσε τη ζωούλα του» για την επανάσταση (πέθανε 85 ετών στο Παρίσι), όχι μόνο γιατί απαξίωσε να επισκεφτεί την Ελλάδα για λόγους μικροπολιτικής αντίθεσης κυρίως προς τον Ι. Καποδίστρια (στη δολοφονία του οποίου ως ηθικός αυτουργός τα μέγιστα συνετέλεσε). Ήταν από αυτούς που αντετίθεντο στην Επανάσταση επειδή ακριβώς τη θεωρούσε άκαιρη, καθώς οι Έλληνες δεν είχαν μορφωθεί ακόμη αρκετά!

    ΓΙΑΤΡΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σύμφωνα με τον Π. Καρολίδη, επιμελητή της "Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους" του (Εθνικού μας Ιστορικού) Παπαρρηγόπουλου:



    "αι τοιαύται γελοιωδώς παράδοξοι δοξασίαι, προϊόντα αμαθείας και ακρισίας, είχον και την πολιτικήν αυτών ροπήν επί μερίδα λογίων κηρυττόντων ότι των νυν ελλήνων αι πολιτικαί ροπαί και τάσεις και εθνικαί ιδέαι πρέπει να μη υπερβαίνωσιν τα όρια της αρχαίας Ελλάδος".



    Δεν είναι καθόλου δύσκολο να καταλάβουμε πως, σε μια χώρα της οποίας η πλειοψηφία των ομοεθνών της ακόμα ζούσαν υποδουλωμένοι, μια τέτοια παραχάραξη της Ιστορίας δημιουργούσε σοβαρούς εθνικούς κινδύνους. Και πώς να μην δημιουργούσε, αφού ο Κοραής είχε εργαστεί για την αποδοχή μιας τέτοιας θεώρησης προσπαθώντας να «φωτίσει» τους Έλληνες Ρωμηούς με λόγια όπως:



    "το έθνος είναι πτώμα σπαραττόμενο από κόρακας. Απέθανεν η πατρίς.... αφ’ ότου μας επάτησεν ο Φίλιππος έως το 1453". [«Στοχασμοί Κρίτωνος» σ. 5]



    Κατά τον Κοραή λοιπόν, και τη Γαλλική του "μόρφωση", ο Φίλιππος και ο μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν Έλληνες, αλλά ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ που "πάτησαν" την Ελλάδα.



    Ευτυχώς που δεν τους έχουν ανακαλύψει, ακόμα, οι Σκοπιανοί. Είχαν πέσει, τόσο αυτός όσο και ο Κοραής, θύματα της δυτικοθρεμμένης προπαγάνδας, που ξεκίνησε από τον Ιερώνυμο Βολφ, και πιο πριν από τους Φράγκους. Ας μην κατηγορούμε , λοιπόν, τους δυτικούς και τους Σκοπιανούς. Μόνοι μας, τους παραδίνουμε την κληρονομιά μας. Μόνοι μας, τους παραδίδουμε τον πολιτισμό της Ρωμανίας και της Μακεδονίας. Ποιος ξέρει; όπως ακριβώς σήμερα κάποιοι υβρίζουν την Ελληνικότητα της Ρώμης και του πολιτισμού της, ίσως σε 200 χρόνια οι απόγονοι τους να θεωρούν τους Σλάβους πνευματικά παιδιά του Μ. Αλεξάνδρου. Είναι, πράγματι, μία καταθλιπτική σκέψη, αλλά όχι και απίθανη. Όπως είδαμε, το ίδιο έχει συμβεί με την Ρώμη και την αυτοκρατορία της. Αλλά, για να ακριβολογούμε, ούτε η λέξη "Έλληνας" άρεσε στον Κοραή. Στο έργο του "Διάλογος δύο Γραικών" έγραφε:



    "Ένα από τα δύο λοιπόν ταύτα (Έλληνας ή Γραικός) είναι το αληθινό του έθνους όνομα. Επρόκρινα το Γραικός, επειδή ούτω μας ονομάζουσι και όλα τα φωτισμένα έθνη της Ευρώπης". [«Διάλογος δύο Γραικών», σελ. 37]



    Το "Γραικός" είναι ονομασία την οποία μας απέδωσαν τα "φωτισμένα" έθνη της Ευρώπης κατά τον 8ο αιώνα, όταν ακόμα βρίσκονταν στα βαθύτερα σκοτάδια της Ιστορίας τους, για λόγους καθαρά συμφεροντολογικούς. Έπρεπε να καπηλευθούν το όνομα της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, για να νομιμοποιηθεί το Φραγκικό κράτος του Καρλομάγνου, ως η πραγματική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, με την οποία όμως οι Φράγκοι, ουδεμία σχέση είχαν. Οι λόγοι χρησιμοποίησης διαφορετικών ονομάτων ήταν καθαρά πολιτικοί. Έπρεπε με κάθε τρόπο να σβήσει από την εθνική συνείδηση των ελλήνων η ανάμνηση του παρελθόντος τους. Κυρίως έπρεπε να πάψει να ταυτίζεται η χώρα τους με την Ελληνιστική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.



    Οι υπέρμαχοι του «αντιρωμαίικου» αγώνα είχαν (και έχουν..) φτάσει να προσπαθούν να μας πείσουν ότι ως λαός έχουμε σχέση μόνο με την αρχαία Ελλάδα και ότι η μεσαιωνική περίοδος είναι ολότελα ξένη προς τη νεώτερη Ελλάδα. Και μάλιστα ως «αρχαία Ελλάδα» εννοούσαν την κλασική Ελλάδα, αυτήν που οι ξένοι αποκαλούν μέχρι και σήμερα «Greece proper» («καθαυτό Ελλάδα»- δηλ τη χώρα νότια των Θερμοπυλών). Τέτοιοι είναι και οι σύγχρονοι Νεοπαγανιστές αρχαιόπληκτοι, που ενώ περνιούνται για "Ελληναράδες", στην πραγματικότητα παπαγαλίζουν τις Δυτικές αυτές ανθελληνικές ιδέες κατά τής Ρωμιοσύνης, προσφέροντας αφειδώς τις υπηρεσίες τους στην ανθελληνική προπαγάνδα τών Γάλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  20. Ο Ιάκωβος Ρίζος-Νερουλός, ιδεολογικός οπαδός του Κοραή, ισχυριζόταν το 1841 ότι Ελλάδα είναι μόνο το ελληνικό κράτος (τού 1830). Όσοι άλλοι το πατούν ή το πάτησαν είναι ξένοι. Άρα ο Φίλιππος, ο νικητής των ελλήνων στη Χαιρώνεια, ήταν ξένος και ο διανοούμενος θεωρεί πως ο Φίλιππος «έπραξεν άλλον της νίκης εκείνης ολεθριώτερον, εγέννησεν τον Αλέξανδρον». (!!!).



    Βεβαίως την ίδια και χειρότερη γνώμη έχει για την Ρωμανία / Βυζάντιο. [Ιστορία του Ελλ. Έθνους της εκδοτικής Αθηνών, τ. ΙΓ’ σελ. 459] Δηλαδή, τύφλα να’ χουν τα Σκόπια. Ο συγκεκριμένος κύριος δεν ήταν κάποιος τυχαίος. Ήταν ο τότε πρόεδρος της Ελληνικής Αρχαιολογικής Εταιρείας!!! Μετά έρχονται οι Ιδεολογικοί απόγονοι του Κοραή και των φίλων του, να μιλήσουν για την σωτηρία του Ελληνισμού. Μακάρι να μπορούσα να πω, πως όλοι αυτοί ήταν και είναι προδότες, μειοδότες, πληρωμένοι κτλ. Δεν είναι τίποτε απ’ όλα αυτά. Την βλακεία τους την χαρακτήρισε ο κ. Ζουράρις, καλύτερα απ’ όλους, όταν τους ονόμασε «Ευρωληγούρηδες». Είναι, δηλαδή, άνθρωποι που πάσχουν από εθνικό σύμπλεγμα κατωτερότητας, και πιστεύουν πως η Ελλάδα από μόνη της δεν ξέρει που να τραβήξει, αλλά πρέπει να ακολουθεί ΔΟΥΛΙΚΑ (και όχι ως ισότιμος συνεργάτης) τους «Μεγάλους αδελφούς», δηλαδή τα δυτικοευρωπαϊκά "πεφωτισμένα" κράτη. Όπως είπε ο Εφταλιώτης στην «Ιστορία της Ρωμιοσύνης»:



    «Αδύνατο πράμα, φίλε μου, να γυρεύης να μιμηθής Άγγλους, Γάλλους, Γερμανούς, κι αρχαίους Έλληνες, και να μην έχεις δόση από βαρβαρωσύνη, τη βαρβαρωσύνη που βλέπει τα φανταχτερά τα ξένα και σκιάζεται, βλέπει τα δικά της και ντρέπεται». [Αργ. Εφταλιώτη, «Ιστορία της Ρωμιοσύνης», Αθήνα, 1901, σ. 9.]

    Είναι λοιπόν απορίας άξιο, πώς ο Κοραής προβάλλεται ως ευεργέτης τής Ελλάδος! Εκτός και αν οι τιμώντες είναι το ίδιο Δυτικότροποι όπως αυτός, αποκομμένοι από την ανωτερότητα και το φως τής Ελληνικής μας παράδοσης.

    ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ - ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΙΚΑΝΟΤΗΣ ΜΟΥ ΕΙΣ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ.
    Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.