Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Όλο, το «μικρό» μεν αλλά «μεγάλο» δε Αμύνταιο, σ’ ένα βιβλίο…



  Νωρίς το απόγευμα, ήρθε στο γραφείο μου ο φίλος μου ο Νικήτας. Με την ταπεινότητα –που δεν αναιρεί τον ενθουσιασμό- που τον διακρίνει στην δουλειά και στο σχόλη του, και με βλέμμα εμφανούς ικανοποίησης, μου παρέδωσε (τιμής ένεκεν) το βιβλίο που με προσωπική του φροντίδα, μεράκι, κόπο και …έξοδα, τελικά εκδόθηκε...

  Πρόκειται για το βιβλίο «ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΜΝΗΜΗΣ - ιστορίες από την ιστορία μιας πολίχνης», μια από τις σημαντικότερες στιγμές στα εκδοτικά δρώμενα της περιοχής…
  Και χωρίς υπερβολές, πρόκειται για μια πλήρη έκδοση για την κουλτούρα και ιστορία της μικρής μας κωμόπολης, έτσι όπως καταγράφηκε από ανώνυμους – σκεπτόμενους πολίτες, που κατέθεσαν με προθυμία και συνέβαλλαν στην προσπάθεια αυτή του Νικήτα να συγκεντρώσει και να εκδώσει τις εμπειρίες τους, είτε από τη ζωή τους, είτε από το διάβα τους από το Αμύνταιο.
  Είναι δεκάδες οι συγγραφείς, φίλοι, γνωστοί μας, συγγενείς μας. Είναι εκατοντάδες οι εμπειρίες τους. Χιλιάδες οι ιστορίες τους.
  Όμως, το μοναδικό χαμόγελο στα χείλη του κάθε Αμυνταιώτη (και κάθε ψαγμένου αναγνώστη), είναι αυτό που κάνει αυτό το βιβλίο …ανεκτίμητο συντηρητή μνήμης…
  Η παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει το Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 19:00 στο Πνευματικό Κέντρο Αμυνταίου…

10 σχόλια:

  1. συγχαρητηρια σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νικητα,μπραβο σε ολους σας,επιθυμια δικη μου αλλα και πολλων εδω κατω,ειναι να σε δουμαικαι σε ρολο αμεσης εκφρασης της πολιχνης που τοσω αγαπας.Σκεψου το σε παρακαλω,ας βγουμαι επιτελους απο το τελμα των χιλιοπαιγμενων μαπετ σοου γερογκρινιαρηδων


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νικήτας για δήμαρχος! Παίρνεις τους 27 που γράφουν και κάνετε συνδυασμό μπόμπα. Με πολύ μόρφωση, ευγλωττία, αγάπη για τον τόπο, πάντρεμα νιάτων και ωριμότητας...πςςς...καλή ιδέα 5.18 προσυπογράφω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στηρίζω κι εγώ Κακκαβά για δήμαρχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητοί φίλοι εκ μέρους όλης της συγγραφικής ομάδας σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια σας για το βιβλίο. Όσο για το δημαρχιλίκι, αν δεν μου κάνει πλάκα κανένας παιδικός φίλος στο blog του Στέλιου, δεν με αφορά και δεν μου ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς αγαπητέ Νικήτα οι αξιόλογοι δεν ασχολούνται με τα κοινά κι έτσι τα παράσιτα αλωνίζουν και ρημάζουν το τόπο.

      Διαγραφή
  6. 5.18 αγαπητε Νικητα,δεν ειμαι παιδικος φιλος,ειμαι ενας,απο τους κοτοικους της πολης που αγωνιουμαι και ενδιαφερομαστε για τον τοπο.ΔΕΝ ηθελα απαντηση απο το μπλογκ.ΤΟ συζηταμαι κατ ιδιαν παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νικητα,τι παει να πει,δεν μου ταιριαζει?το δημαρχιλικι ειναι κομενο και ραμενο στους δυο μονομαχους?εγω σου λεω,απεχεις πορω.τολμησε,μην υποτιμας τις δυνατοτητες σου.Κατι τελευταιο,θα απελευθερωθαυν νεες δυναμεις,θαμενες στην νυρβανα της απραξιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητηρια σε ολους κ κυριως στα νεα παιδια που δειχνουν οτι αγαπουν και νοιαζονται για τον τοπο μας! Τους εχω ολους στην καρδια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.