Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Θα τους το επιτρέψουμε;

«Πρώτα ήρθαν για τους δημόσιους υπαλλήλους
Και δεν ύψωσα τη φωνή μου, γιατί δεν ήμουν δημόσιος υπάλληλος.
Κατόπιν ήρθαν για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους
Και δεν ύψωσα τη φωνή μου, γιατί δεν ήμουν ιδιωτικός υπάλληλος.
Κατόπιν ήρθαν για τους εμπόρους
Και δεν ύψωσα τη φωνή μου, γιατί δεν ήμουν έμπορος.
Κατόπιν ήρθαν για το στρατόπεδο
Και δεν ύψωσα τη φωνή μου, γιατί δεν ήμουν στρατιωτικός.
Κατόπιν ήρθαν για μένα
Και δεν είχε απομείνει πια κανείς για να υψώσει τη φωνή του για μένα».

Σήμερα Τρίτη 20 Αυγούστου καλούνται ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ, κάτοικοι του Αμυνταίου και δημότες του Δήμου, από τις 7 το πρωί έξω από την πύλη του στρατοπέδου, να δώσουμε τον δικό μας αγώνα…


5 σχόλια:

  1. ΘΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρκετα επιτρεψαμε τοσα χρονια σαν τοπικη κοινωνια! Ας το παρουμε αποφαση πως δεν πρεπει να ανεχτουμε και αυτο. Οσα εγιναν τοσα χρονια στο Αμυνταιο , εγιναν με την ανοχη και τη δικη μας απαιεια...Για να μην πω καμια πιο βαρια κουβεντα και πιασει ακομη και πεθαμενους που δε ξεσηκωθηκαν πριν απο χρονια για αλλα ατοπιματα, θα πω το εξης απλο: Ξυπνηστε , το μελλον της περιοχης ειναι στα χερια σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τι σχέση έχει το μέλλον του Αμυνταίου, με την ύπαρξη του στρδου? Επίσης μηπως θεωρείτε το Στράτο κτήμα των τοπικών κοινωνιών και των συμφερόντων των εκάστοτε δημάρχων? Τέλος μήπως τα δημοτικά συμβόύλια και οι εμπορικοί σύλλογοι μαζί με τους ιδιοκτήτες ακινήτων ,πρέπει να αρχίσουν να καταστρώνουν και να υποδεικνύουν σχέδια επιχειρησιακά και των τριών κλάδων των ΕΔ? Αρκετά πια! Κάθε κατεργάρης στο πάγκο του..Ας το καταλάβουν όλοι πως οι φθήνές πολιτικές έχουν οδηγήσει στη σημερινή κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας. Και κάτι άλλο.. Οι οικογένειές μας δεν χιλιάρικα..και αν μεταφράζονται από κάποιους σε χιλιάρικα, τουλάχιστον δεν βρωμάν σαν αυτών που πολιτεύονται σε κάθε επίπεδο. Χαίρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν ανώνυμε των 12.35 το στρατόπεδο δεν είναι "συμφέρον" και "κτήμα" κανενός δημάρχου και καμιάς τοπικής κοινωνίας. Τα καλά και συμφέροντα είναι αμφίπλευρα. Τα παιδάκια σας μεγαλώνουν σε μικρές κοινωνίες, μπορείτε να τα ελέγχετε στην εφηβεία τους, να γνωρίζετε τους φίλους τους, να πηγαίνουν σχολείο μόνο πρωΐ, να παίζουν μόνα τους στις παιδικές χαρές και γενικά να ζουν μια φυσιολογική ζωή. Αυτά σας προσφέρει και άλλα πολλά το Αμύνταιο, όπως και μια σχετικά οικονομική ζωή για όλη την οικογένειά σας. Τα χιλιάρικα που αναφέρεις εκτός από τα πάγια (ενοίκιο, κοινόχρηστα ) τα καταθέτετε σε άλλες πόλεις, γειτονικές και εκεί δεν τους έχουμε ρωτήσει αν βρωμάνε! Όσο για τους πολιτευτές που σου βρωμάν κάποτε τους "έγλειψες" για να μπεις στο στρατό. Ξέρεις ότι δε μπήκες με τον ΑΣΕΠ ούτε επειδή μόνο έσύ το άξιζες. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε ανώνυμε των 11.21..Πρώτ' απ' όλα δεν ξέρεις αν έχω..γλείψει ποτέ κανέναν από αυτούς που πολιτεύονται..και, που ίσως να είσαι κι εσύ ένας απ' αυτούς..κρίνοντας απ' την απάντησή σου, (ίσως βεβαία και να κάνω λάθος). Δεύτερον ο τρόπος που μιλάς για τα παιδάκια μου, είναι εντελώς απαξιωτικός. Βεβαίως αναγνωρίζω την ηρεμία για οικογενειακή ζωή που προσφέρει ο τόπος, όμως αυτό είναι δικαίωμα όλών των οικογενειών και παιδιών του κόσμου. Τρίτον το πού θα καταθέσω εγώ το κόπο το δικό μου, αφορά μόνο εμένα, (το ίδιο βέβαια ισχύει και για σένα). Τέταρτον, απο τη στιγμή που αναφέρεσαι στα χιλιάρικα και για το πού τα ακουμπάμε, μάλλον επιβεβαιώνει το τρόπο με τον οποίο βλέπεις την ύπαρξη του στρδου,(καθαρά οικονομικά οφέλη). Πέμπτον, τί έχεις να πεις στους συναδέλφους και στα παιδάκια τους, που προσπαθούν να βρουν το μπούσουλά τους και έκαναν μετακόμιση ήδη στη Κομοτηνή ,ενώ εσύ ο αγωνιστής..του τόπου αναβάλλεις τη μετακόμιση της μονάδας κλείνοντας το δρόμο. Τέλος γιατί δεν έτρεξες να διαμαρτυρηθείς για το ΙΚΑ το Κέντρο Υγείας και άλλες υπηρεσίες κοινής ωφέλειας. Απάντησέ μου λοιπόν σε αυτές τις απορίες μου και μετά έλα να μου μιλήσεις για ΑΣΕΠ..Και για να μη πεις πως είμαι προκατηλειμμένος με τους πολιτικούς παντού υπάρχει βρώμα σε όλες τις υπηρεσίες και φορείς, παντού υπάρχουν και ενσυνείδητοι πολίτες και πολιτικοί, μόνο που έιναι πάντα στην αφάνεια..Καλησπέρα φίλε μου και συγγνώμη αν κάνω λάθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.