Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πασχαλινές Αμυνταιώτικες* παροιμίες (ΕΞΤΡΑ ΣΑΤΥΡΙΚΟΝ)!!!



Για το αρνί και τη σούβλα... 
- Η πολλή δουλειά τρώει το αρνί. (Μάκη μου)!
- Πήγε για αρνί και βγήκε σουβλισμένος. (Νικολάκη μου)!
- Ή στραβός είν' ο αρνίς, ή στραβά σουβλίζουμε. (Γιαννάκη μου)!
- Ψήσε μέσα Πολυχρόνη, Πάσχα με βροχή και χιόνι. (Νυμφαιώτη μου)!

- Δουλειά δεν είχε ο διάολος σούβλιζε μαγειρίτσα. (Αποστόλη μου)!
- Κάποια σούβλα έχει ο λάκκος. (Σπύρο μου)!
- Βγάζει από τη σούβλα ξύγκι. (Θ. Κωστάκη μου)!
- Από τη μύτη βρωμάει η σούβλα. (Π. Δημητράκη μου)!
- Στερνή μου σούβλα να σ' είχα πρώτα. (Μ. Κωστάκη μου)!
- Εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και τη σούβλα. (Χειρούργε μου)!
- Το αρνί βρωμάει απ’ το κεφάλι. (Άγγελε μου)!
- Σ' όποιον δεν δίνει ο Θεός αρνιά, δίνει ο Διάολος κατσίκια. (Ιορδάνη μου)!
- Μας τάξανε αρνιά με πετραχήλια. (Ισαάκ μου)!
- Άλλαξε ο Μανωλιός κι έψησε το αρνί του αλλιώς. (Χ. Νικολάκη μου)!
- Ψήνε βραδέως. (Παναγιώτη μου)!
- Το γοργόν κοψίδια έχει. (Τρυφωνάκη μου)!
- Ό,τι ψήσει ας κατεβάσει. (Αργύρη μου)! 
- Μπρος αρνί και πίσω δίαιτα. (Άκη μου)!
- Αρνί από τον τόπο σου κι ας είναι και κατσίκι. (Θωμά μου)!
- Αρνί από τον τόπο σου κι ας είναι Βουλγαρίας. (Φ. Δημητράκη μου)!
- Από τη σούβλα έρχομαι και στην κορφή ανάστα. (Γιωργάκη μου)!
- Κάλιο γαϊδουρόδενε, παρά γαϊδουροσούβλιζε. (Τρυφωνάκη μου)!
- Μη φοβού Μαρίαμ, ο κύριος μετά σούβλας.(Μέλη μου)!
- Γύρο-γύρο όλοι, εγώ τ' αρνί στο φούρνο. (Εγώ)!

* Που λέει ο λόγος...

(Τα ονόματα είναι φανταστικά)!

10 σχόλια:

  1. λύκος μαύρος και λιγνός του πατέρα του καημός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι όποιος ψήσει τη Μέλη να ανοίξει ψητοπωλείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και θα χορτάσει ο κάθε ένας που θα αιτηθεί βοήθεια από το κοινωνικό παντοπωλείο!
      Χοχοχο!

      Διαγραφή
  3. απο αγνό παρθένο αρνί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το παχνί δεν είναι αρνί πάντα κι όλο να αρνεί...
    στο παχνί βάλε παιχνίδια, γύρω γύρω δαχτυλίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αρνί στο στέλιο δώσανε να πάει να το βοσκήσει
    και ούτε αυτό κατάφερε, για να το σαλαγήσει
    αρνί εδώ αρνί εκεί αρνί στο βράχο πάνω,
    χίλιες μετάνοιες έκανες, αρνί κατέβα κάτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενα αρνί σε ένα κλαρί κι ο Στέλιος από κάτω
    με δάκρυα παρακαλεί αρνί κατέβα κάτω.
    Δεν κατεβένω Στελαρε γιατι είσαι...παπαράτσι
    κι άμα σου κάτω κατεβώ ξόδεψες το...φιλμάτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στου βοσκού την πόρτα, πάρε το αρνί και φύγε
    ή
    Του αγοριού απέναντι, φέρτε του το αρνάκι,
    ή
    Ασπρο αρνάκι ξεξασπρο και από τον ήλιο ξεξασπρότερο,
    ή
    με όπιο δάσκαλο και αν κάτσεις, το αρνάκι πάντα νόστιμο....

    και πολλά άλλα....όπως?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.