Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Κύριε Κουβέλη, κάτι θέλω να σου πω…


  Διαπιστώνω πως η Δημοκρατική Αριστερά συμμορφώνεται με τις υποδείξεις μου και -με ανακοίνωσή της- ζητάει από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή να ανακαλέσει την Βούλα Παπαχρήστου από τους Ολυμπιακούς Αγώνες επειδή «δεν μπορεί να εκπροσωπεί την Ελλάδα στο Λονδίνο».
  Βλέποντας τη μεγάλη εκτίμηση που μου έχει ο κ. Φώτης Κουβέλης και το πόσο υπολογίζει την άποψή μου, θα ήθελα -πολύ φιλικά- να του πω κάτι:

  Φώτη, φύγε από την κυβέρνηση. Η συμμετοχή στην κυβέρνηση είναι η καταστροφή σου. Φύγε όσο είναι καιρός.
(Εγώ, πάντως, Φώτη μου, το χρέος μου το έκανα. Τώρα πάω για ούζα)…

1 σχόλιο:

  1. Υπόδειξη σύριζα,με τον κασμά της ανευθυνότητας για την κατάσταση της χώρας.
    Φύγε Φώτη, να σωθείς, όπως σώνεται ο αντιλέξης ανευθυνοτρίπλας και γαία πυρί μειχθήτω.
    Ε,όχι.Δεν έχει καμμιά σχέση ο Υπουργός Δικαιοσύνης έτερης οικουμενικής κυβέρνησης της χώρας, με ανεύθυνα χθεσινά παιδάρια.
    Ηδη επιτεύχθηκαν οι μη απολύσεις και οι μη εφεδρείες, ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΟΓΩ ΚΟΥΒΕΛΗ.
    Κομμουνιστική κορώνα στο κεφάλι του έμπειρου δημόσιου άνδρα της χώρας.Αποτελέσματος.
    Φώτη μείνε και διασφάλιζε, μη φύγεις και τα διαλύσουν.Αυτό είναι το μήνυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.