Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Είμαι στα κάτω μου απόψε - «I'm Down Today»…


Αφιερωμένο σε παλιούς, καλούς φίλους 
και καλούς ανθρώπους…
 Unknown Passage - «I'm Down Today»

ΝΙΚΟΣ
  Ιούνης του 2012. Μέρες τώρα ήμουν στις μαύρες μου, από την θύμηση του απρόσμενου χαμού του φίλου Νίκου Τούλιου πριν από ένα χρόνο (14 Ιούνη του 2011). Και σκάει το κακό μαντάτο, αυτό του αναπάντεχου χαμού τριών γνωστών συμπολιτών μου και καλών ανθρώπων, της Ιουλίας της Μαρίκας και του Παναγιώτη (πριν δύο ημέρες).
  Είμαι στα κάτω μου και απόψε… Σαν σήμερα, 19 Ιούνη του 2008, έφυγε και ένας άλλος καλός φίλος –και άνθρωπος-, ο Κώστας Χατζής.
ΚΩΣΤΑΣ
  Παραμένει η σκέψη μου στον Ιούνη, ακόμα λίγα χρόνια πιο πίσω, το 2005. Τότε έφυγε και ένας άλλος  καλός μου φίλος, ο Σάββας ο Μαυρόπουλος.


Αυτοθεραπεία – ή ηθικό δίδαγμα…
  Μην λυπάσαι για αυτούς που φύγαν αλλά «ζουν» μέσα σου. Ούτε αυτούς που ζουν αλλά για σένα έχουν πεθάνει…
ΣΑΒΒΑΣ




  Με την ελπίδα ότι ο φετινός Ιούνης κουράστηκε και θα περάσει γρήγορα, αφιερώνω ένα τραγούδι του συγκροτήματος Unknown Passage το «I'm Down Today». Στο τραγούδι και τη κιθάρα ο Κώστας Χατζής




3 σχόλια:

  1. Έτσι πιάνουμε την καρδιά μας να χτυπάει μ' όρμή
    κάποια στιγμή, ένα ουδέτερο πρωϊνό
    διατηρώντας κατά τα άλλα ακέραια την απόγνωση
    για το χρόνο πρίν και το χρόνο μετά.
    ΝΙΚΟΣ ΦΩΚΑΣ - Κεντητική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...kai μετά σου λέει καλοκαίρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο ταξιδι Κωστα Χατζη....εχω συγκλονιστει απο τον χαμο σου.Λυπαμαι αφανταστα που δεν βρηκαμε τον χρονο να συνταντηθουμε παλι και να ξαναθυμηθουμε τα χρονια της φοιτητικης μας ζωης στην Θεσ/νικη. Νομιζαμε οτι εχουμε χρονο στην διαθεση μας αλλα....αλιμονο.
    Γιωργος απο Δραμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.