Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ο Γιάννης Αντωνιάδης «κουνάει το δάχτυλο» σε Γιάννη Μπουτάρη και Μαρία Ρεπούση…


...τους χαρακτήρισε ψευτοαριστερούς 
και ψευτοκουλτουριάρηδες»!!!

  Και ξαφνικά, εν μέσω της εκδήλωσης μνήμης του Ποντιακού Ελληνισμού στο Αμύνταιο, ανέβηκε στο βήμα ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτ. Μακεδονίας, Γιάννης Αντωνιάδης και σε ένα «πατριωτικό παραλήρημα», κατήγγειλε τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και την Βουλευτή της ΔΗΜ.ΑΡ., Μαρία Ρεπούση, χαρακτηρίζοντας τους ψευτοαριστερούς και  ψευτοκουλτουριάρηδες»!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ...

  
Γιάννη, πέστα όλα...
  Σεβαστές οι απόψεις του κ. Αντωνιάδη, θα θέλαμε όμως να δούμε τον ίδιο αλλά και κάθε άλλον πολιτικό που σέβεται την ιστορία, να καταγγέλλει δημόσια με το ίδιο σθένος και όλες τις κεντρικές και περιφερειακές πολιτικές ηγεσίες (ονομαστικά) που κατάντησαν την Ελλάδα «σούργελο» της Ευρώπης και τη Φλώρινα ένα … «τρύπιο τσαρούχι».
  * Ο Γιάννης Αντωνιάδης είναι μέρος του πολιτικού συστήματος την τελευταία δεκαετία, καθώς είναι ενεργό στέλεχος της ΝΔ, διατελεί Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας και Αντιπρόεδρος της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδας, διετέλεσε Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Φλώρινας, Αντινομάρχης Φλώρινας, Νομαρχιακός σύμβουλος και Υποψήφιος Ευρωβουλευτής.


Υ.Γ. Εξηγούμαστε, για να μην παρεξηγούμαστε…
  Η περίοδος με τις ροζ κορδελίτσες, τα σοκολατάκια, τις αγάπες και τα σφιχταγκαλιάσματα να τις ξεχάσουμε.
  Όσος πολιτισμός απέμεινε μέσα στους -και πάλι- υποψήφιους εθνοπατέρες μας, εξαντλήθηκε στις 6 Μαΐου. Από εδώ και μπρος το μόνο που μας απομένει είναι το ξεκατίνιασμα.
  Σεβόμαστε τις απόψεις του Γιάννη Αντωνιάδη όπως και κάθε πολιτικού που σηκώνει ανάστημα και καταγγέλλει οτιδήποτε κατά την άποψη του θίγει ιστορικά γεγονότα, συμπεριφορές και συνειδήσεις.
  Απλά, ζητάμε από τους πολιτικούς –στην προκειμένη περίπτωση του Γ. Αντωνιάδη- και από τους πολίτες φυσικά, να αποτάξουν τις κομματικές τους ταυτότητες και την κομματική πειθαρχεία και να κάνουν το ίδιο με τους «συντρόφους» τους.
  Με την σιωπή μας, φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Τώρα πια ο μόνος δρόμος είναι η ΑΝΥΠΑΚΟΗ. Αυτό εξάλλου είναι το χαρακτηριστικό του Έλληνα διαχρονικά. Αυτό ξεχάσαμε και το πληρώνουμε τώρα. Και ως Έθνος και ως Φλώρινα….

29 σχόλια:

  1. ase mas re "Gianni"! zoristikes apo to markarisma gia tin katanomi xrimatwn gia tin perioxi mas, kai vgikes na fwnazeis me tin prwti efkairia???? POY isoun otan epeftan ta paketa?? POY??? poso doulema antexoume arage???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΟΙΤΑ ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΡΕ! Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ! ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ; ΦΤΑΙΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ. ΟΧΙ, ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ, ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδιά, εν προκειμένω ο Γιάννης Αντωνιάδης λέει την αλήθεια.
    Είναι όντως αλήθεια αυτά που καταμαρτυρεί στους συγκεκριμένους ανθρώπους ΩΣ ΟΝΤΩΣ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
    Και το κάνει ΕΠΙΣΗΜΑ, ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΜΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. Να λέγονται οι αλήθειες, ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, κι ας πονάνε. Να μην ενδιαφέρει επιτέλους ποιούς πονάνε.
    Για το ΜΟΝΟ που μπορεί να ψέξει κανείς τον Αντωνιάδη ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ θέμα είναι ότι ΑΡΓΗΣΕ. Αργησε πολύ να πεί αυτές ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,κι ας πεί ο καθένας γιατί το έκανε ή παράλειψε.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ όμως κάποιος ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΤΑ ΕΙΠΕ.Εστω και αργά.
    Αυτό πρέπει να το αποδώσουμε, ως αλήθεια, στην αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθεύει ότι ο πατέρας του Μπουτάρη, όταν ήταν 18ρης, δημοσίως τον σφαλιάριζε στη Θεσ/κη;
    Ισως να είναι και φήμες...τώρα που έγινε Δήμαρχος...
    Τώρα θα πείτε,κάθε πατέρας το ίδιο δεν έκανε τότε στα παιδιά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ ΜΑΖΕΥΤΕΙΤΕ ΕΚΕΙ ΛΙΓΟ.ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΝΤΙΟΣ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΣ ΟΥΤΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ ΑΛΛΑ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ;ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ;ΜΑΛΛΟΝ ΣΑΣ ΕΘΙΞΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΟΣ ΣΟΥ;ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΗΘΗΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΗΝΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ.
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΩΝΥΜΕ 9:00, ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ. Ο ΣΥΡΙΖΑ ΦΤΑΙΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H Βουλευτής ΡΕΠΟΥΣΗ αρνήθηκε να τηρήσει 1 λεπτού σιγή στη μνήμη του ποντιακού ελληνισμού, λέγοντας : είναι εθνικό ότι είναι αληθινό. Αλλά λέει ψέμματα: κι ο διεθνισμός και η προδοσία αληθινά είναι, δεν είναι όμως εθνικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΕΝΤΡΩΟΣ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανιστόρητε Αντωνιάδη ο Μπουτάρης ποτέ δεν είπε να μετονομαστεί η Αγίου Δημητρίου σε "Κεμάλ Ατατούρκ". Η πρότασή του ήταν για ε΄να στενάκι όπου βρίσκεται το Τούρκικο Προξενείο στο σπίτι που γεννήθηκε ο Κεμάλ Ατατούρκ.
    Ποια πλατεία δεν παραχώρησε; Μάλλον μιλάτε για την Αριστοτέλους που δεν την δίνει σε κανέναν για συγκεντρώσεις (ούτε στον Μίκη Θεοδωράκη). Μπορείς να λές ότι θέλεις αλλά έχει συμμαζέψει την Αριστοτέλους. Αν δεν τα είχε κάνει σκατά με τα σκουπίδια το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα είχε βελτιωθεί πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έτσι να είναι ρε λεβέντες,ας έκανε άλλος την έρμη την πρόταση,κι ας μην την έκανε και καθόλου δηλαδή.
      Κι από την άλλη ο ποντιακός ελληνισμός και ο κάθε ελληνισμός δεν είναι ο κανένας, για να μην του δώσει την Αριστοτέλους,ο κάθε ή ο κανένας πρόσκαιρος Δήμαρχος.
      πολύ δε περισσότερο δεν είναι ένα κόμμα ή ένα πρόσωπο.
      Είναι το παρόν και το μέλλον της πατρίδας μας.

      Διαγραφή
  10. Περισκόπιο είσαι απαράδεκτος σε αυτό το θέμα. Σου αρέσει δηλαδή που θέλει ο Μπουτάρης να ονομάσει το στενό διπλα από το τουρκικό προξενείο σε οδο Κεμάλ Ατατούρκ; Με το ίδιο σκεπτικό γιατί να μην βάλουν στην Αυστρία εκεί που γεννήθηκε ο Χίτλερ έναν δρόμο στο όνομά του; Η ακόμα καλύτερα, γιατί να μην βάλουν έναν δρόμο στο Τελ Αβιβ στο όνομα του Χίτλερ; Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι ο Κεμάλ ευθύνεται για γενοκτονίες ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΝΤΙΩΝ;
    Α, και κάτι άλλο. Ο Κεμάλ δεν γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη σε εκείνο το σπιτι αλλά σε ένα χωριό έξω από την Θεσσαλονικη.
    Και είναι αυτό «πατριωτικό παραλήρημα»; Σοβαρά μιλάτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όσο μιλούσατε για τον Χίτλερ, ξεπρόβαλε ο Κεμάλ…
    http://troktiko.eu/2012/05/oso-milousate-gia-ton-chitler-xeprobale-o-kemal/

    Καθώς εξακολουθούσαν οι πολύωρες συζητήσεις για το πόσο ολέθριος υπήρξε ο Ναζισμός στην Ελλάδα – οι Έλληνες πολίτες το ξέρουν, η πολιτική ”αφρόκρεμα” φαίνεται να το ”ανακάλυψε” τώρα -, τόσο πιο πολύ ξεπρόβαλε η εικόνα του Κεμάλ Ατατούρκ, παρόλο που ποτέ δεν αναφέρθηκε το όνομά του. Πλανιόταν σαν σκιά πάνω από όλους αυτούς τους ένθερμους πολέμιους του φασισμού.

    Θέλετε, επειδή και ο Κεμάλ δικτάτορας ήταν… Θέλετε επειδή οι περισσότερες διανοούμενες, αριστερές προσωπικότητες, δηλώνουν πως τον θαυμάζουν. Θέλετε, επειδή η πολιτική προσωπικότητα, ο πολιτικά ορθός, κ. Μπουτάρης που ζήτησε να τεθεί η Χρυσή Αυγή εκτός νόμου, γιατί είναι ”νεοναζιστική”, χαρακτήρισε τον Κεμάλ ”μεγάλο ηγέτη”και δεν παραχώρησε στους Πόντιους την πλατεία Αγίας Σοφίας για τις εκδηλώσεις μνήμης της Γενοκτονίας. Σκεφτείτε τι θα συνέβαινε αν κάποιος δήμαρχος του Ισραήλ απαγόρευε στους Εβραίους να χρησιμοποιήσουν κάποια πλατεία για την ημέρα μνήμης του Ολοκαυτώματος…

    Ποια ήταν, όμως, τα έργα του ”μεγάλου ηγέτη” Κεμάλ; Ο ”μεγάλος ηγέτης” Κεμάλ είναι αυτός που με δόγμα το ”η Τουρκία στους Τούρκους” διέπραξε γενοκτονία τριών λαών με μεθόδους τον ξεριζωμό, την εξάντληση από τις κακουχίες, τα βασανιστήρια, την πείνα και τη δίψα, τα στρατόπεδα θανάτου στην έρημο. Μόνο οι Έλληνες που έπεσαν θύματα της εθνικής εκκαθάρισης του Κεμάλ ανέρχονται, κατά κάποιους ερευνητές, από 800,000 μέχρι 1,200,000. Ας προσθέσει κανείς και τους Αρμένιους και τους Ασσύριους που, επίσης, υπέστησαν γενοκτονία από τον ίδιο ”μεγάλο ηγέτη”.

    Θυμάμαι μια γιαγιά πρόσφυγα από τη Μικρά Ασία που το 1974, δηλαδή 52 χρόνια μετά, όταν άκουσε για την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο έκλαιγε απαρηγόρητη. Όταν τη ρώτησαν τα παιδιά της, γιατί έκλαιγε, απάντησε: ”άμα έρθουν οι Τούρκοι, εσείς είστε νέοι, θα μπορέσετε να τρέξετε, να ξεφύγετε, εγώ είμαι πολύ γριά…” Τέτοιος ήταν ο τρόμος της. 52 χρόνια μετά ο τρόμος εκείνης της αδιανόητης στην αληθινή ανθρώπινη φύση σφαγής έμεινε ζωντανός, σαν τις σκηνές φρίκης που η πολιτική ”αφρόκρεμα” και η διανόηση, ο ”πνευματικός” κόσμος, ονόμασαν ”συνωστισμό” και βάλθηκαν να μας το αποδείξουν, χαρακτηρίζοντας μεγάλο ηγέτη τον ηθικό αυτουργό αυτής της ντροπής για το ανθρώπινο γένος, χειροκροτούμενοι από το πλήθος των εγκάθετων σε όλους τους καίριους τομείς της κοινωνίας μας, καθώς καταθέτουν στεφάνια και αποδίδουν τιμές στον τάφο κάποιου που διέπραξε γενοκτονία σε βάρος τριών λαών..

    Αναλογιστείτε τι θα συνέβαινε, αν κάποιο μέλος της πολιτικής σκηνής του Ισραήλ, ή υψηλό μέλος της διανόησης, δήλωνε το θαυμασμό του για το ”μεγάλο ηγέτη” Χίτλερ και κατέθετε στεφάνι στον τάφο του…

    Μιλούσαν και μιλάνε με τις ώρες για επικινδυνότητα, αλλά όσο μιλάνε τόσο αποδεικνύουν την υποκρισία και τη δική τους επικινδυνότητα. Γιατί όσο τους ακούς να αναλύουν τις ακρότητες του Ναζισμού, τόσο πιο δυνατή γίνεται η δική τους φωνή που χαρακτηρίζει τον Κεμάλ ”μεγάλο ηγέτη”, και τόσο πιο βαθιά χαράσσονται οι λέξεις της Διεθνούς Ενώσεως Μελετητών Γενοκτονιών (International Association of Genocide Scholars ή IAGS), όταν το Δεκέμβριο του 2007 αναγνώριζε επίσημα τη Γενοκτονία των Ελλήνων μαζί με αυτήν των Ασσυρίων:

    «ΕΚΤΙΜΩΝΤΑΣ ότι η άρνηση μιας γενοκτονίας αναγνωρίζεται παγκοίνως ως το έσχατο στάδιο γενοκτονίας, που εξασφαλίζει την ατιμωρησία για τους δράστες της γενοκτονίας, και ευαπόδεικτα προετοιμάζει το έδαφος για τις μελλοντικές γενοκτονίες,

    Όλοι αυτοί που θεωρούν τον Κεμάλ ”μεγάλο ηγέτη” κι εκφράζουν το θαυμασμό τους γι’ αυτόν, είναι, όσο κι αν τους ντύνουν με το πορφυρό μανδύα της ”διανόησης” και της ”πολιτικής ορθότητας”, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Μελετητών Γενοκτονιών, άνθρωποι που διαπράττουν το έσχατο στάδιο της Γενοκτονίας, εξασφαλίζοντας την ατιμωρησία για τους δράστες της και προετοιμάζοντας το έδαφος για νέες Γενοκτονίες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι επετειακές κραυγές που συνήθως ακούγονται και γράφονται κάθε άνοιξη για το ζήτημα της όντως απεχθούς και μαζικής εξόντωσης των Ποντίων επιτάσσουν μια ψύχραιμη προσέγγιση και αποτίμηση του ιστορικού αυτού ζητήματος. Δυστυχώς μέχρι σήμερα ουδείς ειδήμων ασχολήθηκε αντικειμενικά με την ιστορική ανάλυση της άλλης πλευράς της αλήθειας στο θέμα του ελληνισμού του Πόντου.
    Η επιχειρηματολογία της εθνικιστικής μερίδας των Ποντίων, σε σχέση με αυτά που υπέφερε ο ποντιακός λαός από το 1915 έως το 1924, αναφέρεται πράγματι σε πολλές αλήθειες, ταυτόχρονα όμως δεν διστάζει να χρησιμοποιεί μισές αλήθειες, να αποκρύπτει άλλες αλήθειες και να διαδίδει πολλά ψεύδη.
    Από κοινωνικής και πολιτικής σκοπιάς το πιο αναληθές κατασκεύασμα είναι η θεωρία του λεγόμενου επαναστατικού αγώνα προς «απελευθέρωση» του Πόντου από τον «τουρκικό ζυγό». Θεωρητικά ο όρος «απελευθέρωση» μπορεί να έχει αποδεκτό περιεχόμενο μόνο όταν αφορά σε μια σχετικά μεγάλη εδαφική περιοχή όπου η φίλια εθνική ομάδα αποτελεί την πληθυσμιακή πλειοψηφία.
    Στην προκειμένη περίπτωση ο ελληνικός πληθυσμός των τριών νομών ή Βιλαετίων, του Πόντου αποτελούσε μια σημαντική, μια μικρή ή μια εντελώς ασήμαντη μειοψηφία. Τα επίσημα αυτά στατιστικά στοιχεία, που αφορούν στο έτος 1912, προέρχονται από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Σωτηριάδη. Συγκεκριμένα, στον νομό, δηλαδή στο Βιλαέτι της Τραπεζούντας οι Έλληνες ανέρχονταν μόνο στο 25,9% του συνολικού πληθυσμού, συγκεκριμένα οι Τούρκοι αριθμούσαν 957.866 άτομα ενώ οι Έλληνες ανέρχονταν μόνο σε 353.533.
    Το πραγματικό αντάρτικο στον Πόντο άρχισε μόλις το 1916, όταν οι Ρώσοι κατέλαβαν την πόλη της Τραπεζούντας μεταφέροντας το ρωσοτουρκικό πολεμικό μέτωπο στην περιοχή εκείνη. Οργανωτής του ελληνικού αντάρτικου ήταν ο φανατικός «στρατηγός» Καραβαγγέλης, ο οποίος ήρθε στη Σαμψούντα το 1908 ως μητροπολίτης.
    Μετά τη δημιουργία των ανταρτικών σωμάτων με χρήματα και πολεμοφόδια που πήρε ο μητροπολίτης από τους Ρώσους, τα εξαπέλυσε να προσβάλουν τον τουρκικό στρατό στα μετόπισθέν του, τη στιγμή κατά την οποίαν οι Τούρκοι πολεμούσαν τον ρωσικό στρατό στο μέτωπο της Τραπεζούντας.
    Οι αντάρτες του Πόντου συντάχθηκαν κατά τη διάρκεια του πολέμου με τα εχθρικά κατοχικά στρατεύματα της Ρωσίας, καταπολέμησαν τον στρατό του κράτους του οποίου ήταν υπήκοοι, καταπιέζοντας και σκοτώνοντας αλλόθρησκους συμπολίτες τους.
    Οι ταλαίπωροι αντάρτες, το πλείστον τουρκόφωνοι και αναλφάβητοι, έπεσαν στην παγίδα του αιμοσταγούς αυτού παπά χωρίς να αναλογιστούν τις συνέπειες του λεγόμενου απελευθερωτικού αγώνα, δηλαδή δεν συνειδητοποίησαν καν το τι θα απογίνονταν αυτοί μετά το τέλος του πολέμου, όταν ο μεν παπάς θα εξαφανιζόταν για να σωθεί, όπως και έγινε, αυτοί όμως θα παρέμεναν.
    Κάτω από την εγκληματική καθοδήγηση του Καραβαγγέλη οι χριστιανοί άρχισαν να πυκνώνουν τις τάξεις των ανταρτών χτυπώντας πισώπλατα τον τουρκικό στρατό και ληστεύοντας κυρίως τουρκικά χωριά, για να μπορέσουν να επιβιώσουν.
    Λόγω των πράξεων αυτών ο τουρκικός στρατός άρχισε στην περιοχή της Μπάφρας το κυνήγι εναντίον των ανταρτών, που μετεξελίχθηκε βεβαίως σε μαζική εθνοκάθαρση, απολύτως κατακριτέα αλλά και διακριτή από μια «γενοκτονία», που θα προϋπέθετε «άμεσο δόλο εξόντωσης μέχρις ενός», πράγμα αναπόδεικτο.
    Όμως στα ελληνικά ΜΜΕ γίνεται συνεχής αναφορά στα εγκλήματα που διέπραξαν οι Τούρκοι εναντίον των Ελλήνων στον Πόντο παρασιωπώντας συστηματικά τις εγκληματικές πράξεις των Ελλήνων ανταρτών, τις οποίες παρουσιάζει κομπάζοντας σε μια μελέτη του ο εθνικιστής Πόντιος συγγραφέας Ανθεμίδης («Επαναστατική τρομοκρατία – Αντίποινα των Ελλήνων κατά του τουρκικού πληθυσμού»).
    Συνεπώς είναι ανεπίτρεπτο να ζητούμε με θορυβώδη τρόπο από την Τουρκία να καταδικάσει τα δικά της εγκλήματα, χωρίς όμως να ζητάμε συγγνώμη για παρόμοια εγκλήματα που έκανε η «δική μας» πλευρά.

    * Ο Νάσος Θεοδωρίδης είναι δικηγόρος και μέλος της Π.Κ. του ΣΥΝ Αμπελοκήπων

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=617492
    Ενδιαφέρον: ΝΑΙ (8) ΟΧΙ (5)
    Αναφορά Permalink Απάντηση στο σχόλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλλον δεν τα ξερει και πολύ καλα ο Νάσος Θεοδωρίδης φίλε μου. Το αντάρτικο στον Ποντο δημιουργηθηκε γιατι εφαρμόστηκαν διωγμοί.
      Μερικά χρόνια πριν τον Κεμάλ, οι Τούρκοι (ο σουθλτάνος - μου διαφευγει το όνομα), όντας αρκετά δημοκρατικός και επειδή γνώριζε ότι υπήρχαν πολλοί μεγάλοι πληθυσμοί που έκρυβαν την θρησκεία τους, τους ενθάρρυνε να αποκαλυφθούν με το διάταγμα ανεξιθρησκείας που έφτιαξε, σκοπεύοντας να κάνει την χώρα του πολυπολιτισμική και πολιτισμένη.
      Έ, βγήκαν οι χριστιανοί και οι εβραίοι από τα λαγούμια τους. Οι Τούρκοι τρόμαξαν με το πλήθος που εμφανίστηκε και τότε αποφάσισαν να ξεκαθαρίσουν την χώρα. Τότε άρχισαν οι μεγάλοι διωγμοί (πριν τον Κερμάλ). Ε, προφανώς θα υπήρχε και η αντίδραση και θα έβγαιναν στα βουνά. Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουν, να κάντσουν να σφάζονται από τους τούρκους και να το παίζουν Μαχάτμα Γκάντι;
      Ουσιαστικά, κατακρίνουμε την βιασθείσα γιατί γρατσούνισε τον βιαστή σύμφωνα με τον Νάσο Θεοδωρίδη.
      Ψάξτε και δείτε ποιός είναι ο Νάσος Θεοδωρίδης, υπέρμαχος του σχεδίου Ανάν (μαζί με ρεπούση και δραγώνα).
      Επίσης, προς το τέλος του κειμένου ο νάσος θεοδωρίδης ουσιαστικά διαχωρίζει την θέση του με όλους τους Έλληνες (και όχι μόνο τους Έλληνες) και μας λέει ότι δεν είναι γενοκρονία αλλά εθνοκάθαρση. Δηλαδή δεν κατεσφάχθηκαν οι Έλληνες του Πόντου αλλά καθάρισε ο τόπος από αυτούς. Ρε γαμώτο, μόνο και μόνο για να δείξουμε ότι είμαστε αντικειμένικοί, πέφτουμε στην παγίδα και στηρίζουμε τις ενάντιες θέσεις.

      Διαγραφή
  13. Ο Καποδίστριας είχε γράψει κάπου (σε γράμμα του προς τις Μεγάλες Δυνάμεις;) ότι στην Πελοπόννησο ζούσαν κάπου 50.000 Τούρκοι (δηλαδή μουσουλμάνοι) πριν την Επανάσταση και 0 (μηδέν) μετά την Επανάσταση.

    Κάποιοι σφάχτηκαν, π.χ. στην άλωση της Τριπολιτσάς (νομίζω η επικρατούσα άποψη είναι ότι τότε σφάχτηκαν 30.000 μουσουλμάνοι και Εβραίοι). Άλλοι αλλαξοπίστησαν ή υποχρεώθηκαν ν' αλλαξοπιστήσουν. Ο Σπυρίδων Τρικούπης γράφει στην Ιστορία του ότι κάπου 3.000 μουσουλμάνοι στη Θήβα, οι οποίοι είχαν βαφτιστεί με το ζόρι χριστιανοί, επανήλθαν στο Ισλάμ αμέσως μόλις αυτό κατέστη δυνατό (μόλις έφτασ' εκεί ο Δράμαλης, αν δεν απατώμαι). Γράφει επίσης ότι τέτοια ομαδικά βαφτίσια συνηθίζονταν και αλλού απ' την αρχή της Επανάστασης.

    Ο Γεράσιμος Κακλαμάνης υποστηρίζει ότι η πλειονότητα του πληθυσμού του νεοσύστατου κράτους ήταν πρώην μουσουλμάνοι, (κυρίως απ' την Ήπειρο, που πέρασαν στη Στερεά Ελλάδα και την Πελοπόννησο), οι οποίοι αλλαξοπίστησαν οικιοθελώς ή με τη βία. Αν έχω καταλάβει καλά, η θεωρία του αυτή στηρίζεται στην εκτίμηση ότι το 1821 ο πληθυσμός της Πελοποννήσου ήταν κάπου 100.000. Η επικρατούσα άποψη όμως τον ανεβάζει στις 400.000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού καθόμαστε και γράφουμε τα νούμερα, μήπως θα είναι καλύτερο να γράψουμε πόσοι Έλληνες σφάχθηκαν από Τούρκους και πόσοι Τούρκοι σφάχθηκαν από Έλληνες; Τότε θα βγούν αρκετά συμπεράσματα...

      Διαγραφή
  14. Θα μπορούσατε να θεωρηθείτε αντικειμενικοί εάν πέραν της υποστήριξης στο πρόσωπο της κάθε Ρεπούση, γράφατε και κανένα άρθρο για την εμετική παρομοίωση "συνωστισμός"!!! Αναρωτιέμαι, ποιά η διαφορά του Μιχαλολιάκου που λέει οτι το Ολοκαύτωμα ήταν παραμύθι, με την άρνηση της Ρεπούση για γενοκτονία των Ποντίων. ΚΑΜΙΑ! Απλά σας πειράζει ΠΟΙΟΣ το είπε και όχι ΤΙ είπε!

    Η Ρεπούση δέχτηκε απ' την πρώτη στιγμή τη διόρθωση για τον «συνωστισμό», πράγμα που αποσιωπάται επιμελώς:

    http://www.youtube.com/watch?v=Y0fOC8XH88w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από τη συζήτηση καταλαβαίνει κανείς τι σόι πολίτες παράγει το ελληνικό σχολείο. Μηδαμινή κριτική σκέψη, ελάχιστα εξωσχολικά διαβάσματα, μανιακού τύπου εγκλωβισμός σε κλισέ, εννοιολογική ανασφάλεια και μίσος για τη διαφορετική άποψη.

    Υπό αυτό το πρισμα, το εκλογικό αποτέλεσμα και η ροπή προς τον λαϊκισμό, τη συνομωσιολογία και τις απλοϊκές λύσεις δεν είναι τόσο ακατανόητα.

    Σκέφτομαι μία κυβέρνηση συνεργασίας που θα ξεμπερδέψει μια και καλή με αυτούς που αμφισβητούν τη μοναδικότητα του Ιησού και την πνευματική ανωτερότητα του έθνους μας.
    Μία κυβέρνηση συνεργασίας με μέλη τον Μητροπολίτη Άνθιμο, τον Μιχαλολιάκο, τον Ψωμιάδη της καρδίας μας, και άλλα εξέχοντα στελέχη της πολιτικής ζωής της χώρας. Πάντως άνετα χτυπούσαν όλοι αυτοί μαζί ένα 20% αν κατέβαιναν ενωμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή μου φαίνεσαι ειρωνικός, θα σου απαντήσω με ειρωνία: Ε΄γω σκεφτομαι μια κυβέρνηση που θα εκτελέσει κάθε μίασμα που δηλώνει ότι είναι Έλληνας, θα επιβάλει την κρατούσα άποψη περί κατωτερώτητας του Έλληνα, θα εγκρίνει μόνο πίνακες ζωγραφικής που εκσπερματώνουν πάνω στον σταυρό (όπως ένας μαλάκας "καλλιτέχνης", ο οποίος είχε "διαφορετική άποψη" από άλλους).
      Αλήθεια, όλοι αυτοί που ηδονίζονται να έχουν και να εκφέρουν διαφορετική άποψη, και ενέκριναν τότε αυτήν την απίστευτα χυδαία πράξη, θα τολμούσαν να ζωγραφίσουν πίνακα που εκπεσματώνει πάνω στον Μωάμεθ; Τι έγινε; Φοβηθήκαμε; Κλάσαμε μεντίτσες έ; Υπόψιν, απεχθάνομαι όλες τις θρησκείες αλλά τις σέβομαι όλες εξίσου το ίδιο. Ίσως λόγω αντίδρασης προς αυτούς τους παπαρο "αντικειμενικούς" θα αρχίσω να σέβομαι περισσότερο από όλες την Χριστιανική...
      Η διαφορετική άποψη φίλε μου δεν σημαίνει κατ ανάγκην αντικειμενικότητα, σε πάρα πολλές περιπτώσεις σημαίνει αυτοικανοποίηση του να παριστάνεις τον αντικειμενικό.

      Διαγραφή
  16. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ Η ΡΕΠΟΥΣΗ?
    ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ?

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ ΘΕΜΑ!!!!!
    ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΟΣΟ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΗ ΓΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΗ!!

    ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ Ο Κος ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΠΡΟΒΟΚΑΡΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ε΄χει σημασία τι σπούδασε. Και ο Μένγκελε γιατρός είχε σπουδάσει...

      Η Ρεπούση πάντως πήρε 100.000 ευρώ απ έξω για να γράψει το επιστημονικό της έργο. Αυτό το έργο η Ακαδημία Αθηνών (και το σύνολο των ιστορικών εκτός του Θάνου Βερεμη του ΣΚΑΙ και του ανεγκέφαλου συγγραφέα Τατσόπουλου) το απέρριψε...
      Α! Υπόψιν, οι Βερέμης και Τατσόπουλος, επίσης υπέρ του Ανάν ήταν... Αυτοί οι δυο παρουσίαζαν και τον "επικό έργο" 25η Μαρτίου, η γέννηση ενός έθνους, που εκτός από τις προπαγανδιστικές παπαριές που μας γέμισαν, [πέρασαν και ένα μηνυμα: Το έθνος των Ελλήνων γεννήθηκε στην επανάσταση. Τότε γεννήθηκε το κράτος και όχι το έθνος. Πούστικο ε; Εδώ κολλάει ο όρος "ρεπουστιά"

      Διαγραφή
  17. Σας υπενθυμίζω, όταν περιγράφει (ο Σολωμός) τις μάχες της Τριπολιτσάς και της Κορίνθου τα μετά το Δερβενάκι, μας λέει ότι εκεί δεν ένίκησαν τους Τούρκους oι Έλληνες, επειδή γνωρίζετε ότι στην Τριπολιτσά έγινε, το Σεπτέμβρη του ’21 δηλαδή, έγινε ένα άγος, ένα κακούργημα χωρίς όρια από την πλευρά των Ελλήνων, διότι σφάξανε μετά από σπονδές καί όρκους και συνθήκες, που είχαν κάνει με τους Τούρκους, όλο τον πληθυσμό, 25,000 άμαχους, γυναίκες καί παιδιά. Ενώ είχαν συμφωνήσει να τους αφήσουν να φύγουν, να κατέβουν στ’ Ανάπλι, να τους φυγαδεύσουν, να μπαρκαριστούν στα πλοία του Μιαούλη και να περάσουν απέναντι στη Σμύρνη, όταν μπήκαν μες στην πόλη δεν έμεινε ούτε ένας ζωντανός. Το άλογό μου, λέει ό Κολοκοτρώνης στα Απομνημονεύματα, από την πύλη τ’ Αναπλιού ως το σαράι δεν επάτησε σε χώμα. Όταν ακούστηκε αυτό το πράγμα στην Ευρώπη, εφρύαξε ή Ευρώπη. Ποιοι είναι αυτοί πού θέλουνε να τους βοηθήσουμε να ελευθερωθούνε; Οι κάφροι, οι ανθρωπομάχοι, τα θηρία τα ανήμερα! Εκεί κρίνεται ή επανάσταση, με την έννοια ότι μπορεί να΄ναι σκέτο το φιλελληνικό ρεύμα πού άρχισε. Εκεί πάνω, λοιπόν, μας δίνει την απάντησή του Ο Σολωμός, γι αυτό φροντίζει ό Ύμνος να εκδοθεί γρήγορα και να σταλεί στην Ευρώπη. Προσπαθεί να δώσει, όχι μία δικαιολογία, μία ερμηνεία. Λέει: Δεν τους έσφαξαν τους Τούρκους οί Έλληνες. Ποιος τους έσφαξε; Οι βρικόλακες. Τις νύχτες τις τρεις εκείνες τις φοβερές, λέει, βγήκαν μέσα από τους τάφους βρικόλακες, ή «εντάφια συντροφιά», όπως λέει:

    Όλη μαύρη μυρμηγκιάζεί,
    μαύρη ή εντάφια συντρόφιά
    σαν το ρούχο οπού σκεπάζει
    τα κρεβάτια τα στερνά.

    Τόσοι, τόσοι ανταμωμένοι
    έπετιούντο από τη γή,
    όσοι ειv’ άδικα σφαγμένοι
    από τούρκικην οργή.

    Προσπαθεί δηλαδή να εξηγήσει ηθικά, με την έννοια της βαθύτερης ηθικής, ότι ήταν τόση ή οργή, ή κακοπάθεια, ή καταπίεση των Ελλήνων, πού δεν ξέρανε τί κάνανε, δεν ήταν αυτοί πού έσφαζαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πρέπει να μη φοβόμαστε την αλήθεια όσο αποκρουστική κι αν είναι. ο άνθρωπος είναι ιδιαίτερο πλάσμα, ικανό για το καλύτερο, ευγενέστερο, αλλά και για κτηνωδίες που μπροστά τους καρχαρίες, ύαινες, φίδια και σκορπιοί θα ντρέπονταν.

    Οι σφαγες ειναι σφαγες ανεξαρτητα φυλης, χρωματος, εθνους, θρησκειας.
    Οσοι διαπραττουν τετοια εγκληματα κατα της Λογικης, του Θεου και της Ανθρωποτητας δεν μπορουν να ονομαζονται Ανθρωποι.
    Δεν πιστευω στην κολαση αλλα ελπιζω να υπαρχει μια ειδικα για αυτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συνέντευξη του Γιάννη Μπουτάρη στο Πρώτο Θέμα
    γράφει ο Γιώργος Παπασταφίδας


    Ο απολογισμός της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού είναι πράγματι εντυπωσιακός, αφού μόνο τα τελευταία δύο χρόνια εγκαινιάστηκαν πάνω από 30 νέα δρομολόγια αεροπορικών εταιρειών που συνδέουν πλέον την πρωτεύουσα της Μακεδονίας με τις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, αλλά και τη Ρωσία, την Τουρκία και το Ισραήλ. Το αποτέλεσμα της τουριστικής άνθησης της πόλης φάνηκε το 2011, όταν στη Θεσσαλονίκη οι διανυκτερεύσεις σημείωσαν άνοδο 5,8%, ενώ στην Αθήνα στην κυριολεξία κατέρρευσαν. Η ίδια θετική πορεία φαίνεται να συνεχίζεται και τους τρεις πρώτους μήνες του 2012. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, οι αφίξεις από το εξωτερικό στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης παρουσιάζουν περαιτέρω αύξηση σε σχέση με το 2011 σε ποσοστό 7,68%, όταν στην Αθήνα το ίδιο χρονικό διάστημα προσγειώθηκαν στο «Ελ. Βενιζέλος» 15,64% λιγότεροι ξένοι επισκέπτες σε σχέση με πέρυσι. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2011 οι διανυκτερεύσεις των Ρώσων τουριστών αυξήθηκαν κατά 63% σε σχέση με το 2010, φτάνοντας τις 40.000.

    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» το 2011 έφτασαν 139.150 Ρώσοι τουρίστες, αριθμός που μεταφράζεται σε αύξηση κατά 37,5% σε σχέση με το 2010. Οι Ρώσοι αντιπροσωπεύουν για το 2011 το 10,5% των συνολικά 1.264.286 ξένων τουριστών που διακινήθηκαν μέσω του αερολιμένα Θεσσαλονίκης.

    Η Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τους Ρώσους tour operators, μπορεί να εξελιχθεί σε κορυφαίο προορισμό city break, δηλαδή σε ολιγοήμερο τουριστικό προορισμό για όλο τον χρόνο, αφού, πέρα από τη σημαντική βυζαντινή κληρονομία που διαθέτει, μαζί με την έντονη νυχτερινή ζωή, μπορεί να χρησιμεύσει και ως ορμητήριο για επισκέψεις σε σημαντικές για τους Ρώσους κοιτίδες της Ορθοδοξίας όπως το Αγιον Ορος και τα Μετέωρα. Σημαντική ακόμη είναι και η ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος από το Ισραήλ. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Ισραηλινοί τουρίστες μέχρι πριν από δύο χρόνια απλώς δεν υπήρχαν στη Θεσσαλονίκη.

    Σήμερα η «δεύτερη Ιερουσαλήμ», όπως αποκαλούσαν ανέκαθεν οι Ισραηλινοί τη Θεσσαλονίκη λόγω της μεγάλης εβραϊκής παροικίας που μεγαλούργησε στην πόλη πριν από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για εκείνους. Το 2011 πραγματοποιήθηκαν 59.000 διανυκτερεύσεις από Ισραηλινούς, που σημαίνει ότι αυξήθηκαν κατά 500% σε σχέση με το 2010. Μάλιστα, λόγω της αυξημένης ζήτησης, η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean καθιέρωσε και νέο απευθείας δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη για το Τελ Αβίβ. Σημαντική αύξηση σημείωσαν και οι αεροπορικές αφίξεις από την Τουρκία, αφού από 2.500 που ήταν, έφτασαν τις το 2010 11.000 το 2011. Λόγω της καθιέρωσης νέων πτήσεων από εταιρείες χαμηλού κόστους, μόνο η Ryanair πετά από τη Θεσσαλονίκη προς 13 προορισμούς σε όλη την Ευρώπη, ενώ ανοίγουν και νέες τουριστικές αγορές, όπως για παράδειγμα αυτή της Νορβηγίας.

    Επίσης, σημαντική είναι η κινητικότητα που παρατηρείται στην προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της πόλης. Ηδη για το 2012 έχουν προγραμματιστεί μέχρι στιγμής προσεγγίσεις 22 κρουαζιερόπλοιων. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2013, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, το κρουαζιερόπλοιο AIDA AURA, που θα μεταφέρει 1.500 τουρίστες, πραγματοποιώντας κρουαζιέρες στην περιοχή του Αιγαίου και της Μαύρης Θάλασσας, θα διανυκτερεύει στο λιμάνι της πόλης.



    http://www.macedoniahellenicland.eu/content/view/3016/1/lang,el/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν καταλαβαίνω τι ζόρι τραβάτε όλοι σας με τη Ρεπούση. Η άρνηση της γενοκτονίας των Ποντίων είναι κεντρική άποψη της ΔΗΜΑΡ, η οποία όπως είδαμε στις πρόσφατες εκλογές είναι ο ρυθμιστής της όποιας κυβερνητικής προσπάθειας. Αποδείχθηκε δηλαδή, ότι καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να υπάρξει πλέον στην Ελλάδα χωρίς τη ΔΗΜΑΡ. Αφού λοιπόν τους ψηφίζουν οι πόντιοι εσάς τι σας νοιάζει; Αν κάποιος θέλει να ξεχάσει την ιστορία του και τους διωγμούς των παπούδων του εσάς τι σας νοιάζει; Άντε γιατί γίναμε βασιλικότεροι του βασιλέως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ένα επιχείρημα που μπορώ να το δεχτώ. Έχεις δίκιο φίλε/η μου έτσι όπως το λες.
      ...Αρκει βέβαια να ξέρουν τι ψηφίζουν...

      Διαγραφή
  21. Καλο ειναι να μην τρωμε οτι μας ταιζουν στην ιστορια του σχολειου. Δυστιχος στη μικρασιατικη καταστροφη οι Ελληνες πηγαμε με τους Γερμανους και οι Ελληνες αλλαξαν και προδοσαν τους συμμαχους. Αλλα παντα μας διδασκουν οτι φταινε οι ξενοι. Υπαρχει εστω και ενα κειμενο στην Ελληνικη ιστορια που να λεει οτι φταινε οι Ελληνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το ότι το 1922 έλαβαν χώρα από την μεριά του τουρκικού στρατού και των Τούρκων ανταρτών εγκλήματα εναντίον του άοπλου ελληνικού πληθυσμού, κυρίως στην Σμύρνη, είναι εκτός αμφιβολίας. Εκείνο όμως που έχει αποκρυβεί επιμελώς μέχρι σήμερα είναι τα εγκλήματα Γενοκτονίας που διέπραξε ο ελληνικός στρατός το 1919 και μετά ενάντια στον άμαχο τούρκικο πληθυσμό.
    Ένα από τα πολλά παραδείγματα είναι η σφαγή του άμαχου τουρκικού πληθυσμού της πόλης του Αϊδινίου στις 28 και 29 Ιουνίου 1919. Κατά τις δυο αυτές ημέρες, επικείμενης της επίθεσης του τουρκικού στρατού, μονάδες του ελληνικού στρατού έβαλαν φωτιά στις τέσσαρες γωνίες της τουρκικής συνοικίας της πόλης και με πολυβόλα, τοποθετημένα σε υψηλά κτίρια και μιναρέδες, πυροβολώντας εμπόδιζαν τους άμαχους να εγκαταλείψουν τα φλεγόμενα σπίτια τους, με συνέπεια γέροι, γυναίκες και παιδιά να καούν ζωντανοί. Κατά τις δυο αυτές μέρες σκοτώθηκαν 4.400 άτομα, από τα οποία 4.000 ήταν μουσουλμάνοι και 400 μη μουσουλμάνοι. Οι βιαιότητες αυτές του ελληνικού στρατού περιγράφονται και στα υπομνήματα που υπέβαλαν στις συμμαχικές αρχές ο Σταμάτης, Έλληνας ορθόδοξος δικαστής του Αϊδινίου και ο Χρυσόστομος, Έλληνας μητροπολίτης της πόλης του Ντενιζλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτ. Μακεδονίας, Γιάννης Αντωνιάδης είναι λεβεντιά. Τώρα αν πραγματικά θέλετε όλη εσείς να βοηθήσετε αυτόν τον τόπο αφιερώστε λίγη ώρα ακούστε μερικές εκπομπές να ενημερωθείτε και στηρίξτε την προσπάθεια που καταβάλουν μερική πατριώτες END(ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ)
    http://alfeiospotamos.blogspot.gr/2013/03/end_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.