Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025

Σταύρος Παπασωτηρίου: «Αναβάθμιση των υποδομών και της σιδηροδρομικής ασφάλειας στη Φλώρινα»… (ΒΙΝΤΕΟ)

 
  Σήμερα το πρωί ξεκίνησε στη Βουλή η συζήτηση του Σχέδιου Νόμου του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για την αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, την οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ).
  Τοποθετούμενος ο Βουλευτής Π.Ε Φλώρινας της Ν.Δ Σταύρος Παπασωτηρίου αναφέρθηκε στα μέτρα που λαμβάνονται για την αποκατάσταση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων αλλά και για τον εκσυγχρονισμό και την ποιοτική αναβάθμιση των σιδηροδρομικών μεταφορών σε ολόκληρη τη χώρα. Πιο συγκεκριμένα με τη νομοθετική πρωτοβουλία του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κ. Κυρανάκη:  
 • Δημιουργείται το Ενιαίο Κέντρο Εποπτείας για την ασφάλεια των τρένων, το οποίο θα λειτουργεί ως επιχειρησιακός κόμβος 24ωρης παρακολούθησης και διαχείρισης της κυκλοφορίας στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
 • Αυστηροποιούνται οι κρίσεις του προσωπικού που τοποθετείται σε θέσεις κομβικές για την λειτουργία του δικτύου και των συρμών.
 • Με στόχο την πρόληψη των σιδηροδρομικών ατυχημάτων εφαρμόζεται ολιστική προσέγγιση προς αποφυγή μελλοντικών συμβάντων μέσα από την ενίσχυση εποπτικών αρχών για τα τρένα όπως η ΡΑΣ και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, και
 • Ενισχύεται η σιδηροδρομική ασφάλεια μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών συστημάτων επιτήρησης, του εκσυγχρονισμού της εκπαίδευσης, της συστηματικής αξιολόγησης προσωπικού και της διαφάνειας σε σχέση με τα μέτρα που λαμβάνονται για την καλύτερη λειτουργία των τρένων ανά την επικράτεια.
   Σύμφωνα με τον Σταύρο Παπασωτηρίου αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά ότι η μόνη υπεύθυνη πολιτική δύναμη που μπορεί να φέρει θετικές αλλαγές στους θεσμούς και το κράτος είναι η ΝΔ. Ειδικά σε σχέση με τη Φλώρινα, ο Βουλευτής της ΝΔ ανέφερε δρομολογημένα έργα όπως είναι:
 • ο εκσυγχρονισμός των  σιδηροδρομικών υποδομών του τμήματος «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα» και η επαναλειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αμυνταίου. Ένα έργο προϋπολογισμού 3,5 εκατ. ευρώ που θα ολοκληρωθεί το 2026 συνδέοντας με ασφάλεια το νομό μας με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Ήδη έχει αποκατασταθεί η ραδιοκάλυψη στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Φλώρινα και αναμένεται η έγκριση της ΡΑΣ για να τεθεί σε λειτουργία η γραμμή Έδεσσα – Φλώρινα που θα εξυπηρετεί και το Αμύνταιο.
 • Επίσης, πάλι εντός του 2026, θα έχει ολοκληρωθεί η συντήρηση των γραμμών «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα», «Μεσονήσι – Ν. Καύκασος» και «Αμύνταιο - Πτολεμαΐδα». Ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού 3,5 εκατ. ευρώ που θα επιτρέψει τη διεθνή σιδηροδρομική σύνδεση της Ελλάδας, μέσω του τμήματος «Μεσονήσι – Ν. Καύκασος», με τα Δυτικά Βαλκάνια και συγκεκριμένα με το Μοναστήρι της γειτονικής χώρας.
   Καταλήγοντας ο Σταύρος Παπασωτηρίου χαρακτήρισε τα παραπάνω ως «έργα πνοής στη Δυτική Μακεδονία τα οποία η ΝΔ κλήθηκε από τους συμπολίτες μας το 2023 να φέρει σε πέρας, και σε ό,τι αφορά την αναβάθμιση των σιδηροδρόμων. Κι αυτό ακριβώς θα συνεχίσουμε να κάνουμε χτίζοντας το μέλλον της πατρίδας μας».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.