Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2025

Ερώτηση Βουλευτών της Νέας Αριστεράς: «Στηρίζει το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών την απόφαση της Hellenic Train για κλείσιμο 34 εκδοτηρίων σε σταθμούς του δικτύου της χώρας;»…

 
  Το ερώτημα αν το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών στηρίζει την απόφαση της Hellenic Train να κλείσει 34 εκδοτήρια σταθμών στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας θέτουν στον αρμόδιο Υπουργό με Ερώτησή τους 5 Βουλευτές της Νέας Αριστεράς, έπειτα από πρωτοβουλία της Βουλεύτριας Φλώρινας και Γραμματέα της Κ.Ο., Πέτης Πέρκα.
  Οι Βουλευτές επισημαίνουν τις κάθε άλλο παρά ποιοτικές υπηρεσίες που παρέχει η ιδιωτική Hellenic Train, με καθημερινές καθυστερήσεις, ακόμα και ακυρώσεις δρομολογίων, λεωφορεία αντί συρμών σε πολλά τμήματα του δικτύου, και συχνές βλάβες του τροχαίου υλικού.
Προβλήματα, για τα οποία η εταιρία δείχνει πάντα ‘με το δάχτυλο’ τον ΟΣΕ, δηλαδή το κράτος. Και έχει στο πλευρό της την κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο, οι οποίοι εδώ και 5,5 χρόνια, με σειρά αποφάσεων, ουσιαστικά της παρέχουν ‘ασυλία’.
   Μέσα σ’ αυτή την αποκαρδιωτική κατάσταση, και δυο χρόνια μετά το έγκλημα των Τεμπών, αντί το πρωταρχικό μέλημα της εταιρίας να είναι η ασφάλεια στο σιδηρόδρομο και η βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών, φαίνεται ότι ‘πυξίδα’ της είναι το κέρδος. Πώς αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς την απόφαση για κλείσιμο 34 εκδοτηρίων στο σύνολο του δικτύου της χώρας και την απομάκρυνση 90 και πλέον εργαζομένων, των οποίων οι αρμοδιότητες επεκτείνονται πολύ περισσότερο από την έκδοση εισιτηρίων;
   Πέρα από τους υπαλλήλους που χάνουν τη δουλειά τους, ‘χαμένο’ είναι και το επιβατικό κοινό. Αρχικά, λόγω της δυσκολίας που θα αντιμετωπίσουν όσοι δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, και έπειτα, επειδή η έκδοση εισιτηρίων εντός του συρμού δεν περιλαμβάνει όλες τις κατηγορίες εισιτηρίων, ούτε καν επιστροφής, ενώ η πληρωμή γίνεται μόνο με μετρητά. Ενώ και οι σταθμοί των οποίων τα εκδοτήρια θα κλείσουν, θα αφεθούν στην εγκατάλειψη.
   Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το έργο της έκδοσης εισιτηρίων μέσα στο τρένο θα αναλάβουν οι Συνοδοί – κάτι που κάνουν και σήμερα, αλλά για πολύ περιορισμένο αριθμό εισιτηρίων. Βασικό καθήκον όμως των Συνοδών – κλάδου ιδιαίτερα υποστελεχωμένου – είναι η διατήρηση της ασφάλειας εντός της αμαξοστοιχίας. Μάλλον όμως για τη Hellenic Train αυτό δεν αποτελεί προτεραιότητα, και επιλέγει να γίνουν οι Συνοδοί στην πράξη αποκλειστικά εισπράκτορες.
   Οι Βουλευτές της Νέας Αριστεράς ερωτούν για τις πρωτοβουλίες που σκοπεύει να πάρει το Υπουργείο, ώστε να συνεχιστεί η λειτουργία των εκδοτηρίων στο σύνολο των σταθμών του δικτύου της χώρας, και κατ’ επέκταση να εξασφαλισθεί η βέλτιστη εξυπηρέτηση των επιβατών, αλλά και η ασφάλεια.
 Διαβάστε ΕΔΩ το κείμενο της Ερώτησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.