• Στο 3ο Πανελλήνιο
Συνέδριο Τοπικής Ιστορίας και εκπαίδευσης στην Χαλκίδα με θέμα: «Η Μικρασιατική
Καταστροφή και η διδακτική της Προσέγγιση στο Σύγχρονο Σχολείο» με την εργασία
«Μικρασιατική Καταστροφή και σύγχρονα προσφυγικά ρεύματα.
Όταν η ιστορία συναντά τη λογοτεχνία»,
καταθέτοντας κείμενα τα οποία δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες για τη
Μικρασιατική καταστροφή, το προσφυγικό
και μεταναστευτικό ζήτημα.
Η παραγωγή των κειμένων έγινε στα πλαίσια του πολιτιστικού
προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων «Όταν η ιστορία συναντά τη Λογοτεχνία: 100
χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή» με συντονιστές τους εκπαιδευτικούς
κ. Γεωργιάδη
Γεώργιο φιλόλογο και κ. Βαΐα
Γκέκα φιλόλογο.
• Στο 7ο Ευρωπαϊκό
Μαθητικό Συνέδριο στη Βερόνα με θέμα «Κοινές Ευρωπαϊκές Αρχές και Αξίες και η
συνεισφορά της Ελλάδας και του πολιτισμού της στη διαμόρφωσή τους» με την
εργασία με τίτλο «Από τον Πύραμο και τη
Θίσβη στον Ρωμαίο και την Ιουλιέτα: Ο ανεκπλήρωτος έρωτας από τον αρχαίο ελληνικό
μύθο έως τον Γουίλιαμ Σαίξπηρ» με μέντορα τον εκπαιδευτικό κ. Γεωργιάδη Γεώργιο φιλόλογο.
• Στον Μαθητικό Διαγωνισμό του 1ου ΕΠΑΛ Φλώρινας
με θέμα «Στείλε ένα ηχηρό μήνυμα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού».
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες
του ΓΕΛ Φιλώτα για το ενδιαφέρον και τη διάθεσή τους να παράγουν πρωτότυπα έργα
αλλά και στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι τους καθοδηγούν.
Η Αναπληρώτρια
Διευθύντρια ΓΕΛ Φιλώτα
Μπούτσκου Παναγιώτα
Μόνο περηφάνεια και θαυμασμό για τους μαθητές και καθηγητές του ΓΕΛ Φιλώτα, που συμμετείχαν στα πανελλήνια και ευρωπαϊκά συνέδρια και διαγωνισμούς…
ΑπάντησηΔιαγραφήΘερμά συγχαρητήρια στους καθηγητές που ενέπνευσαν, καθοδήγησαν και ενίσχυσαν τις μεγάλες στιγμές της Ιστορίας μας, αλλά και την ευγενική άμιλλα, που προωθεί την αξιοκρατία, φέρνει κοντά τους μαθητές από διαφορετικές περιοχές και χώρες, μαθαίνουν να συνεργάζονται αρμονικά, ώστε να οδηγηθούν στην πρόοδο και τη δημιουργικότητα.
Τέτοιες συμμετοχές προάγουν τις επιστήμες, τις τέχνες και εν γένει τον πολιτισμό.
Μαρίνα Κάγκα
Επιμελήτρια Πανεπιστημιακών Συγγραμμάτων