Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021

Παράπονα κατοίκου της Τ.Κ. Βατοχωρίου του δήμου Πρεσπών…

 
  Είμαι κάτοικος Βατοχωρίου Φλώρινας , όπου αποφάσισα μετά την αποφοίτησή μου από το Λύκειο να δραστηριοποιηθώ στον πρωτογενή τομέα και συγκεκριμένα στην εκτροφή βοοειδών ελευθέρας βοσκής, συνεκτιμώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής, όπως άριστους βοσκότοπους, εγκεκριμένες και αδειοδοτημένες Κτηνοτροφικές Ζώνες και δυνατότητα ένταξής μου στο πρόγραμμα Νέοι Αγρότες, όπου και εντάχθηκα.
  Ξεκίνησα τις διαδικασίες το 2016 αγοράζοντας τα πρώτα γελάδια, μίσθωσα ΔΗΜΌΣΙΑ γη για 15 χρόνια την προπλήρωσα για όλη την διάρκεια και αφού πήρα την προέγκριση εγκατάστασης από τον αρμόδιο φορέα, έκανα αίτηση υδροδότησης των σταυλικών εγκαταστάσεων στον Δήμο Πρεσπών όπου ανήκει το Βατοχώρι.
  Η έκταση που μου παραχωρήθηκε με μίσθωμα είναι οριοθετημένη και αδειοδοτημένη και εγκεκριμένη από την Επιτροπή Σταυλισμού Ζώων της Νομαρχίας Φλώρινας τον Μάιο του 2010 και από την ΔΑΟΚ Φλώρινας.
  Ολοκλήρωσα τον σταύλο και πήρα άδεια εγκατάστασης τον Ιούλιο του 2019, μετά από τον έλεγχο της Επιτροπής Ελέγχου Σταυλισμού Ζώων της Αντιπεριφέρειας Φλώρινας. Παράλληλα έκανα καινούρια αίτηση υδροδότησης στον Δήμο Πρεσπών τον Σεπτέμβριο του 2019.
  Την 3-12-2019 έστειλα ενημερωτική επιστολή στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου με κοινοποίηση στον Δήμαρχο και όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους για να γίνουν όλοι κοινωνοί των προβλημάτων που μου δημιουργούσε η μη υδροδότηση του σταύλου.
  Αντί όμως να ικανοποιηθεί το αίτημά μου, έλαβα την 27ην Δεκεμβρίου 2019 και την        
6ην Ιανουαρίου 2020 απαντητικές επιστολές απο τον Δήμαρχο και τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου αντίστοιχα, με τις οποίες  ουσιαστικά αρνούνταν την υποχρέωση του Δήμου για εξυπηρέτηση Δημότη όπως προβλέπεται απο τον ΝΟΜΟ. Ο δε Δήμαρχος αμφισβητεί και την ύπαρξη αδειοδοτημένων Κτηνοτροφικών Ζωνών στην πρώην ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗΣ, όπου υπάγεται το ΒΑΤΟΧΩΡΙ τις οποίες όμως το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ έχει αδειοδοτήσει και εκμισθώσει.
  Από την πρώτη αίτηση που έκανα το 2016 έχουν περάσει πέντε(5) χρόνια, νερό δεν έχω στον σταύλο μου και είμαι αναγκασμένος να κουβαλώ νερό κάνοντας 30 χιλιόμετρα την ημέρα έχοντας υποστεί απώλειες σε ζωικό κεφάλαιο και έχοντας ξοδέψει σε μεταφορικά και φθορές μόνον, πάνω από 15.000 ΕΥΡΩ. Στο ίδιο χρονικό διάστημα με έξοδα του Δήμου υδροδοτήθηκαν σταύλοι και έγιναν έργα ύδρευσης στους βοσκότοπους ικανοποιώντας αιτήματα κτηνοτρόφων μεταγενέστερα του δικού μου και λιγότερο αναγκαία.
  Τελικά πιστεύω ακράδαντα οτι ο λόγος της ταλαιπωρίας μου είναι το γεγονός οτι όπως ο Δήμαρχος είπε χωρίς ντροπή σε Δημότες που του επεσήμαναν το γεγονός και τον άκουσα και ο ίδιος να το λέει: «Να περιμένει να ξαναβγεί ο Τσέπας που ψήφισε για να του πάει νερό στον σταύλο», καθώς και η πλήρης αδιαφορία Δημοτικών Συμβούλων, Γενικού Γραμματέα και αρμοδίων Υπαλλήλων του Δήμου Πρεσπών .
  Εγώ εν τω μεταξύ θα έχω καταστραφεί οικονομικά και το ΒΑΤΟΧΩΡΙ θα ερημώσει τελείως, διότι ουσιαστικά είμαι ο μόνος νέος που δραστηριοποιήθηκε επαγγελματικά στο χωριό μετά απο δεκαετίες.
  Εάν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά μου σύντομα, ο μόνος δρόμος που μου απομένει πια είναι να προσφύγω στην δικαιοσύνη και να ζητήσω ικανοποίηση του αιτήματός μου αλλά και την αποζημίωσή μου για την οικονομική ζημιά που έχω υποστεί στην κτηνοτροφική μου μονάδα εξ αιτίας της αρνητικής στάσης του Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πρεσπών.
  Μετάνιωσα κιόλας που δεν κράτησα το κοπάδι μέσα στον οικισμό χωρίς άδεια και βρωμίζοντας όλο τον οικισμό. Θα ήταν κόντρα στις πεποιθήσεις μου , αλλά θα είχα νερό στον σταύλο μου.                                   
ΒΑΤΟΧΩΡΙ ΦΛΩΡΙΝΑΣ 18-10-2021
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΝΙΚ. ΦΑΤΣΗΣ
Ένας αγανακτισμένος και απογοητευμένος Δημότης του Δήμου Πρεσπών

1 σχόλιο:

  1. Φίλτατε Τάσο,
    η θποθεση εχει πολλά υπονοούμενα και αυτα που λες ειναι κατι
    που προκαλούν ανεξηγητες περιπτωσεις και δεν θελω να νομιζω
    οτι εχουν πολιτικό χαρακτήρα.
    Ευχομαι καλο τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.