Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Ερώτηση της Π. Πέρκα για τις συγχωνεύσεις τμημάτων σχολείων της ΠΕ Φλώρινας…

 
  Η Βουλευτής Φλώρινας και Αναπλ. Τομεάρχης Περιβάλλοντος & Ενέργειας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Θεοπίστη (Πέτη) Πέρκα, κατέθεσε ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με τις συγχωνεύσεις τμημάτων σε σχολεία της ΠΕ Φλώρινας.
  Η κ. Πέρκα παρατηρεί ότι η κυβέρνηση προχωρά μέσω των συγχωνεύσεων στα τμήματα των σχολείων της περιοχής σε μία αποδιοργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αδιαφορεί για τις υγειονομικές συνθήκες αφού τα σχολεία δεν ενισχύονται με παραπάνω εκπαιδευτικούς και οδηγούνται στο να συνωστίζουν τους μαθητές σε τάξεις των 27 μαθητών, όταν είναι σχεδόν αδύνατον να αερίζονται επαρκώς στον δριμύ χειμώνα της Φλώρινας.
  Τέλος, τονίζεται η αναγκαιότητα άρσης του απαράδεκτου μέτρου της συγχώνευσης τμημάτων και η άμεση λήψη μέτρων για την στήριξη της εκπαίδευσης με προσλήψεις και δημιουργία αιθουσών και νέων τμημάτων.
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς την κ. Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
Θέμα: «Συγχωνεύσεις Τμημάτων στα σχολεία της Π.Ε. Φλώρινας»
  Όπως παρατηρείται το τελευταίο διάστημα σε όλη την Ελλάδα -μετά από οδηγία και κατ’ εντολή της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδεία - συγχωνεύονται τμήματα σχολείων με εντελώς αντιπαιδαγωγικά και υγειονομικά επικίνδυνα αποτελέσματα. Το ίδιο επιχειρείται να συμβεί και στην Περιφερειακή Ενότητα Φλώρινας.
  Παρατηρούμε λοιπόν αλλεπάλληλα πλήγματα στην εκπαιδευτική κοινότητα της Π.Ε Φλώρινας, όπου Γενικό Λύκειο αναγκάζεται να λειτουργήσει με δύο (2) Τμήματα λιγότερα, με συνέπεια να αυξάνεται ο αριθμός μαθητών ανά τάξη (27 μαθητές), όταν μάλιστα η πανδημία του covid-19 καλά κρατεί και ο αερισμός των αιθουσών στην περιοχή καθίσταται σχεδόν αδύνατος, αφού το δριμύ ψύχος εκτείνεται μέχρι και τον μήνα Απρίλιο.
  Παράλληλα, είναι πολύ σοβαρή η παρεμβολή και διατάραξη της εργασιακής ομαλότητας στους εκπαιδευτικούς που έχουν ήδη αναλάβει έργο, αλλά ακόμη σοβαρότερη είναι η διδακτική αναστάτωση και διαταραχή της παιδαγωγικής διαπροσωπικής σχέσης που έχει δημιουργηθεί μεταξύ μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών.
  Επειδή, είναι ξεκάθαρη η αποδιοργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και παραπέμπει στη διάθεση της κυβέρνησης να μην ενισχύσει με εκπαιδευτικούς για κάλυψη των κενών,
  Επειδή, η υγεία των μαθητών/τριων και εκπαιδευτικών θα πρέπει να προέχει,
  Επειδή, η αναστάτωση των οργάνων ΠΥΣΔΕ και της διοίκησης για την εκ νέου στελέχωση είναι πρόσθετη και μη λειτουργική,
  Επειδή, η συγχώνευση τμημάτων στα σχολεία της Φλώρινας οδηγεί σε αποχωρήσεις εκπαιδευτικών που έχουν ήδη αναλάβει έργο,
Για όλους τους παραπάνω λόγους, ερωτάται η κα Υπουργός:
1. Πώς προτίθεστε να διαφυλάξετε την υγειονομική ασφάλεια των μαθητών σε γεμάτες αίθουσες που είναι αδύνατο να αεριστούν, όταν στην ΠΕ Φλώρινας επικρατεί δριμύ ψύχος και παρατεταμένη βαρυχειμωνιά; Με ποιον τρόπο εξασφαλίζετε την ομαλή λειτουργία των σχολείων της περιοχής, της εκπαιδευτικής διαδικασίας με συγχωνεύσεις τμημάτων; Θα άρετε το απαράδεκτο μέτρο των συγχωνεύσεων τμημάτων;
2. Πώς θα καλυφθούν τα κενά και πώς θα αντιμετωπιστεί η εργασιακή επισφάλεια των εκπαιδευτικών που ήδη έχουν αναλάβει έργο; Πώς θα διευθετηθεί το πρόγραμμα όλων των σχολείων της περιοχής Φλώρινας, όταν οι καθηγητές/τριες που επηρεάζονται από τις συγχωνεύσεις αναγκάζονται να αποχωρήσουν;
3. Με ποιον τρόπο θα αποφύγετε την καθυστέρηση του εκπαιδευτικού έργου και πώς θα ενισχύσετε τη διδακτική διαδικασία; Γιατί δεν προχωράτε σε προσλήψεις εκπαιδευτικών, δημιουργία παραπάνω αιθουσών και παράλληλα τμημάτων ώστε να μη συντρέχει κανένας λόγος συγχώνευσης;
Η ερωτώσα Βουλευτής
Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.