Η Εταιρία Τουρισμού Δυτικής Μακεδονίας
υλοποιεί ηλεκτρονική κατάρτιση των ξενοδόχων και των ιδιοκτητών καταλυμάτων της
Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ
ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ Π.Δ.Μ» περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:
• Συγκριτικοί Πίνακες
• Επικοινωνία
• Στρατηγική
• Ακυρώσεις και Όροι
• Πακέτα και Προσφορές
• Μάρκετινγκ
• Distribution/Κανάλια Διανομής
• Tips/Συμβουλές
• Συμβουλευτική ώρα
Τα παραπάνω θα διενεργηθούν από ειδικό στον
τουρισμό συνεργάτη της εταιρίας και απευθύνονται στους Ξενοδόχους και
Ιδιοκτήτες Καταλυμάτων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
Πρόκειται για μια άμεση πρωτοβουλία της
Εταιρίας για την κατάρτιση των ξενοδόχων και των ιδιοκτητών καταλυμάτων της
Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες εσόδων αλλά
και να προετοιμαστούν για τις νέες απαιτήσεις και προκλήσεις στον τομέα της
φιλοξενίας.
Παράλληλα σε συνεργασία με τις Αντιπεριφέρειες
Κοινωνικής Ανάπτυξης&Μέριμνας και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης οργανώνονται
ενημερωτικά σεμινάρια ώστε να καλυφθούν οι ξενοδόχοι και στον υγειονομικό τομέα
όσον αφορά στα Ειδικά πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου βάσει των οποίων θα
λειτουργούν οι τουριστικές επιχειρήσεις στο πλαίσιο της λήψης μέτρων έναντι του
κορωνοϊού COVID-19.
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να κάνουν
εγγραφή στο παρακάτω link:
Πληροφορίες Γαργάλα Νίκη τηλ.2467350229
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.