Κυριακή 5 Αυγούστου 2018

Ανακοίνωση υποψηφιότητας…


Θέλω να γίνω δήμαρχος 
να με ψηφίζουν όλοι

και να ‘χω για υπαρχηγό 
το φωνακλά τον Τόλη…




Σε κάθε σας εκδήλωση να είμαι στις κερκίδες,

και θα ‘χω στο αυτοκίνητο κόκκινες πινακίδες!



Αν θα ‘χει συνεδρίαση θα έρχομαι διαβασμένος

και ο στρατηγός να αποχωρεί πάντα νευριασμένος...



Να κάνω απολογισμό χωρίς να πω κουβέντα

και μέσα στο τετράωρο να πέφτουν όλοι τέντα!



Να έχω δίπλα πρόεδρο, του τζόκερ καλό παίκτη,

για να φωνάζει δυνατά σε όποιον θα μου την πέφτει…



Θα ‘χω γραφείο όμορφο μέσα στο δημαρχείο

και εσύ μονάχα να κοιτάς από το φαρμακείο!



Θέλω να γίνω δήμαρχος θα αφήσω και μουστάκι,

εδώ εσείς ψηφίσατε τον …πλούσιο τον Μάκη!



Αφού άλλον δε βρίσκετε, κανείς δε δίνει λύση,

θα γίνω δήμαρχος εγώ που αντέχω στο γα….σι (*)



Αφτός Ο. Ταίτιος

Υποψήφιος Δήμαρχος



  Για πληροφορίες και συμμετοχή στο συνδυασμό μου, απευθύνεστε στην εφημερίδα...



(*) Μάλλον εννοεί …Γαλλία και Παρίσι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.