Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Εντυπώσεις από την συμμέτοχη στο πρόγραμμα «leonardo da vinci» στην Ισπανία…



  Το πρόγραμμα leonardo da vinci, το οποίο είχε ως στόχο την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας πάνω στις τουριστικές επιχειρήσεις, θα αποτελέσει αδιαμφισβήτητα σημαντικό σταθμό στη ζωή μου.
  
  Χάρη στην  Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εν Γνώσει με υπεύθυνο τον Δημήτρη Άρχοντα, δόθηκε σε εμένα και σε άλλους πέντε συμμετάσχοντες η ευκαιρία για την απόκτηση μίας υπέροχη εμπειρία.
  Πιο αναλυτικά, η δίμηνη αποστολή (29/06/2014 - 24/08/2014), στελεχώθηκε από τους Παύλο Αποστόλου, Παντελή Γεώργου, Σταύρο Γκερσάνη, Χρύσα Κεφαλληνού, Ματίλντα Μουντζάι, Αλεξάνδρα Χατζίρα και έλαβε μέρος σε τρία διαφορετικά μέρη της Ισπανίας, Σαλαμάνκα, Σεβίλλη και Σανσένσο.
  Σε εμένα προσωπικά μου δόθηκε η ευκαιρία να ζήσω σε ένα από τα ομορφότερα και ιστορικότερα χωρία της Ισπανίας σύμφωνα με την el pais, ενώ παράλληλα εργάστηκα ως σερβιτόρος στο Hotel Spa – Villas “Abadia de los Templarios” **** sup.
  Η Εν- Γνώση σε συνεργασία με την Tellus Group υλοποίησαν το εξής πρόγραμμα το οποίο κάλυπτε όλα τα έξοδα στέγασης, σίτισης, μετακίνησης, ενώ επιπλέον υπήρχαν δωρεάν μαθήματα ισπανικών και μαθήματα της αγγλικής γλώσσας πάνω στον τουρισμό. Όλες η γραφειοκρατικές διαδικασίες κινήθηκαν από τις προαναφερθέντες εταιρίες.
  Η Εν Γνώση αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο για την περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας και όχι μόνο. Στόχος της είναι η Δια Βίου Μάθηση μέσω της υλοποίησης κοινοτικών προγραμμάτων. Επιπλέον, στηρίζει τον εθελοντισμό, ενισχύει την διαπολιτισμική επαφή και στηρίζει ομάδες ατόμων με μειονεκτήματα.
  Οι εντυπώσεις μου λοιπόν από την υλοποίηση του προγράμματος Leonardo Da Vinci στην Ισπανία μόνο θετικές μπορεί να είναι. Εάν και αντιμετωπίσαμε ορισμένα προβλήματα όλα λύθηκαν με συνεργασία, υπομονή και χαμόγελο. Αυτά που κέρδισα από το πρόγραμμα είναι πάρα πολλά: Εκμάθηση ξένης γλώσσας, πολύτιμη εργασιακή εμπειρία, επαφή με την ισπανική κουλτούρα, γνωριμία με νέα άτομα, γευσιγνωσία της παραδοσιακής ισπανικής κουζίνας και φυσικά άφθονη διασκέδαση.
  Όλα ξεκίνησαν φτάνοντας στη Σαλαμάνκα συμβιώνοντας με άλλους τέσσερις έλληνες για μία βδομάδα. Στην εβδομάδα προσαρμογής λοιπόν, παρακολουθήσαμε είκοσι ώρες ισπανικής γλώσσας, πήραμε μια πρώτη γεύση της ισπανικής κουλτούρας και αναπτύξαμε ισχυρούς δεσμούς μεταξύ μας. Τη δεύτερη βδομάδα ο καθένας ανέλαβε το πόστο του στην επιχείρηση που του ανατέθηκε.
  Η εμπειρία μου στην Αλμπέρκα (χωριό της Σαλαμανκά), όπου έζησα και εργάστηκα για εφτά εβδομάδες, ήταν απλά μοναδική. Έμενα σε ένα Χόσταλ σε δικό μου δωμάτιο, όπως και το υπόλοιπο προσωπικό της επιχείρησης. Παρακολούθησα ταυρομαχίες, έμαθα ισπανικά, γεύτηκα tapas, jamon, churizos, μέθυσα με τη μυρωδιά του jamon στα μεσαιωνικά καντούνια και πήγα σε όλα τα παραδοσιακά πανηγύρια (fiesta) της Sierra de Francia. Επιπλέον, ταξίδεψα και γνώρισα την ευρύτερη περιοχή της περιφέρειας της Σαλαμάνκα. Παράλληλα, εκπαιδεύτηκα σαν σερβιτόρος σε υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στα πρότυπα των μεγάλων εστιατορίων.
  Αυτή η εμπειρία ήταν πολύ ελπιδοφόρα και θα αποτελέσει σημαντικό σταθμό στη ζωή μου. Πρώτον, λόγο του νεαρού της ηλικίας μου (18 χρονών) και δεύτερον λόγο της ιδιότητας της οικογενειακής επιχείρησης (ξενοδοχείο).
  Επιπλέον, πήρα πολλές ιδέες για το τι μπορεί να κάνει μία επιχείρηση επιτυχημένη. Τέλος, η επιχείρηση για την οποία εργάστηκα μου πρότεινε να εργαστώ ξανά για αυτήν, κάτι που σημαίνει πως έχω μία εν δυνάμει θέση εργασίας στην Ισπανία.
  Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εν Γνώσει και ιδιαίτερα το υπεύθυνο της Δημήτρη Άρχοντα για την ευκαιρία που μου προσέφερε.
  Τους συναδέλφους μου για την ανιδιοτελή υποστήριξη και κυρίως στον μέντορά μου Virgilio Sanchez. Επιπλέον, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον φίλο μου Alonso Gómez Fonseca, ο οποίος με “αγκάλιασε” από την πρώτη στιγμή. Τέλος, την οικογένεια μου για την στήριξη της καθ’ όλη τη διαδικασία. 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η εποικοδομητική κριτική και οι εναλλακτικές προτάσεις - απόψεις είναι απαραίτητες και ευπρόσδεκτες, ειδικά όταν το ζητούμενο είναι η ανταλλαγή ιδεών.
Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους και η ευθύνη (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Κάθε υβριστικό, προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο, θα διαγράφεται όποτε εντοπίζεται από την ομάδα διαχείρισης.
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.